Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 7

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1308 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34339 - "kleine vragen" topic deel 7
Pagina 205 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 65273 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 11-2-2006 19:55 Print reply

Posts: 20445
omhoog kan wel. gewoon je uitlaapoort evrhogen..

powerband verlagen moet je meer gaan zoeken met een andere uitlaat

en je weet dat een uitlaat 80% van je powerband verzorgd he?

dus als je uitlaat nu ontoereikend voor je cilinder is heeft beuken en hakken in die cilinder weinig zin...
 
hondamt8 11-2-2006 19:55 Print reply

Posts: 592
gilardoni 2 is standaart toch al snel? maargoed, moet sneller neem ik aan.... dan zou ik rustig aan eens wat proberen.. maar vaak zijn die timingen al wel aardig precies om uit een cilinder toch zo veel mogelijk vermogen te krijgen... en ik dacht zo dat gilardoni geen pruttel was dus als ik jou was zou ik nog maar een 2e keer na denken...
 
HONDA, THE POWER OF DREAMS
Mr Pain 11-2-2006 19:56 Print reply
Posts: 4966
is er bij een 125 eurocilindro voor honda ac blok

plaats voor fluitpoorten?
 
Deon 11-2-2006 19:57 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
omhoog kan wel. gewoon je uitlaapoort evrhogen..

powerband verlagen moet je meer gaan zoeken met een andere uitlaat

en je weet dat een uitlaat 80% van je powerband verzorgd he?

dus als je uitlaat nu ontoereikend voor je cilinder is heeft beuken en hakken in die cilinder weinig zin...


Hier spreekt gewoon een jongen die zijn nieuwe 10 euro multitool wil uitproberen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8
gilardoni 2 is standaart toch al snel? maargoed, moet sneller neem ik aan.... dan zou ik rustig aan eens wat proberen.. maar vaak zijn die timingen al wel aardig precies om uit een cilinder toch zo veel mogelijk vermogen te krijgen... en ik dacht zo dat gilardoni geen pruttel was dus als ik jou was zou ik nog maar een 2e keer na denken...


het hoeft niet sneller, als me powerband maar omlaag gaat.

En andere vraag: hoe kan je je cil aanpassen dat ie langzamer loopt, maar dat ie nog wel loopt. Dus niet: van alle poorten 1 grote poort maken ofso, maar gewoon aanpassen?
 
christianos 11-2-2006 19:58 Print reply

Posts: 20445
oo deon blijf asjeblieft van die gila 2 af zonder berekeningen...
 
hondamt8 11-2-2006 19:59 Print reply

Posts: 592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
oo deon blijf asjeblieft van die gila 2 af zonder berekeningen...





 
HONDA, THE POWER OF DREAMS
Deon 11-2-2006 19:59 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
oo deon blijf asjeblieft van die gila 2 af zonder berekeningen...


jij weet mijn skills niet.

Zeg nou gwoon wat ik moet doen, en niet niks
 
chineesboer 11-2-2006 19:59 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]


Hier spreekt gewoon een jongen die zijn nieuwe 10 euro multitool wil uitproberen.

[...]


het hoeft niet sneller, als me powerband maar omlaag gaat.

En andere vraag: hoe kan je je cil aanpassen dat ie langzamer loopt, maar dat ie nog wel loopt. Dus niet: van alle poorten 1 grote poort maken ofso, maar gewoon aanpassen?





Cilinder kun je niet zomaar aanpassen dat ie trager loopt, moet je gaat begrenzen/afknijpen..
 
christianos 11-2-2006 20:00 Print reply

Posts: 20445
die timingen zijn al zo goed, dat je zonder iets te verneuken aan moet komen met goede berekeningen...
 
chineesboer 11-2-2006 20:00 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain
is er bij een 125 eurocilindro voor honda ac blok

plaats voor fluitpoorten?



jep..
 
hondamt8 11-2-2006 20:00 Print reply

Posts: 592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]


jij weet mijn skills niet.

Zeg nou gwoon wat ik moet doen, en niet niks




wat wil je nou precies dan? een lagere powerband? neem dan een originele uitlaat... dan licht die powerband sowiso al wel lager en dan loopt ie nietzo hard meer
 
HONDA, THE POWER OF DREAMS
chineesboer 11-2-2006 20:00 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
die timingen zijn al zo goed, dat je zonder iets te verneuken aan moet komen met goede berekeningen...



klopt
 
christianos 11-2-2006 20:00 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]


jij weet mijn skills niet.

Zeg nou gwoon wat ik moet doen, en niet niks

je kan een cilinder niet langzamer maken zonder hem te verneuken...
ros een ring in je uitlaat ofzo..

en ga in godsnaam iets leren over 2 takt
 
chineesboer 11-2-2006 20:01 Print reply

Posts: 3676
tijd voor volgende deel?
 
christianos 11-2-2006 20:01 Print reply

Posts: 20445
al aan bart gezegd, mag hem alleen niet openenn ofzo
 

Dit topic is 65273 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 205 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved