Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Probleem MTX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1122 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #34342 - Probleem MTX
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2049 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Johnny B 13-1-2006 23:50 Print reply

Posts: 8381
haal een leuke 16 ofzo, het benzine verbruik zal niet bijzonder veel schelen
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
HONDARACINGTEAM 13-1-2006 23:52 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova
Beter luister je en koop je idd een grotere carb, t drinkt iets meer maar dat moet je dervoor over hebben t rijdt 10 x beter!
Als je niks wilt verbruiken moet je helemaal ori gaan rijden


helemaal mee eens 18 keihin rijd vind ik persoonlijk het beste op 70cc niet al te rijk en ook niet te zuinig dus er tussenin de aanrader
 
Pistash 14-1-2006 8:40 Print reply

Posts: 715
hoeveel zal mun verbruik dan ongeveer zijn met 18 mm?
 
tsxj oran 14-1-2006 9:06 Print reply

Posts: 6498
luchtslang eraf, benzine slang eraf, en dan die 4 schroefjes onder je je carb eruit draaien, dan zie je zo een goed schroefje zitten met een heel klein getalletje erop, je moet er dus ??n instoppen met getal 100 of 1,0 erop
 
oud
Pistash 14-1-2006 12:19 Print reply

Posts: 715
Nou ik heb dus net gekeken... zat sproeier 105 in... met ori uitlaat liep hij daarmee goed 65/70...
Nou met die proma is het niks... heb er 110 in gedaan.. nog niks.. 115 begon te verzuipen... bij volgas begon hij te stotteren..
Zou het mogelijk zijn dat er een kleinere sproeier in moet.. 100 of 95? Lijkt me raar...
 
Pistash 14-1-2006 12:32 Print reply

Posts: 715
Onsteking staat op z'n vroegst...

Heb gister de ori uitlaat er weer onder gelegd.. rijd hij netjes
Weer de proma, het is weer hetzelfde weer niks dus..
bij 110 en 115 heb ik alle gasnaald standen geprobeerd maar het was niet veel...

Heb de FAQ van carb afstellen gevolgd...
 
foxbuster666 14-1-2006 13:22 Print reply

Posts: 670
Quote:

Onsteking heb ik afgesteld... op z'n vroegst...



Net alsof je dat afstellen noemt...
Echt gezond lijkt het me niet maar goed

 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
tsxj oran 14-1-2006 13:29 Print reply

Posts: 6498
zet je onsteking eerst weer is gewoon goed op tijd, daarna een kleinere sproeier erin(90 of 95)
heb je niet teveel zitten kloten aan je gasnaald?
hoe staat je luchtschroef?
 
oud
jww 14-1-2006 13:38 Print reply

Posts: 1779
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
[...]


Net alsof je dat afstellen noemt...
Echt gezond lijkt het me niet maar goed


Kan makkelijk hoor
 
Dus...
kawasaki-ar50 14-1-2006 14:28 Print reply
Posts: 74
kijk eerst dan eens of je luchtschroef niet helemaal uitgedraait staat ofzo... ontsteking op vroegst moet kunnen ... anders kleinere sproeier mischien ... maar met 13mm moet ie gewoon goed kunnen lopen hoor
 
Pistash 14-1-2006 17:33 Print reply

Posts: 715
luchtschroef staat helemaal ingedraaid en dan twee slagen terug...
Ik denk toch dat je de onsteking op z'n vroegst moet zetten bij 70cc.. (je kunt je grondplaat zoiezo maar een heel klein beetje draaien)
zal is kijke voor kleinere sproeier
 
Pistash 14-1-2006 21:46 Print reply

Posts: 715
Heb sproeier 90 en 95 geprobeerd niks waard...
denk dat die proma gewoon inhoud me cilinder (lijkt me stug maar moet haast wel) heb net ori uitlaat eronder gelegd en sproeier 105 er weer in.. en loopt weer als een trein
 
Pistash 15-1-2006 21:06 Print reply

Posts: 715
Wat zou het kunnen zijn?
Heb ook al kleinere sproeier geprobeerd...
 
scooterkiller 15-1-2006 21:18 Print reply

Posts: 2987
Je carb is gewoon te klein waarschijnlijk.
Een ori pijp is laagtoerig dus je cilinder krijgt net genoeg lucht/benzine mengsel om een beetje druk op te bouwen in je uitlaat.

Proma is hoogtoeirg powerband begint pas bij de 6 a 7 k, dus je cilinder moet veel meer/sneller lucht/benzine mengsel kunnen aanzuigen om druk op te kunnen bouwen in je uitlaat en met een 13mm op een 70cc redt die dat gewoon niet.

Kortom je carb begrenst de boel.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Pistash 15-1-2006 21:54 Print reply

Posts: 715
oke dus een 18 keihin of 20 mikuni voldoet?
 

Dit topic is 2049 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved