Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #34470 - MT Malossi V.S. MB Imi
|
Pagina 4 van 7
|
Dit topic is 6199 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
BlackIce4 |
19-1-2006 16:53 |
Posts: 3654 |
van een imi? zouw wel handig zijn
|
|
|
|
me myself and I |
19-1-2006 16:55 |
Posts: 2222 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
van een imi? zouw wel handig zijn
jep van een immi ding liep als de brandweer en zeker wel zo snel als een standaard mallosie
|
|
... Boe! |
|
christianos |
19-1-2006 16:57 |
Posts: 20445 |
hoeveel spoelpoorten zitten er in de malossi?
|
|
|
|
wiebutt |
19-1-2006 17:06 |
Posts: 6264 |
gewoon sprinte op een weggetje en de politie een middelvinger geven
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
John Huijben |
19-1-2006 17:26 |
Posts: 2433 |
eerst maar ns zorgen dat je materiaal hebt om zon cilinder mee te bewerken.
als je spoelpoorten kan aanpassen is dat iig al heel erg handig, naja opzich moet je met enkel de uitlaatpoort aanpassen ook al een eind(je) komen.
maar iedereen doet hier alsof een cilinder uitmaakt hoe snel je bent :-S, de rest van je setup is minstens zo belangrijk.
zet op die imi een goede carb (24mm ofzo), goede kop, goede ontsteking en vooral goede uitlaat en je rijd die malossi er ws. zo al uit hoor
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
me myself and I |
19-1-2006 17:30 |
Posts: 2222 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
eerst maar ns zorgen dat je materiaal hebt om zon cilinder mee te bewerken.
als je spoelpoorten kan aanpassen is dat iig al heel erg handig, naja opzich moet je met enkel de uitlaatpoort aanpassen ook al een eind(je) komen.
maar iedereen doet hier alsof een cilinder uitmaakt hoe snel je bent :-S, de rest van je setup is minstens zo belangrijk.
zet op die imi een goede carb (24mm ofzo), goede kop, goede ontsteking en vooral goede uitlaat en je rijd die malossi er ws. zo al uit hoor
als je er van uit gaat dat die malossie ook goed afgesteld is, goed uitlaatje. uitgedraaide kop enzo dan maak je mij niet wijs dat dan de immi harder gaat weet je hoe slecht de meeste immi's afgewerkt zijn.
|
|
... Boe! |
|
christianos |
19-1-2006 17:32 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
eerst maar ns zorgen dat je materiaal hebt om zon cilinder mee te bewerken.
als je spoelpoorten kan aanpassen is dat iig al heel erg handig, naja opzich moet je met enkel de uitlaatpoort aanpassen ook al een eind(je) komen.
maar iedereen doet hier alsof een cilinder uitmaakt hoe snel je bent :-S, de rest van je setup is minstens zo belangrijk.
zet op die imi een goede carb (24mm ofzo), goede kop, goede ontsteking en vooral goede uitlaat en je rijd die malossi er ws. zo al uit hoor
ga noooooit aan de spoelers zitten als je er geen cerstand van hebt
|
|
|
|
John Huijben |
19-1-2006 17:40 |
Posts: 2433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: me myself and I
[...]
als je er van uit gaat dat die malossie ook goed afgesteld is, goed uitlaatje. uitgedraaide kop enzo dan maak je mij niet wijs dat dan de immi harder gaat weet je hoe slecht de meeste immi's afgewerkt zijn.
ja, maar sommige mensen noemen bv. een techno al een goed uitlaatje.
en natuurlijk moet je niet aan je spoelers gaan zitten als je er geen verstand van hebt, maar als je er geen verstand van hebt moeje ook niet aan je uitlaatpoort komen
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Neluhz |
19-1-2006 17:43 |
Posts: 4032 |
dean moet je niet eens in de buurt van je cilinder komen
|
|
|
|
B-100 |
19-1-2006 17:54 |
Posts: 1385 |
hooguit je cillinder is afspuiten met de tuinslang ofzo:P
maar k weet wel dat t heel gepiel is, en ook voor de ervare tuners steeds maar weer afwachten is hoe het presteert, denk dat je tunen vooral ook moet leren door het zelf te doen, met wat geluk maak je hem per toeval gruwelijk snel, maar kunt m ook dood tunen en presteert ie nog veel slechter als van te voren.
|
|
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel |
|
BlackIce4 |
19-1-2006 18:00 |
Posts: 3654 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: B-100
hooguit je cillinder is afspuiten met de tuinslang ofzo:P
maar k weet wel dat t heel gepiel is, en ook voor de ervare tuners steeds maar weer afwachten is hoe het presteert, denk dat je tunen vooral ook moet leren door het zelf te doen, met wat geluk maak je hem per toeval gruwelijk snel, maar kunt m ook dood tunen en presteert ie nog veel slechter als van te voren.
jah! zo is het. ik heb ook eens een keer met mn dolle kop een dremel in een cilinder gezet (ook imi voor mt) en dat ging heel goed. top prestaties eigenlijk. was waarschijnlijk puur toeval. het rare was dat hij op andere brommer bagger liep uitgeprobeerd op 3 mt?s en allemaal erg slecht lopen en niet af te stellen
|
|
|
|
Neluhz |
19-1-2006 18:04 |
Posts: 4032 |
daarom oet je weten wat je doet, iedereen kan zen uitlaatpoort vergroten en zen spoelpoorten driehoekig maken, maar dat wil nog niet zeggen dat je er vooruit mee gaat
|
|
|
|
me myself and I |
19-1-2006 18:24 |
Posts: 2222 |
als jij een goed poortmapje hebt is het echt geen onmogelijk werk, al doende leert men, als je het nooit doet zul je het echt nooit leren, en als je een immi verknalt, dan geef je dat ding een dikke trap na en dan probeer je het nog een keer toch?
|
|
... Boe! |
|
BlackIce4 |
19-1-2006 20:43 |
|
BlackIce4 |
19-1-2006 21:33 |
Posts: 3654 |
|
|
|
|
Dit topic is 6199 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 7
|
|