Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT Malossi V.S. MB Imi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 844 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34470 - MT Malossi V.S. MB Imi
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6204 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BlackIce4 19-1-2006 22:14 Print reply

Posts: 3654
en toch kut van die warmloper
 
arthur de gek 20-1-2006 20:13 Print reply
Posts: 191
mmmmmm persoonlijk denk ik dat de immi wel kan winnen van een untuned malossi.

en een getunde zeta zeker.

maja je moet eerst zorgen dat je immi tiptop is. dus of gehoont of net nieuwe.

ik zelf rijd met een getunde immi.
de uitpoort zit op een magere 65 % van de boring.
en de timing is 185.
dit zijn gewoon veilige waardes

hij was toen zo


afwerking is bagger. maja van de week komt me haakse stuk binnen dus dat kan voortaan netter.

afijn deze cilinder liep op me mb dus ruim 95 autoteller.
trok zeer lekker.

timing en breed kan nog wat hoger/meer. maja ik wil echt een beetje betrouwbaarheid houden.

nu moet ik wel zeggen.
de cilinder slijt onder me reet vandaan.
deze cilinder is denk een ruime 500 km oud nu.
bij tikt en rammelt nogal. en de top is van ruim 95. afgezakt na 85.
de cilinder slijt gewoon heel snel. je hebt maar even plezier van een immi.

maar als je echt alles netjes doet. poort kan eventueel nog iets breder. de cilinder beter afwerk. zorgt voor een goed blok. een heel belangrijk een goed uitlaat. zal het de malossi wel voorbij lopen
 
arthur de gek 20-1-2006 20:16 Print reply
Posts: 191
MAAR dit was niet de max uit de cilinder zoals er staat.
dit was eigenlijk licht bewerkt. poort kan breden. timing kan hoger. uitlaat kan beter.
 
Hans W 20-1-2006 20:17 Print reply

Posts: 1456
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek
mmmmmm persoonlijk denk ik dat de immi wel kan winnen van een untuned malossi.

en een getunde zeta zeker.

maja je moet eerst zorgen dat je immi tiptop is. dus of gehoont of net nieuwe.

ik zelf rijd met een getunde immi.
de uitpoort zit op een magere 65 % van de boring.
en de timing is 185.
dit zijn gewoon veilige waardes

hij was toen zo
afbeelding

afwerking is bagger. maja van de week komt me haakse stuk binnen dus dat kan voortaan netter.

afijn deze cilinder liep op me mb dus ruim 95 autoteller.
trok zeer lekker.

timing en breed kan nog wat hoger/meer. maja ik wil echt een beetje betrouwbaarheid houden.

nu moet ik wel zeggen.
de cilinder slijt onder me reet vandaan.
deze cilinder is denk een ruime 500 km oud nu.
bij tikt en rammelt nogal. en de top is van ruim 95. afgezakt na 85.
de cilinder slijt gewoon heel snel. je hebt maar even plezier van een immi.

maar als je echt alles netjes doet. poort kan eventueel nog iets breder. de cilinder beter afwerk. zorgt voor een goed blok. een heel belangrijk een goed uitlaat. zal het de malossi wel voorbij lopen


ja en op de teller zeker 130

Dit bericht is gewijzigd door Hans W op 20-1-2006 om 20:17 uur.
 
arthur de gek 20-1-2006 20:18 Print reply
Posts: 191
ik geef toe mijn teller staat op de 120 dan
maar die 95 was voor een opel omega
 
Kees de Jong 20-1-2006 20:22 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek
verhaal


als ie na 500 km al op raakt doe je toch iets fout lijkt me

 
7 seconden, of 21 gram
arthur de gek 20-1-2006 20:23 Print reply
Posts: 191
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


als ie na 500 km al op raakt doe je toch iets fout lijkt me



op isie bij mij pas als ie vastjakkert.
maar hij is al wel minder idd
 
BlackIce4 22-1-2006 11:27 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


als ie na 500 km al op raakt doe je toch iets fout lijkt me


ik heb eerder ook zelf al is eentje gebeunt zonder timingen enzo. was puur toeval dathet goed ging en hij liep echt niet normaal hard. heeft het een weekje crossen overleeft en toen wastie ovaal

maaaaaar ik heb gistur een xtra blok gehaald dat prima in orde is 24mm carbje erbij en 4klepper. kwil mischien vandaag wat dingetjes aan de cilinder gaan doen.
 
mulder 22-1-2006 11:55 Print reply

Posts: 13701
Zorg voor een goede uitlaat
 
Almer 22-1-2006 12:07 Print reply

Posts: 3325
hmm een goed blok kopen krijg je zeker nooit spijt van, maar heeft die malossi-gast ook nog idee?n of heb je em daar niet over gehoord?

Ik denk ook zeker wel dat je em kan vlammen, ik rijd zelf ook malossi en het rijd wel leuk maar daar is het ook wel mee gezegd vink... En een getunede zeta kan ook zeker flink hard, ook door die nicasil wand (alsk me niet vergis) die erin zat, maar je kan em dan niet laten honen...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
[...]

ik heb eerder ook zelf al is eentje gebeunt zonder timingen enzo. was puur toeval dathet goed ging en hij liep echt niet normaal hard. heeft het een weekje crossen overleeft en toen wastie ovaal

maaaaaar ik heb gistur een xtra blok gehaald dat prima in orde is 24mm carbje erbij en 4klepper. kwil mischien vandaag wat dingetjes aan de cilinder gaan doen.


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
BlackIce4 22-1-2006 12:47 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
hmm een goed blok kopen krijg je zeker nooit spijt van, maar heeft die malossi-gast ook nog idee?n of heb je em daar niet over gehoord?

Ik denk ook zeker wel dat je em kan vlammen, ik rijd zelf ook malossi en het rijd wel leuk maar daar is het ook wel mee gezegd vink... En een getunede zeta kan ook zeker flink hard, ook door die nicasil wand (alsk me niet vergis) die erin zat, maar je kan em dan niet laten honen...

[...]



ik weet zeker dat hij niets aan zijn brommer gaat doen. hij heeft zon croom techno bochtje en een scooter carburateur. heel vaag erop gemaakt maar het wer wel erg goed. is een 17 mm dachtik
 
stoeptegel 22-1-2006 13:02 Print reply

Posts: 3085
waar blijft de poortmap ?
 
80 cc ownatsj
BlackIce4 22-1-2006 13:32 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
waar blijft de poortmap ?

omdat je het zo lief vraagt...


Snel en slordig...

Dit bericht is gewijzigd door BlackIce4 op 22-1-2006 om 13:38 uur.
 
Hans F 22-1-2006 15:57 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
ff geschuurd met wp schuur shit en hijs er toch best strak uit gekomen.


waarom schuur je dat wp? Waarom niet gewoon met een hoon erdoor om die allu eruit te halen, of desnoods met een p220 schuurpapiertje. Het moet iig niet glad zijn.
 
BlackIce4 22-1-2006 16:10 Print reply

Posts: 3654
wp is water proof he
 

Dit topic is 6204 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved