Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Testbank score..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 816 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3444 - Testbank score..
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
Dit topic is 11871 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pertijn 7-4-02?03:08 Print topicpost
Posts: 846
Ik d8 laat ik het nog maar ff posten.
Heb geen grafiek, wel 12pk!
Piekje van 12,3 of 12,4 ofzo maar dat telt niet.
Ook nog ff in de tecno zitten zagen en die is nu ongeveer 2cm korter.
Hierdoor kwam het topvermogen iets hoger te liggen en bij meer toeren.
De powerband werd breder.
Helaas is die tecno nu echt de bottle neck op m'n machine.

Voor de onwetende nog even mijn setup:

- K&N
- 26 Mikuni inschuif, rd350 spruitstuk
- Standaard membraan met kitaco carbon
- Aangepaste kop, squish tussen 0,5 en 1mm
- Malossi 46,3mm tuned
- Topracing krukas
- Tecno pijp -2 cm
- HPI race ontsteking
- 6bak

Een vulstuk moet er ook nog komen en heel misschien probeer ik nog eens een valstroom.
Binnenkort heb ik misschien de kans een gelaste pijp te proberen voor een andere nsr met ook een malossi cilinder, smullen dus!

De meesten wisten waarschijnlijk wel dat ik met m'n 24mm en standaardbak al een 200 sproeier had, nu met die 26mm en K&N zit ik op.
360, jawel drie-honderd-zestig.
Het is niet geloven maar toch echt zo, valse lucht zo goed als uitgesloten maja.
Binnenkort zal ik wel ff kijken voor het grafiekje.

Oja, die toerenteller van mijn nsr is niet echt straight meer! gaf bij 11k 12k aan ofzo.
Bij de meting hadden we een signaal meter op de bougie kabel gezet en die is duidelijk wel nauwkeurig.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]

SpeedYveS 7-4-02?04:46 Print reply
Posts: 1644
koewl!.. hoeveel toeren draait dit speelgoed?
 
Rudy 7-4-02?10:40 Print reply

Posts: 3471
Best netjes 11-12pk.K denk dat je er een stuk meer top vermogen uit moet kunnen halen met andere uitlaat maar hij word er dan wel heelerg piekerig door.
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
frankarnhe 7-4-02?10:43 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: YVES?tm

koewl!.. hoeveel toeren draait dit speelgoed?

12000 op nsr teller, eigelijk 11000.

Wat is je topsnelheid (op je teller) en met welke vertanding rij je?
 
Pingu 7-4-02?11:41 Print reply
Posts: 1842
oezo heb je die tecno ingekort? meer tegendruk ofzo?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
verwijderd 7-4-02?11:46 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Pingu? Niels Uitdehaag

oezo heb je die tecno ingekort? meer tegendruk ofzo?


omdat ie moet poepen nee, omdat de geluidsgolf dan sneller terug is en dus hoog toeriger wordt

maar is echt wel bruut man! 12pk, waar begind de powerband nu met die ingekorte tecno? (ik moet hem ook nog ff inkorten (eigenlijk andere voorbocht (dikker))
want bij +- 11,5 is de pret wel op bij m'n getunede euro.

TROUWENS! IK HEB NU EEN ALU 98CC CIL MET VLINDER POORT!!!!!!! FEEST

DEZE KOMT VAN EEN RACE MBX DIE IK GISTER OCHTEND BINNENKREEG, MAAR DEZE CILINDER IS MADE 2 BE TUNED ZO LIJKT HET, TOTAAL GEEN AFWERKING. IK WIL WEL FF FOTO'S NEER PLAKKEN ALS IEMAND BENIEUWD IS!
 
SkaBla [Pim] 7-4-02?11:57 Print reply

Posts: 4659
Ja tuurlijk posten die hap
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Pertijn 7-4-02?13:12 Print reply
Posts: 846
Haalde geloof ik ook wel 12k rpm echte bij die meting.
Maar na de powerband zat een onwijs grote dip, zakt hij echt aso terug.
Die tecno hadden we ingekort om de powerband te veranderen.
Iets hoger en paar honderd toeren breder.
Topspeed heb ik nog niet getest, is ook niet zo belangrijk vind ik.

Sym: posten die hap.

Binnenkort heb ik waarschijnlijk de mogelijkheid een uitlaat te proberen die gelast is.
Moet ook op een 70malossi @ nsr komen, dat word feest dus.

Niemand die zich ook druk maakt om die benzine afvoer via de sproeiert whehe..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
verwijderd 7-4-02?13:30 Print reply
Posts: 4082




vet of wat
55mm + vlinder poort
 
Sneks 7-4-02?14:06 Print reply
Posts: 2499
Vet 12 pk

Ben ik de enige die sproeier 340 erg groot vind


Symen, wat is dat voor cilinder?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
B3AST 7-4-02?14:19 Print reply
Posts: 2469
Joooo rustig bezig frank..

maarehm, SYMEN WAAAAAR in hemels naam heb je die cylinder vandaan, die MOET ik hebben!!!!
 
- insane in the brain -
Sneks 7-4-02?14:21 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: rudy?willemsen

Best netjes 11-12pk.K denk dat je er een stuk meer top vermogen uit moet kunnen halen met andere uitlaat maar hij word er dan wel heelerg piekerig door.


Met een goede opmaat gelaste uitlaat wordt vaak juist de powerband breder, dan met een productieuitlaatje
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 7-4-02?14:24 Print reply
Posts: 846
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Vet 12 pk

Ben ik de enige die sproeier 340 erg groot vind


Symen, wat is dat voor cilinder?


Ehrm, 360 sproeier
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
SpeedYveS 7-4-02?14:26 Print reply
Posts: 1644
volgens mij gewoon ori giet cyl hoor... wel leuk dingkie.
 
MB50TUNED 7-4-02?15:10 Print reply
Posts: 1054
Dat is wel een leuke score. Maar ik had wat meer verwacht. Gezien de score van sander. Maar met een goede pijp zal dat zeker wel lukken denk ik. Tof dat er mensen echt veel geld en moeite in een schakel steken om er veel vermogen uit te krijgen.

Cilinder is volgens mij niet van honda, kijk naar die kut afwerking van die cilindervoet, dat zou honda nooit doen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Pingu 7-4-02?16:30 Print reply
Posts: 1842
hij draait toch niet echt veel toeren, of zie ik dat verkeerd. de mijne heeft in z'n vrij weleens 14000 gehaald, en op de top iets over de 12000. wel redelijk lichte vertanding, maar toch.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 11871 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved