Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Testbank score..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3444 - Testbank score..
Pagina 11 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11872 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

riejuracer 22-4-2004 18:09 Print reply
Posts: 353
wat voor kleur cil kop had je dan? en met wat voor pijp?
 
pro race vlamt.
foxbuster666 22-4-2004 20:00 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flames

onmogelijk... ik had ook pro race.. en die kan max 15000 toeren draaien...

Hahahaha
Maar die van marktplaats draaide zonder binnenrotor...
Zeker in z'n vrij
Ook zal je nooit boven 16000 kunnen komen met tweetakt, omdat de kleppen dat niet bijhouden.
Dan staan ze continu open.
Dan nog het max vermogen haal je ver daaronder.
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Leen 22-4-2004 20:04 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

[...]

Hahahaha
Maar die van marktplaats draaide zonder binnenrotor...
Zeker in z'n vrij
Ook zal je nooit boven 16000 kunnen komen met tweetakt, omdat de kleppen dat niet bijhouden.
Dan staan ze continu open.
Dan nog het max vermogen haal je ver daaronder.


kleppen en 2takt in dezelfde zin?
 
blair 22-4-2004 20:07 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


kleppen en 2takt in dezelfde zin?


Membraan kleppen of poppet valves, net zoals 4 takt. Dat is best mogelijk.
 
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm
foxbuster666 22-4-2004 20:11 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


kleppen en 2takt in dezelfde zin?

Hu bedoel je?
Gewoon membraan kan dat niet bijhouden boven 16000 rpm.
Er is een bepaalde grens.
Anders moet je gaan denken aan roterende inlaat ed.
Kost nogal doekoe
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Hans F 22-4-2004 20:15 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

[...]

Hu bedoel je?
Gewoon membraan kan dat niet bijhouden boven 16000 rpm.
Er is een bepaalde grens.
Anders moet je gaan denken aan roterende inlaat ed.
Kost nogal doekoe


betwijfel of die grens bij 16.000 rev's ligt. Volgens mij veel hoger.
 
riejuracer 22-4-2004 20:24 Print reply
Posts: 353
die toeren heb ik op top gehaald. i know niet verstandig wou alleen het max weten
 
pro race vlamt.
Blukaap 22-4-2004 20:31 Print reply

Posts: 10006
In z'n vrij of wat ?

BTW: heb je soms een koso digiteller ofzo no offence richting bart ?

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 22-4-2004 20:31
 
Bastila is lief
riejuracer 22-4-2004 20:32 Print reply
Posts: 353
pro race vlamt.
NSR RULEZZ 22-4-2004 20:56 Print reply

Posts: 4934
hmzzz
lekker gezond in zn vrij
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Pistonpen Paultje 22-4-2004 21:00 Print reply

Posts: 8678
Ff 1 keertje kan wel, voor enkele seconden dan
 
foxbuster666 22-4-2004 21:10 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer

die toeren heb ik op top gehaald. i know niet verstandig wou alleen het max weten

Te licht vertand zeker...
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
barry 22-4-2004 21:19 Print reply

Posts: 7387
17000rpm kan wel, heb het 1x gezien op een am6 blok, ook zo'n digitale rpm meter, haalde iets over de 17k, wel in de vrij uiteraard, maar ik dacht dat dat ding bijna ontplofte

belast haalde die maximaal 15k in de versnellingen, maar leverde max vermogen bij 14k, zoiets was het, aardig tijdje geleden al,

die 17k is igg wel mogelijk
 
He?
gonzales 22-4-2004 21:57 Print reply

Posts: 1319
ok 16-17k halen ok mogelijk maar eum ? vraagje hoeveel vermogen hou je dan nog enigsinds over ? pk's zijn net als koppel je hebt je ma?ximum koppel op zoveel toeren en je maximum pk's op zoveel toeren als je rijdt wil je gaan opzoeken vanaf hoeveel rpm je je maximum koppel hebt hem hoger dan dat trekken heeft geen zin . nu moet ik wel zeggen dat die hoge torentallen maar 1 nut hebben . topsnelhied verder niks maar ik betwijfel dat jullie die hoge toerentallen al halen op zijn hoogste versnelling dus zijn die extreem hoge rpm's zinloos volgens mij
 
burn your rubber not your soul
foxbuster666 22-4-2004 22:03 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

ok 16-17k halen ok mogelijk maar eum ? vraagje hoeveel vermogen hou je dan nog enigsinds over ? pk's zijn net als koppel je hebt je ma?ximum koppel op zoveel toeren en je maximum pk's op zoveel toeren als je rijdt wil je gaan opzoeken vanaf hoeveel rpm je je maximum koppel hebt hem hoger dan dat trekken heeft geen zin . nu moet ik wel zeggen dat die hoge torentallen maar 1 nut hebben . topsnelhied verder niks maar ik betwijfel dat jullie die hoge toerentallen al halen op zijn hoogste versnelling dus zijn die extreem hoge rpm's zinloos volgens mij


Idd benk het mee eens.
@ topsnelheid kom je nauwelijks aan zulke toerentallen tenzij je te licht vertand hebt.
Dan nog
Het effectieve (natuurkunde) koppel ligt toch ver daaronder.
Dus waarom door gaan tot de 17 k als je daar toch geen vermogen hebt...
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat

Dit topic is 11872 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved