mmmmmm persoonlijk denk ik dat de immi wel kan winnen van een untuned malossi.
en een getunde zeta zeker.
maja je moet eerst zorgen dat je immi tiptop is. dus of gehoont of net nieuwe.
ik zelf rijd met een getunde immi.
de uitpoort zit op een magere 65 % van de boring.
en de timing is 185.
dit zijn gewoon veilige waardes
hij was toen zo
afwerking is bagger. maja van de week komt me haakse stuk binnen dus dat kan voortaan netter.
afijn deze cilinder liep op me mb dus ruim 95 autoteller.
trok zeer lekker.
timing en breed kan nog wat hoger/meer. maja ik wil echt een beetje betrouwbaarheid houden.
nu moet ik wel zeggen.
de cilinder slijt onder me reet vandaan.
deze cilinder is denk een ruime 500 km oud nu.
bij tikt en rammelt nogal. en de top is van ruim 95. afgezakt na 85.
de cilinder slijt gewoon heel snel. je hebt maar even plezier van een immi.
maar als je echt alles netjes doet. poort kan eventueel nog iets breder. de cilinder beter afwerk. zorgt voor een goed blok. een heel belangrijk een goed uitlaat. zal het de malossi wel voorbij lopen
|