honda-sn-r1 |
20-1-2006 21:02 |
Posts: 23 |
bedankt allemaal voor jullie snelle reactie.
maar wat moet ik nu vervangen om ook een powerband van
8 tot 11 k te laten lopen. ik wil miss een malossi 70cc
maar zal dit hierbij het zelfde zijn. veel zeggen dat hun brommer belast tot de 11.5 k trekt en die mijne stopt bij 8 k wat is er aan de hand. ik heb m pas uit elkaar gehaald en was echt 100% lagers nieuwe zuiger alles. hoe kom ik aan zo'n powerband??
alvast bedankt voor jullie reactie's
|
|
|
|
Djeep |
20-1-2006 21:03 |
 Posts: 8621 |
Wat heb je voor een Uitlaat?
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
De Schout |
20-1-2006 21:05 |
Posts: 5327 |
als het egt een nl cilinder is is dat wel de oorzaak dat die in hoge toeren niks doet. zitten amper spoelers in.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Vinnie-89 |
20-1-2006 21:27 |
 Posts: 1870 |
tjah, als je sneller wilt en je hebt een nederlandse cilinder zou je hem moet (laten) tunen of een andere snelle cilinder kopen. mijn nsr met belgische ge2 liep met een dikke prop in de uitlaat ook nog 65/70 km/u en zonder prop toch wel 90/95 echte km's..
|
|
|
|
honda-sn-r1 |
20-1-2006 22:11 |
Posts: 23 |
uhm jah klopt dat ik weinig spoelkanale heb, daarom wou ik ook een belgische ge2 ofja "de" belgische ge2. maar met een 70 malossie heb ik wel 5 of 6 spoelers waarvan 1 boostpoort die een ge2 ook heeft (belgische dan he) en ik heb een metrakit uitlaat uit 2004. anders moet je maar ff mijn profiel kijken. dus de meeste van jullie denken dat het in de cilinder zit. mijn gjol of ge2 (duitsen) is getunde de uitlaatpoort is bijgewerkt en ik heb echt een blowdown van 35 zelf berekend en met het proces mee geholpen. de uitlaat kan het niet zijn waarom hij niet verder wil.
oplossing: cilinder?? Ontsteking?? iets anders??
alvast bedankt
|
|
|
|
De Schout |
21-1-2006 13:15 |
Posts: 5327 |
cilinder, vrij zeker. met belze ge2, en dan blowdown naar 30/31 en de rest zo laten zul je de 100 wel halen wss.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
honda-sn-r1 |
21-1-2006 18:23 |
Posts: 23 |
bedankt manne voor jullie adviezen.
ik heb johan van de wetering uit Olland even gebeld
setup verteld en probleem was zeer bekent bij hem.
en jah voor degene die het niet wouden geloven
er bestaat dus wel een nederlandse ge2.
maar het lag dus aan mun ontsteking dat mu
powerband er zo vroeg mee kapte. dus met een mps 300
zou het gefikst moeten zijn.
bedankt allemaal
Groeten Hein  tijd om te cruizen
|
|
|
|
De Schout |
21-1-2006 19:29 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-sn-r1
bedankt manne voor jullie adviezen.
ik heb johan van de wetering uit Olland even gebeld
setup verteld en probleem was zeer bekent bij hem.
en jah voor degene die het niet wouden geloven
er bestaat dus wel een nederlandse ge2.
maar het lag dus aan mun ontsteking dat mu
powerband er zo vroeg mee kapte. dus met een mps 300
zou het gefikst moeten zijn.
bedankt allemaal
Groeten Hein tijd om te cruizen
het ligt 99 % zeker niet aan je cdi en er bestaat geen nl ge2..
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
christianos |
21-1-2006 19:47 |
 Posts: 20445 |
er bestaat wel een NL GE2
GE2 is het keurnummer van honda voor 50cc
GE3 is 80cc enzo
maaaar
GE2 GJOL is nederlands, duits ook(weet niet cker of er op de duitse gjol staat?? vraagteken dus, de cilinder zijn net zo sloom als de nederlandse..)
GE2 zonder iets is belgisch
GT4 is honda racing
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-1-2006 om 19:48 uur.
|
|
|
|
mtx freak |
21-1-2006 19:52 |
 Posts: 2711 |
zo'n gt4?
nog nooit van gehoort, zijn er veel van gemaakt of niet? en zijn ze moeilijk te vinden en zijn ze nog wel wat?
|
|
|
|
christianos |
21-1-2006 19:53 |
 Posts: 20445 |
heel duur heel snel, en heel moeilijk te krijgen
(de echte dan)
heb er iig nog nooit 1 gezien..
|
|
|
|
driver004 |
21-1-2006 19:54 |
 Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
zo'n gt4?
nog nooit van gehoort, zijn er veel van gemaakt of niet? en zijn ze moeilijk te vinden en zijn ze nog wel wat?
op 50cc kan je zon gt4 kopen voor 300euro oid
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
De Schout |
21-1-2006 19:54 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
er bestaat wel een NL GE2
GE2 is het keurnummer van honda voor 50cc
GE3 is 80cc enzo
maaaar
GE2 GJOL is nederlands, duits ook(weet niet cker of er op de duitse gjol staat?? vraagteken dus, de cilinder zijn net zo sloom als de nederlandse..)
GE2 zonder iets is belgisch
GT4 is honda racing
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-1-2006 om 19:48 uur.
de nl cilinder is idd een GJOL, maar geen ge2. deze cilinders zijn idd gemaakt voor het ge2 blok, maar hebben een aparte code, (geen ge2) omdat ze gemaakt zijn voor de verkoop in een kutland als nl... en de duitse is een tamme ge2. maar de brommers zijn in nl nooit ingevoerd met een ge2 cilinder, er is dus geen nl ge2..
edit: en nee, ik geef nie af..
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 21-1-2006 om 19:55 uur.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
christianos |
21-1-2006 19:55 |
 Posts: 20445 |
dat zijn niet de echte op 50cc
@ schout
GJOL is GE2
geloof me nou maar 
ga maar googlen
alle cilinders 50cc van honda behalve de GT dragen de GE2 naam
is gewoon hun naam voor 50cc
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-1-2006 om 19:57 uur.
|
|
|
|
christianos |
21-1-2006 20:02 |
 Posts: 20445 |
pff maak me niet pissig
ben net de kut kou ingelopen
en jawoor
op me ori honda cilinder staat aan de ene kant GJOL
en aan de andere kant GE2..
dus NL GE2 bestaat
|
|
|
|