Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT Malossi V.S. MB Imi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 799 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34470 - MT Malossi V.S. MB Imi
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6199 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BlackIce4 19-1-2006 16:53 Print reply

Posts: 3654
van een imi? zouw wel handig zijn
 
me myself and I 19-1-2006 16:55 Print reply

Posts: 2222
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
van een imi? zouw wel handig zijn


jep van een immi ding liep als de brandweer en zeker wel zo snel als een standaard mallosie
 
... Boe!
christianos 19-1-2006 16:57 Print reply

Posts: 20445
hoeveel spoelpoorten zitten er in de malossi?
 
wiebutt 19-1-2006 17:06 Print reply

Posts: 6264
gewoon sprinte op een weggetje en de politie een middelvinger geven
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
John Huijben 19-1-2006 17:26 Print reply

Posts: 2433
eerst maar ns zorgen dat je materiaal hebt om zon cilinder mee te bewerken.
als je spoelpoorten kan aanpassen is dat iig al heel erg handig, naja opzich moet je met enkel de uitlaatpoort aanpassen ook al een eind(je) komen.

maar iedereen doet hier alsof een cilinder uitmaakt hoe snel je bent :-S, de rest van je setup is minstens zo belangrijk.
zet op die imi een goede carb (24mm ofzo), goede kop, goede ontsteking en vooral goede uitlaat en je rijd die malossi er ws. zo al uit hoor
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
me myself and I 19-1-2006 17:30 Print reply

Posts: 2222
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
eerst maar ns zorgen dat je materiaal hebt om zon cilinder mee te bewerken.
als je spoelpoorten kan aanpassen is dat iig al heel erg handig, naja opzich moet je met enkel de uitlaatpoort aanpassen ook al een eind(je) komen.

maar iedereen doet hier alsof een cilinder uitmaakt hoe snel je bent :-S, de rest van je setup is minstens zo belangrijk.
zet op die imi een goede carb (24mm ofzo), goede kop, goede ontsteking en vooral goede uitlaat en je rijd die malossi er ws. zo al uit hoor


als je er van uit gaat dat die malossie ook goed afgesteld is, goed uitlaatje. uitgedraaide kop enzo dan maak je mij niet wijs dat dan de immi harder gaat weet je hoe slecht de meeste immi's afgewerkt zijn.
 
... Boe!
christianos 19-1-2006 17:32 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
eerst maar ns zorgen dat je materiaal hebt om zon cilinder mee te bewerken.
als je spoelpoorten kan aanpassen is dat iig al heel erg handig, naja opzich moet je met enkel de uitlaatpoort aanpassen ook al een eind(je) komen.

maar iedereen doet hier alsof een cilinder uitmaakt hoe snel je bent :-S, de rest van je setup is minstens zo belangrijk.
zet op die imi een goede carb (24mm ofzo), goede kop, goede ontsteking en vooral goede uitlaat en je rijd die malossi er ws. zo al uit hoor

ga noooooit aan de spoelers zitten als je er geen cerstand van hebt
 
John Huijben 19-1-2006 17:40 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: me myself and I
[...]


als je er van uit gaat dat die malossie ook goed afgesteld is, goed uitlaatje. uitgedraaide kop enzo dan maak je mij niet wijs dat dan de immi harder gaat weet je hoe slecht de meeste immi's afgewerkt zijn.


ja, maar sommige mensen noemen bv. een techno al een goed uitlaatje.

en natuurlijk moet je niet aan je spoelers gaan zitten als je er geen verstand van hebt, maar als je er geen verstand van hebt moeje ook niet aan je uitlaatpoort komen
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Neluhz 19-1-2006 17:43 Print reply

Posts: 4032
dean moet je niet eens in de buurt van je cilinder komen
 
B-100 19-1-2006 17:54 Print reply

Posts: 1385
hooguit je cillinder is afspuiten met de tuinslang ofzo:P

maar k weet wel dat t heel gepiel is, en ook voor de ervare tuners steeds maar weer afwachten is hoe het presteert, denk dat je tunen vooral ook moet leren door het zelf te doen, met wat geluk maak je hem per toeval gruwelijk snel, maar kunt m ook dood tunen en presteert ie nog veel slechter als van te voren.
 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
BlackIce4 19-1-2006 18:00 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B-100
hooguit je cillinder is afspuiten met de tuinslang ofzo:P

maar k weet wel dat t heel gepiel is, en ook voor de ervare tuners steeds maar weer afwachten is hoe het presteert, denk dat je tunen vooral ook moet leren door het zelf te doen, met wat geluk maak je hem per toeval gruwelijk snel, maar kunt m ook dood tunen en presteert ie nog veel slechter als van te voren.

jah! zo is het. ik heb ook eens een keer met mn dolle kop een dremel in een cilinder gezet (ook imi voor mt) en dat ging heel goed. top prestaties eigenlijk. was waarschijnlijk puur toeval. het rare was dat hij op andere brommer bagger liep uitgeprobeerd op 3 mt?s en allemaal erg slecht lopen en niet af te stellen
 
Neluhz 19-1-2006 18:04 Print reply

Posts: 4032
daarom oet je weten wat je doet, iedereen kan zen uitlaatpoort vergroten en zen spoelpoorten driehoekig maken, maar dat wil nog niet zeggen dat je er vooruit mee gaat
 
me myself and I 19-1-2006 18:24 Print reply

Posts: 2222
als jij een goed poortmapje hebt is het echt geen onmogelijk werk, al doende leert men, als je het nooit doet zul je het echt nooit leren, en als je een immi verknalt, dan geef je dat ding een dikke trap na en dan probeer je het nog een keer toch?
 
... Boe!
BlackIce4 19-1-2006 20:43 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: me myself and I
als jij een goed poortmapje hebt is het echt geen onmogelijk werk, al doende leert men, als je het nooit doet zul je het echt nooit leren, en als je een immi verknalt, dan geef je dat ding een dikke trap na en dan probeer je het nog een keer toch?

jah inderdaad. maaruh ik heb mn cilinder net opgehaald. tis geen imitatie geworden maar een zo goed als nieuwe zeta die een niet zon leuke warmloper heeft gehad. maar het is niet zo erg dat er prestatie verlies zal komen. ff bij schuren met waterproof schuurpapier en dan kan ik ff aan de kloot met mn cilinder voor 5 euro
 
BlackIce4 19-1-2006 21:33 Print reply

Posts: 3654
Pics van mn Zeta. Poortmap volgt.







 

Dit topic is 6199 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved