Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Testbank score..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1241 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3444 - Testbank score..
Pagina 6 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

User 927 20-4-2004 0:24 Print reply

Posts: 6405
Zucht.... wat een n00b gezeik allemaal, een rs50 met een getuned NSR vergelijken...

En vervolgens een NSR met MBX 80 blok vergelijken met een RS125, supergestroomlijnd en powervalve etc etc etc ontwikkeld voor 125cc, ontworpen voor racerij blaat blaat blaat

Vind je het gek dat al die OUDE brommertjes niet kunnen tippen aan de nieuwe? een GSX1300 uit '86 haalt het bij lange na niet bij een GSX1300 van 2004 (of 2000, wat jij wilt...) omdat het gewoon allemaal doorontwikkeld is. Nieuwe technieken heet dat. Werkt alles bij jullie nog op kolen en waterkracht ofzow?

Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 20-4-2004 0:24
 
NSR RULEZZ 20-4-2004 0:54 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lambalracer

[...]


waar staat jouw nsr dan...

rustig maar hoor was een bigmeeting grapje sommige mensen van dit forum gaan daar namenlijk heen



 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
blair 20-4-2004 7:49 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald

Zucht.... wat een n00b gezeik allemaal, een rs50 met een getuned NSR vergelijken... Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 20-4-2004 0:24


En toch moet ik nog een rs zien die dat vermogen haalt bij dat toerental....

Verder is 14000 rpm natuurlijk onzin met std cilinder.

Breng een nsr naar vrm (tuner in zweden) en je bent een paar duizend euro armer. Maar een score van zoon 20 pk is haalbaar. Alleen er zijn minder kant en klare snelle onderdelen verkrijgbaar. Maar dat wil niet zeggen dat je met een nsr geen 20 pk kan scoren. Er zijn immers ook close ratio bakken enz voor.

Je hebt alleen allemaal van die kneuzen die denken 70 malossi giet met ovale uitlaatpoort is 70 malossi. En 70 malossi alu met vlinderpoort en 15 graden meer uitlaatpoort timing is malossi. En vervolgens gaan lopen blaten dat een nsr/mb langzaam is. HEt is niet het blok maar de onderdelen.

Kijk bijvoorbeeld naar kreidler. Dat blok is ook oud. Maar dat is ook snel te krijgen
 
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm
LambalraceR 20-4-2004 8:04 Print reply

Posts: 2187
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

rustig maar hoor was een bigmeeting grapje sommige mensen van dit forum gaan daar namenlijk heen





dan neem ik bij deze mijn woorden terug
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
Blukaap 20-4-2004 9:23 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

noem je dat een nsr? :-P



Uhh, dat stond op het verzekeringsbewijs

Verder ben ik het 300% met Bart (blair) eens.

En roald: STFU.
 
Bastila is lief
foxbuster666 20-4-2004 9:55 Print reply

Posts: 670
Sorry hor
Maar 12 sec naar honderd is niet snel
Als mijn brommer klaar is zalk wel filmpje maken...

Setup voor onwetenden

Malossi 110cc
Malossi 6-kleps
Malossi spruitstuk 26mm
Malossi powerbox
Malossi powerfilter
HPI binnenrotor
28mm Dellortho Vlak
Aangemeten kop
Aangemeten uitlaat
Vertanding 15/38 (trek) top 131

pk's :

-24mm vlak en homoet uitlaat (18.8 pk)
-nu...18 pk ongeafgesteld met bovenstaande setup alleen dan met proma
-Hij moet op 20 pk uitkomen,resultaat en grafiek zullen zeker volgen.
-Top doet er niet toe bij mij...pk's wel

Trouwens max top van honda mb/mt is met 17/36 theoretisch 160 bij 11000 rpm...
Beetje rekenen met tandwielen en wielen.
Valt dus haast niet te halen, alleen bij ideale omstandigheden.
Lijkt me stug
Hou de max maar op 140/145, maar dan moet ie ver opgefokt zijn.
Hierbij komt zwaar vliegwiel, dus geen binnenrotor, wel van pas.

 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
RS_70_power 20-4-2004 10:31 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

[...]


ja hoor hoor hem wa ben ji dom zeg, as je 145 haalt heb jet egt goed gedaan, jij heb blijkbaar de balle ervaring met honda !!!!!

WTF, zie nu pas dat et een topic uit 2002 is ofzo, kansloos...

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 19-4-2004 18:11


waar slaat dit nou weer op , ik zeg alleen dat dat de enigste honda is die hard gaat die ik ken
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
RS_70_power 20-4-2004 10:33 Print reply

Posts: 1990
en over die RS125 , dat kwam gewoon ter spraken met die andere gast met die honda 250cc .

duz zeik niet
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
MB-SpEeDfReAk 20-4-2004 10:43 Print reply
Posts: 612
iemand die hier in de buurt woont had altijd een mb, liep ook zo abnormaal hard, weet niet precies wat ie er allemaal aan gedaan had, bij 145/150 durfde ie niet harder...ja ik weet het, het klinkt allemaal stoer maar dan geloof ie het niet.

Dit bericht is ge-edit door MB-SpEeDfReAk op 20-4-2004 10:44
 
88
Pingu 20-4-2004 10:53 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald


Vind je het gek dat al die OUDE brommertjes niet kunnen tippen aan de nieuwe? een GSX1300 uit '86 haalt het bij lange na niet bij een GSX1300 van 2004 (of 2000, wat jij wilt...) omdat het gewoon allemaal doorontwikkeld is. Nieuwe technieken heet dat. Werkt alles bij jullie nog op kolen en waterkracht ofzow?

Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 20-4-2004 0:24

Uh.. welke nieuwe technieken heeft een am-6 blok, op carterinlaat (ALS je dat een voordeel vind, waar ik het niet mee eens ben) na?
Compleet met blair eens, het gaat maar voor een klein deel om het blok, veel meer om de cilinder, uitlaat, kop, carb, membraan etc, dan dat cartertje. Al is dat carter bij honda + inhoud bij honda natuurlijk wel veel degelijker
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Blukaap 20-4-2004 11:13 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Sorry hor
Maar 12 sec naar honderd is niet snel ow ?

Hierbij komt zwaar vliegwiel, dus geen binnenrotor, wel van pas. ow ?


 
Bastila is lief
Hans F 20-4-2004 12:22 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_50cc_16mm_giannelli

en over die RS125 , dat kwam gewoon ter spraken met die andere gast met die honda 250cc .

duz zeik niet


aha
 
User 927 20-4-2004 12:40 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

[...]


Uhh, dat stond op het verzekeringsbewijs

Verder ben ik het 300% met Bart (blair) eens.

En roald: STFU.


Ehm, ik probeer jullie standpunt te verdedigen. Ik ben TEGEN de RS.... maar goed, staat er misschien wat onduidelijk
 
Pingu 20-4-2004 13:13 Print reply
Posts: 1842
Dan gebruik je toch echt de verkeerde argumenten
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
wipe-out 20-4-2004 14:17 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Sorry hor
Maar 12 sec naar honderd is niet snel
Als mijn brommer klaar is zalk wel filmpje maken...



diegene die dat deed heeft wel tegen de 50cc minder cilinderinhoud dan jou.
 

Dit topic is 11924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved