Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT Malossi V.S. MB Imi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 812 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34470 - MT Malossi V.S. MB Imi
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6202 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 19-1-2006 10:59 Print reply

Posts: 5198
dan gaat het niveau helaas nog verder naar beneden als die lui er bij komen :s


mja
suc 6 er mee

 
op naar de grote brommers
WiZZ [wesley] 19-1-2006 11:31 Print reply

Posts: 4831
begin ging goed

hou dat zo graag

mare maak eens een poort map

ene lees het tuning topiq op je gemak door
http://www.brommerforum.nl/showtopic/21660

 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
Baasbas 19-1-2006 12:25 Print reply
Posts: 2176
ik zou hem origineel maken.. beetje schijnheilig doen, heb je denk ik meer aan..

Bovendien, er zijn toch ook rollerbanken die een schaalverdeling hebben t/m 2 kw? Als je zo'n bank treft dan zit je alle2 misschien wel op het maximum en weet je het verschil nog steeds niet
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Terror 19-1-2006 12:26 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
ik zou hem origineel maken.. beetje schijnheilig doen, heb je denk ik meer aan..

Bovendien, er zijn toch ook rollerbanken die een schaalverdeling hebben t/m 2 kw? Als je zo'n bank treft dan zit je alle2 misschien wel op het maximum en weet je het verschil nog steeds niet



wie het snelst op de 2 kw zit
 
MisterMB 19-1-2006 12:37 Print reply
Posts: 21
Jou gas Jou gas!!!
 
bereheer 19-1-2006 12:41 Print reply

Posts: 1901
imi's zijn af en toe nog best wel snel, wel waardeloos afgewerkt enzo maar toch

als je zoeen tjoent zie ik niet in waarom ie niet net zo snel of sneller zou kunnen zijn
 
bloaze manne, meej diene woage!
stoeptegel 19-1-2006 13:15 Print reply

Posts: 3085
tune je zelf of laaat je tunen?
Bij het 1e verwacht ik er neit veel van
bij het 2e heb je wel kans
 
80 cc ownatsj
blowhan 19-1-2006 13:19 Print reply

Posts: 92
Bij ons hebben ze ooit ook zoiets gedaan, en toevallig werd er die middag op zo'n beetje alle terugwegen gecontroleerd. Ben onderweg nog nooit zoveel politie tegengekomen.
Oppassen dus met ruig doen over hoe hard je wel niet kan.
 
mb-gek 19-1-2006 13:21 Print reply

Posts: 10385
is niet de eerste vraag of het een ot of een nt is
dat maakt namelijk een hele hoop verschil
ot kan namelijk al ruim 100 lopen met leuk spul als homoet 18 mm 6 bak 4 kleps enzo
wil je dat met die imi bereiken dan mag je aardig gaan veilen
en de imi kan je dan zeker niet lang gebruiken ivm slijtage


en dan nog is het een beetje loos om op een rollerbank waar zo goed als de meeste 70cc boven de 2 kw uit komen te gaan meten
je kan nooit meten welke nu meer heb want beide halen ze de 2 kw


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
bart de scootergek 19-1-2006 14:29 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
18mm ori honda carbje proma uitlaatje. maar ik kan goedkoop aan 2de hands spul komen dus ik wil wel een aantal dingen kopen. ik wil zowieso al een 6bak en een binnenrotor van een cr80 dus dat komt er ook in

Dit bericht is gewijzigd door BlackIce4 op 19-1-2006 om 10:39 uur.



cr80 heeft geen binnenrotor, is gewoon een vliegwiel.
 
Honda RC-33
Kietel Tuning 19-1-2006 14:42 Print reply

Posts: 863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
jah idd
dit schiet niet op zo denk wel dat je em niet voor bij komt maar toch :P
verder is het wel handig om dus de rest van je setup te noemen

maak een poortmapje en de meeste hier kunnen je dan wel verder helpen

(iemandt nog een boek waar je wat kan leren over tunen ?) heb hier namelijk nog een std 50 cilinder liggen voor nsr wil wat uit proberen dus hoef alleen de naam zo dat ik zelf naar de biep kan is dus geen sales


Boeken:

two-stroke performance tuning - A. Graham Bell
ISBN: 85960 619 9
Engels boek. Is makkelijkst om mee te beginnen.

Tweetakt tuning - Pavel Husak
ISBN: weet ik niet meer.
Nederlands boek. Is meer algemeen over motoren.

Dit laatste boek kon ik gewoon in de bieb lenen. Dat eerste niet.

Gordon Jenning's Two Stroke Tuners Handbook




Dit bericht is gewijzigd door Kietel Tuning op 19-1-2006 om 15:01 uur.
 
richard3 19-1-2006 15:11 Print reply

Posts: 5198
thanx hier heb ik een hele hoop aan

 
op naar de grote brommers
bikkeltje 19-1-2006 15:12 Print reply

Posts: 2380
is dat boek van bell egt zo goed want ik hoor dat vaker op het forum duss.... miss moet ik die ook ergens vandaan halen
 
mb-gek 19-1-2006 15:15 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
Wij krijgen over een poosje gast les waar de politie ook bij komt met een rollerbank. Hier mogen we zelf ook even (onbeboet) met de brommer op. Nouw heb ik een weddenschap gesloten met een jongen uit mn klas met een 70cc malossi op zn MT. Hij beweerd dat ik met een getunde 70cc imitatie cilinder hem niet voorbij kan rijden. Omdat ik dit een beetje low budget wil houden moet ik goedkope oplossingen hebben. Mischien heeft iemand ideen.

maar is dit weer zon groot plan van je waar weinig van terecht komt

of ben je al gevorderd met je bi project ?
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
stoeptegel 19-1-2006 15:16 Print reply

Posts: 3085
eerlijk gezegd denk ik eerder dat het er niet van komt.
Hij heeft waarschijnlijk dat topic gelezen van chineesboer en splendid..Daarom vond hij het waarschijnlijk nodig om ook zon soort topic te maken.Zorg er eerst maar voor dat je streetfighter mb klaar is.Voordat je hier weer aan gaat beginnen.Want je moet toch wel redelijk ervaren zijn om te kunnen tunen.
Maar als je het dan toch wilt doen.Zorg dan indd dat je je eerst goed inleest voordat je gaat tunen.Zal heel veel schelen.Anders heb je dadelijk een half verneukte cilinder.

Dit bericht is gewijzigd door stoeptegel op 19-1-2006 om 15:17 uur.
 
80 cc ownatsj

Dit topic is 6202 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved