Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Van powerfilter naar ori filter (Honda NSR)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1154 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34433 - Van powerfilter naar ori filter (Ho...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1619 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vinnie-89 17-1-2006 22:17 Print reply

Posts: 1870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
Move: UF -> TF


Ja ik zou net zeggen... hda hem verkeerd geplaatst

ontopic; Maar ik heb ff de sproeier eruit gehaalt en het is een 220 (mikuni)
Ook heb ik ff dat gat groter gemaakt en nu komt hij wel in zn powerband maar wanneer ik volgas geef gaat ie stotteren, welke maat moet ik ong hebben?
 
FazuL NSR 17-1-2006 23:02 Print reply

Posts: 2046
die aanzuigslang aan de achterkant kan je er af halen is verder zinloos, heeft alleen een begrenzende werking.

dus probeer dat even en kijk dan hoe hij loopt

Dit bericht is gewijzigd door FazuL NSR op 17-1-2006 om 23:03 uur.
 
daanmtx 17-1-2006 23:47 Print reply

Posts: 3759
je moet even een snelle luchtslang kopen, dan rijdt ie gelijk beter, een iets kleinere sproeier zou dan evt. nog kunnen.
 
Honda VFR400R
Vinnie-89 18-1-2006 0:01 Print reply

Posts: 1870
luchtslang is nu net zo groot als het gat zelf maar hij stottert nog steeds. Hij gaat al wel harder dan 20km/u en komt wel in zn powerband.
Maar wanneer ik volgas geef begint hij te stotteren, dus ik heb een te grote sproeier. Hoeveel maten zou het kleiner moet? (zit nu een 220 mikuni in)
 
-Tom- 18-1-2006 0:07 Print reply

Posts: 4151
Is het dezelfde setup als in je profiel staat (belgische ge2)? Zoja, dan zou ik rond de 190/200 mikuni gaan zitten om te beginnen.
 
FTS Member
Vinnie-89 18-1-2006 0:13 Print reply

Posts: 1870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Is het dezelfde setup als in je profiel staat (belgische ge2)? Zoja, dan zou ik rond de 190/200 mikuni gaan zitten om te beginnen.


ja klopt;
belgische ge2
proma gp
std luchtfilter
mikuni carb, hoeveel mm weet ik zo niet

maar ik zal morgen wel ff een sproeiertje halen
 
daanmtx 18-1-2006 0:28 Print reply

Posts: 3759
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nero
luchtslang is nu net zo groot als het gat zelf maar hij stottert nog steeds. Hij gaat al wel harder dan 20km/u en komt wel in zn powerband.
Maar wanneer ik volgas geef begint hij te stotteren, dus ik heb een te grote sproeier. Hoeveel maten zou het kleiner moet? (zit nu een 220 mikuni in)


ik heb die - en een snelle geprobeert, en de verschillen zijn ernorm. Kun je dus maar beter even doen hij kost ca. 8 euro's.
 
Honda VFR400R
Vinnie-89 18-1-2006 0:34 Print reply

Posts: 1870
hij is nu zo groot:


is toch net zo groot als een onbegrenste buis, en groter kan het gat niet want hij is al net zo groot als het gat wat in het luchfilter zelf zit.
maar iig bedank, morgen ff sproeier 200 halen.
 
Hans F 18-1-2006 10:07 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR
die aanzuigslang aan de achterkant kan je er af halen is verder zinloos, heeft alleen een begrenzende werking.

dus probeer dat even en kijk dan hoe hij loopt

Dit bericht is gewijzigd door FazuL NSR op 17-1-2006 om 23:03 uur.


ik zou hem er lekker inlaten, ding dempt het geluid heel erg, maak alleen het gat groter
 
barry 18-1-2006 11:46 Print reply

Posts: 7387
heet jij echt nero?

mijn hond heet ook zo
 
He?
Vinnie-89 18-1-2006 12:02 Print reply

Posts: 1870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
heet jij echt nero?

mijn hond heet ook zo


hahaha neeh
Vincent is de naam
 
Vinnie-89 18-1-2006 19:24 Print reply

Posts: 1870
okey sproeier 200 gekocht en hij loopt nu lekker, dus deze kan dicht.

 

Dit topic is 1619 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved