Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - toerendip bij nsr type 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1211 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34496 - toerendip bij nsr type 2
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2575 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda-sn-r1 21-1-2006 20:06 Print reply
Posts: 23
De schout of hoe je ook heet

waarom weet jij zo zeker dat het niet aan de ontsteking ligt??
ervaring ofwa.
die kel, kweet niet of je m kent, is hier in de verre omgeving de grootste brommerhandelaar. hij heeft heel erg veel ervaring met dit spul, dus waarom zou ik jou moeten geloven. en wat is jou oplossing.

graag serieus antwoord
Hein
 
christianos 21-1-2006 20:09 Print reply

Posts: 20445
als jij echt een blowdown van 35 heb is je cilidner veel en veel te peikerig en zal die nooit goed lopen..


waar is deze getuned"?


edit: mijn oplossing? koop een nieuwe cilinder en ga een schadevergoeding bij de tuner vragen


edit edit:

wat zijn de timingen van de cilinder dan?

heb je een poortmap?

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-1-2006 om 20:10 uur.
 
driver004 21-1-2006 20:11 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
pff maak me niet pissig

ben net de kut kou ingelopen

en jawoor
op me ori honda cilinder staat aan de ene kant GJOL

en aan de andere kant GE2..


dus NL GE2 bestaat


presies het zelfde bij mij
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
honda-sn-r1 21-1-2006 23:06 Print reply
Posts: 23
klopt cristianos.
de blowdown is ongeveer 30, 31
uhm ik heb wel de timing berekend maar geen poortmap gemaakt.
heb de maten opgemeten en van internet bij elkaar gezocht en zo
de timing uitgerekent.

uitlaatpoort timing
178 graden

spoelpoorttiming
118 graden

geeft een blowdown van
30
Drijfstang 82,8 mm
slag 41,4 mm
boring 39,00 of 39,25

dit zijn de geupdaten gegevens.
dit moet toch goed zijn. krijg binnenkort die
mps 300 en we zien dan wel verder ik hoop dat
hij dan zoals Mr van de wetering zij gewoon doortrekt.
Site van Johan is www.motoimport.nl
heeft alles voor elke honda, in de brommer klassen
 
De Schout 22-1-2006 11:27 Print reply
Posts: 5327
als de ori cdi goed is kan ie zeker meer dan 8k maken. er lopen hier in de buurt zat nsretjes met een ori cdi, en die lopen ook allemaal door.
 
tune tweak fiddle bang bummer
De Schout 22-1-2006 12:30 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


presies het zelfde bij mij


bewijsje? ben net ff op zolder gekropen, had nog 2 gjol's liggen, en aan de andere kant van 49cm3 gjol staat wel iets met een 2 maar geen ge2. zouden ze zelfs die nl baggercilinders nog in meerdere uitvoeringen gemaakt hebben dan.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Hans F 22-1-2006 14:28 Print reply
Posts: 4326
Het ligt ook niet alleen aan je ontsteking, maar aan het hele 2takt principe.Deuk in vermogen voor de powerband is vrij normaal nl.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-sn-r1
hij wou wel want ik had echt veel gas over, maar hij kon niet.

dit is een onzin redenering

Dit bericht is gewijzigd door Hans F op 22-1-2006 om 16:51 uur.
 

Dit topic is 2575 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved