Weet iemand wat het kost ongeveer om een krukas dynamisch te laten balanceren?En zo'n drijfstang van prox zijn die sterker als de ori honda of beter de ori houden?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
Weet iemand wat het kost ongeveer om een krukas dynamisch te laten balanceren?En zo'n drijfstang van prox zijn die sterker als de ori honda of beter de ori houden?
drijfstang gaat bijna nooit kapot dus vervanging niet nodgi lijkt me
Nee ik bedoel de drijfstang een big end kan je niet verstevigen alleen je drijfstang en je big end lager .ik bedoel dynamisch uitbalanceren niiet statisch , volgens het gewicht dus ,het duurste balanceren dat er is lol datt bedoel ik.wat zoou dat kosten 2-300??
Het Big end is het grootste gat van je drijfstang het small end is het kleinste gat van je drijfstang.Het big end is dus nix meer en minder als een gat geen drijfstang.Een big end verstevigen een gat dus gaat niet.Als je iets verstevigt dan verstevig je je drijfstang waar je big end en small end dus in zit.En je krukas is je drijfstang + rechterkrukaswang +linkerkrukaswang .Mja ieder zijn benaming ervoor dan...
Het Big end is het grootste gat van je drijfstang het small end is het kleinste gat van je drijfstang.Het big end is dus nix meer en minder als een gat geen drijfstang.Een big end verstevigen een gat dus gaat niet.Als je iets verstevigt dan verstevig je je drijfstang waar je big end en small end dus in zit.En je krukas is je drijfstang + rechterkrukaswang +linkerkrukaswang .Mja ieder zijn benaming ervoor dan...
over het algemeen noemen mensen als ze het big end bedoelen hebben ze over het big-end lager
dat is onze fout dan, maar misschien als je iets duidelijker daarin geweest was
iig gewoon mooi ori honda houden, en wat bedoel je met balanceren? Ik ga dervan uit dat je richten bedoelt? Wat balanceren is zou ik niet weten, breng je hem dan in evenwicht? En wat is het doel van balanceren?