Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - toerendip bij nsr type 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 763 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34496 - toerendip bij nsr type 2
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda-sn-r1 20-1-2006 21:02 Print reply
Posts: 23
bedankt allemaal voor jullie snelle reactie.
maar wat moet ik nu vervangen om ook een powerband van
8 tot 11 k te laten lopen. ik wil miss een malossi 70cc
maar zal dit hierbij het zelfde zijn. veel zeggen dat hun brommer belast tot de 11.5 k trekt en die mijne stopt bij 8 k wat is er aan de hand. ik heb m pas uit elkaar gehaald en was echt 100% lagers nieuwe zuiger alles. hoe kom ik aan zo'n powerband??
alvast bedankt voor jullie reactie's
 
Djeep 20-1-2006 21:03 Print reply

Posts: 8621
Wat heb je voor een Uitlaat?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
De Schout 20-1-2006 21:05 Print reply
Posts: 5327
als het egt een nl cilinder is is dat wel de oorzaak dat die in hoge toeren niks doet. zitten amper spoelers in.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Vinnie-89 20-1-2006 21:27 Print reply

Posts: 1870
tjah, als je sneller wilt en je hebt een nederlandse cilinder zou je hem moet (laten) tunen of een andere snelle cilinder kopen. mijn nsr met belgische ge2 liep met een dikke prop in de uitlaat ook nog 65/70 km/u en zonder prop toch wel 90/95 echte km's..
 
honda-sn-r1 20-1-2006 22:11 Print reply
Posts: 23
uhm jah klopt dat ik weinig spoelkanale heb, daarom wou ik ook een belgische ge2 ofja "de" belgische ge2. maar met een 70 malossie heb ik wel 5 of 6 spoelers waarvan 1 boostpoort die een ge2 ook heeft (belgische dan he) en ik heb een metrakit uitlaat uit 2004. anders moet je maar ff mijn profiel kijken. dus de meeste van jullie denken dat het in de cilinder zit. mijn gjol of ge2 (duitsen) is getunde de uitlaatpoort is bijgewerkt en ik heb echt een blowdown van 35 zelf berekend en met het proces mee geholpen. de uitlaat kan het niet zijn waarom hij niet verder wil.
oplossing: cilinder?? Ontsteking?? iets anders??
alvast bedankt
 
De Schout 21-1-2006 13:15 Print reply
Posts: 5327
cilinder, vrij zeker. met belze ge2, en dan blowdown naar 30/31 en de rest zo laten zul je de 100 wel halen wss.
 
tune tweak fiddle bang bummer
honda-sn-r1 21-1-2006 18:23 Print reply
Posts: 23
bedankt manne voor jullie adviezen.
ik heb johan van de wetering uit Olland even gebeld
setup verteld en probleem was zeer bekent bij hem.
en jah voor degene die het niet wouden geloven
er bestaat dus wel een nederlandse ge2.
maar het lag dus aan mun ontsteking dat mu
powerband er zo vroeg mee kapte. dus met een mps 300
zou het gefikst moeten zijn.

bedankt allemaal
Groeten Hein tijd om te cruizen
 
De Schout 21-1-2006 19:29 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-sn-r1
bedankt manne voor jullie adviezen.
ik heb johan van de wetering uit Olland even gebeld
setup verteld en probleem was zeer bekent bij hem.
en jah voor degene die het niet wouden geloven
er bestaat dus wel een nederlandse ge2.
maar het lag dus aan mun ontsteking dat mu
powerband er zo vroeg mee kapte. dus met een mps 300
zou het gefikst moeten zijn.

bedankt allemaal
Groeten Hein tijd om te cruizen



het ligt 99 % zeker niet aan je cdi en er bestaat geen nl ge2..
 
tune tweak fiddle bang bummer
christianos 21-1-2006 19:47 Print reply

Posts: 20445
er bestaat wel een NL GE2

GE2 is het keurnummer van honda voor 50cc

GE3 is 80cc enzo

maaaar

GE2 GJOL is nederlands, duits ook(weet niet cker of er op de duitse gjol staat?? vraagteken dus, de cilinder zijn net zo sloom als de nederlandse..)
GE2 zonder iets is belgisch
GT4 is honda racing

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-1-2006 om 19:48 uur.
 
mtx freak 21-1-2006 19:52 Print reply

Posts: 2711
zo'n gt4?

nog nooit van gehoort, zijn er veel van gemaakt of niet? en zijn ze moeilijk te vinden en zijn ze nog wel wat?
 
christianos 21-1-2006 19:53 Print reply

Posts: 20445
heel duur heel snel, en heel moeilijk te krijgen

(de echte dan)

heb er iig nog nooit 1 gezien..
 
driver004 21-1-2006 19:54 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
zo'n gt4?

nog nooit van gehoort, zijn er veel van gemaakt of niet? en zijn ze moeilijk te vinden en zijn ze nog wel wat?


op 50cc kan je zon gt4 kopen voor 300euro oid

 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
De Schout 21-1-2006 19:54 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
er bestaat wel een NL GE2

GE2 is het keurnummer van honda voor 50cc

GE3 is 80cc enzo

maaaar

GE2 GJOL is nederlands, duits ook(weet niet cker of er op de duitse gjol staat?? vraagteken dus, de cilinder zijn net zo sloom als de nederlandse..)
GE2 zonder iets is belgisch
GT4 is honda racing

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-1-2006 om 19:48 uur.


de nl cilinder is idd een GJOL, maar geen ge2. deze cilinders zijn idd gemaakt voor het ge2 blok, maar hebben een aparte code, (geen ge2) omdat ze gemaakt zijn voor de verkoop in een kutland als nl... en de duitse is een tamme ge2. maar de brommers zijn in nl nooit ingevoerd met een ge2 cilinder, er is dus geen nl ge2..

edit: en nee, ik geef nie af..

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 21-1-2006 om 19:55 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
christianos 21-1-2006 19:55 Print reply

Posts: 20445
dat zijn niet de echte op 50cc

@ schout

GJOL is GE2

geloof me nou maar
ga maar googlen


alle cilinders 50cc van honda behalve de GT dragen de GE2 naam

is gewoon hun naam voor 50cc





Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-1-2006 om 19:57 uur.
 
christianos 21-1-2006 20:02 Print reply

Posts: 20445
pff maak me niet pissig

ben net de kut kou ingelopen

en jawoor
op me ori honda cilinder staat aan de ene kant GJOL

en aan de andere kant GE2..


dus NL GE2 bestaat
 

Dit topic is 2604 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved