Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #3444 - Testbank score..
|
Pagina 6 van 12
|
Dit topic is 11924 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
User 927 |
20-4-2004 0:24 |
Posts: 6405 |
Zucht.... wat een n00b gezeik allemaal, een rs50 met een getuned NSR vergelijken...
En vervolgens een NSR met MBX 80 blok vergelijken met een RS125, supergestroomlijnd en powervalve etc etc etc ontwikkeld voor 125cc, ontworpen voor racerij blaat blaat blaat
Vind je het gek dat al die OUDE brommertjes niet kunnen tippen aan de nieuwe? een GSX1300 uit '86 haalt het bij lange na niet bij een GSX1300 van 2004 (of 2000, wat jij wilt...) omdat het gewoon allemaal doorontwikkeld is. Nieuwe technieken heet dat. Werkt alles bij jullie nog op kolen en waterkracht ofzow?
Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 20-4-2004 0:24
|
|
|
|
NSR RULEZZ |
20-4-2004 0:54 |
Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lambalracer
[...]
waar staat jouw nsr dan...
rustig maar hoor was een bigmeeting grapje sommige mensen van dit forum gaan daar namenlijk heen
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
blair |
20-4-2004 7:49 |
Posts: 150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Zucht.... wat een n00b gezeik allemaal, een rs50 met een getuned NSR vergelijken... Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 20-4-2004 0:24
En toch moet ik nog een rs zien die dat vermogen haalt bij dat toerental....
Verder is 14000 rpm natuurlijk onzin met std cilinder.
Breng een nsr naar vrm (tuner in zweden) en je bent een paar duizend euro armer. Maar een score van zoon 20 pk is haalbaar. Alleen er zijn minder kant en klare snelle onderdelen verkrijgbaar. Maar dat wil niet zeggen dat je met een nsr geen 20 pk kan scoren. Er zijn immers ook close ratio bakken enz voor.
Je hebt alleen allemaal van die kneuzen die denken 70 malossi giet met ovale uitlaatpoort is 70 malossi. En 70 malossi alu met vlinderpoort en 15 graden meer uitlaatpoort timing is malossi. En vervolgens gaan lopen blaten dat een nsr/mb langzaam is. HEt is niet het blok maar de onderdelen.
Kijk bijvoorbeeld naar kreidler. Dat blok is ook oud. Maar dat is ook snel te krijgen
|
|
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm |
|
LambalraceR |
20-4-2004 8:04 |
|
Blukaap |
20-4-2004 9:23 |
Posts: 10006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ
[...]
noem je dat een nsr? :-P
Uhh, dat stond op het verzekeringsbewijs
Verder ben ik het 300% met Bart (blair) eens.
En roald: STFU.
|
|
Bastila is lief |
|
foxbuster666 |
20-4-2004 9:55 |
Posts: 670 |
Sorry hor
Maar 12 sec naar honderd is niet snel
Als mijn brommer klaar is zalk wel filmpje maken...
Setup voor onwetenden
Malossi 110cc
Malossi 6-kleps
Malossi spruitstuk 26mm
Malossi powerbox
Malossi powerfilter
HPI binnenrotor
28mm Dellortho Vlak
Aangemeten kop
Aangemeten uitlaat
Vertanding 15/38 (trek) top 131
pk's :
-24mm vlak en homoet uitlaat (18.8 pk)
-nu...18 pk ongeafgesteld met bovenstaande setup alleen dan met proma
-Hij moet op 20 pk uitkomen,resultaat en grafiek zullen zeker volgen.
-Top doet er niet toe bij mij...pk's wel
Trouwens max top van honda mb/mt is met 17/36 theoretisch 160 bij 11000 rpm...
Beetje rekenen met tandwielen en wielen.
Valt dus haast niet te halen, alleen bij ideale omstandigheden.
Lijkt me stug
Hou de max maar op 140/145, maar dan moet ie ver opgefokt zijn.
Hierbij komt zwaar vliegwiel, dus geen binnenrotor, wel van pas.
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
RS_70_power |
20-4-2004 10:31 |
Posts: 1990 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: martinus83
[...]
ja hoor hoor hem wa ben ji dom zeg, as je 145 haalt heb jet egt goed gedaan, jij heb blijkbaar de balle ervaring met honda !!!!!
WTF, zie nu pas dat et een topic uit 2002 is ofzo, kansloos...
Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 19-4-2004 18:11
waar slaat dit nou weer op , ik zeg alleen dat dat de enigste honda is die hard gaat die ik ken
|
|
draai / frees werk ==>> PM of email me |
|
RS_70_power |
20-4-2004 10:33 |
Posts: 1990 |
en over die RS125 , dat kwam gewoon ter spraken met die andere gast met die honda 250cc .
duz zeik niet
|
|
draai / frees werk ==>> PM of email me |
|
MB-SpEeDfReAk |
20-4-2004 10:43 |
Posts: 612 |
iemand die hier in de buurt woont had altijd een mb, liep ook zo abnormaal hard, weet niet precies wat ie er allemaal aan gedaan had, bij 145/150 durfde ie niet harder...ja ik weet het, het klinkt allemaal stoer maar dan geloof ie het niet.
Dit bericht is ge-edit door MB-SpEeDfReAk op 20-4-2004 10:44
|
|
88 |
|
Pingu |
20-4-2004 10:53 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Vind je het gek dat al die OUDE brommertjes niet kunnen tippen aan de nieuwe? een GSX1300 uit '86 haalt het bij lange na niet bij een GSX1300 van 2004 (of 2000, wat jij wilt...) omdat het gewoon allemaal doorontwikkeld is. Nieuwe technieken heet dat. Werkt alles bij jullie nog op kolen en waterkracht ofzow?
Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 20-4-2004 0:24
Uh.. welke nieuwe technieken heeft een am-6 blok, op carterinlaat (ALS je dat een voordeel vind, waar ik het niet mee eens ben) na?
Compleet met blair eens, het gaat maar voor een klein deel om het blok, veel meer om de cilinder, uitlaat, kop, carb, membraan etc, dan dat cartertje. Al is dat carter bij honda + inhoud bij honda natuurlijk wel veel degelijker
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Blukaap |
20-4-2004 11:13 |
Posts: 10006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Sorry hor
Maar 12 sec naar honderd is niet snel ow ?
Hierbij komt zwaar vliegwiel, dus geen binnenrotor, wel van pas. ow ?
|
|
Bastila is lief |
|
Hans F |
20-4-2004 12:22 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_50cc_16mm_giannelli
en over die RS125 , dat kwam gewoon ter spraken met die andere gast met die honda 250cc .
duz zeik niet
aha
|
|
|
|
User 927 |
20-4-2004 12:40 |
|
Pingu |
20-4-2004 13:13 |
Posts: 1842 |
Dan gebruik je toch echt de verkeerde argumenten
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
wipe-out |
20-4-2004 14:17 |
Posts: 7672 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Sorry hor
Maar 12 sec naar honderd is niet snel
Als mijn brommer klaar is zalk wel filmpje maken...
diegene die dat deed heeft wel tegen de 50cc minder cilinderinhoud dan jou.
|
|
|
|
Dit topic is 11924 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 6 van 12
|
|