Ik d8 laat ik het nog maar ff posten.
Heb geen grafiek, wel 12pk!
Piekje van 12,3 of 12,4 ofzo maar dat telt niet.
Ook nog ff in de tecno zitten zagen en die is nu ongeveer 2cm korter.
Hierdoor kwam het topvermogen iets hoger te liggen en bij meer toeren.
De powerband werd breder.
Helaas is die tecno nu echt de bottle neck op m'n machine.
Voor de onwetende nog even mijn setup:
- K&N
- 26 Mikuni inschuif, rd350 spruitstuk
- Standaard membraan met kitaco carbon
- Aangepaste kop, squish tussen 0,5 en 1mm
- Malossi 46,3mm tuned
- Topracing krukas
- Tecno pijp -2 cm
- HPI race ontsteking
- 6bak
Een vulstuk moet er ook nog komen en heel misschien probeer ik nog eens een valstroom.
Binnenkort heb ik misschien de kans een gelaste pijp te proberen voor een andere nsr met ook een malossi cilinder, smullen dus!
De meesten wisten waarschijnlijk wel dat ik met m'n 24mm en standaardbak al een 200 sproeier had, nu met die 26mm en K&N zit ik op.
360, jawel drie-honderd-zestig.
Het is niet geloven maar toch echt zo, valse lucht zo goed als uitgesloten maja.
Binnenkort zal ik wel ff kijken voor het grafiekje.
Oja, die toerenteller van mijn nsr is niet echt straight meer! gaf bij 11k 12k aan ofzo.
Bij de meting hadden we een signaal meter op de bougie kabel gezet en die is duidelijk wel nauwkeurig.
|