Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Testbank score..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1195 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3444 - Testbank score..
Pagina 9 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11920 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ja Weh nou 21-4-2004 19:33 Print reply

Posts: 2242
gelukkig wel zeg :P
 
HTS Autotechniek
rasta man 21-4-2004 19:33 Print reply

Posts: 3612
YES!!!
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Pistonpen Paultje 21-4-2004 19:34 Print reply

Posts: 8678
Zijn we nou van em af?
 
LambalraceR 21-4-2004 19:35 Print reply

Posts: 2187
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nick

[...]

Je ziet het
Gaat uw gang.


JEEYYY!!!


respect for you guys
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
-jaZper- 21-4-2004 19:39 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Zijn we nou van em af?


nou nick? is het je gelukt?
 
groene motoren gaan harder
-Zeroed in- 21-4-2004 21:04 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Mijn motor kan ook niet harder dan 140 oid, die heeft 250cc.
Is ook een Honda, als het nou een appie was geweest had ie minstens 190 gelopen.


jij snapt het!!!!
 
foxbuster666 22-4-2004 9:08 Print reply

Posts: 670
Meest onzinnige topic van de maand bedoel van de afgelopen jaren.
Loopt weeer eens uit op niks...
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
SMALL HONDA 22-4-2004 10:10 Print reply

Posts: 1575
Een volledig getunde scoot (20-22PK) loopt "maar" 140-150 omdat deze op top heel veel weerstand heeft van de vario. Schakelbrommers hebben ketting aandrijving en deze kost veel minder vermogen omdat deze veel minder weerstand geeft. Daarom rijden schakels harder maar trekken ze niet harder omdat een vario wel gewoon veel harder optrekt tot een bepaalde snelheid.
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
RS70Master 22-4-2004 10:15 Print reply

Posts: 515
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SMALL HONDA

Een volledig getunde scoot (20-22PK) loopt "maar" 140-150 omdat deze op top heel veel weerstand heeft van de vario. Schakelbrommers hebben ketting aandrijving en deze kost veel minder vermogen omdat deze veel minder weerstand geeft. Daarom rijden schakels harder maar trekken ze niet harder omdat een vario wel gewoon veel harder optrekt tot een bepaalde snelheid.

KLOPT ALS EEN BUS! alleen vario ketting vin ik geen vergelijk neem dan (VARIO)&(koppeling/versnellingsbak)
 
bart de scootergek 22-4-2004 10:26 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SMALL HONDA

Een volledig getunde scoot (20-22PK) loopt "maar" 140-150 omdat deze op top heel veel weerstand heeft van de vario. Schakelbrommers hebben ketting aandrijving en deze kost veel minder vermogen omdat deze veel minder weerstand geeft. Daarom rijden schakels harder maar trekken ze niet harder omdat een vario wel gewoon veel harder optrekt tot een bepaalde snelheid.


dat kun je helemaal niet zeggen, ligt eraan wat het doeleind van de scooter is, een sprintscooter met 20pk zal een korte primaire en secundaire vertanding hebben, en dus niet 140 gaan, een baanscooter zal op een lange baan andere vertanding hebben en dus wel harder gaan. dat is bij een scooter anders als bij schakels, bij scooters kan je binnen een bepaalde waarde gewoon spelen met de eindvertanding zonder dat het slecht is.
 
Honda RC-33
SMALL HONDA 22-4-2004 10:28 Print reply

Posts: 1575
Ja dat snap ik wel, maar een scoot heeft gewoon veel meer weerstand van die vario dus zal nooit zo hard als een schakel rijden.
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
bart de scootergek 22-4-2004 10:30 Print reply

Posts: 8916
dat klopt wel, ik dacht een vario iets van 25/30% weerstand, en een goedgesmeerde ketting iets van 15%
 
Honda RC-33
SMALL HONDA 22-4-2004 10:32 Print reply

Posts: 1575
ja kan wel het minst weerstand heeft gewoon een tandwiel overbrenging, alleen dat wordt een beetje lastig bij een motor
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
Baasbas 22-4-2004 12:28 Print reply
Posts: 2176
ik heb wel van die Yamaha Honda C kopietjes zien rijden.. zonder ketting

cardan aandrijving

 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
jeroen 22-4-2004 12:54 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Meest onzinnige topic van de maand bedoel van de afgelopen jaren.
Loopt weeer eens uit op niks...


de replies zijn ook niet meer wat ze geweest zijn

 

Dit topic is 11920 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved