Johnny B |
11-2-2006 19:31 |
Posts: 8381 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
en 50cc is 45 toch?
50cc is 38/39
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
PraatPaal |
11-2-2006 19:31 |
Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt8
kan je geen kloot over na vertellen, hangt geheel van je slag af...
bij mt is 70cc 45mm
bij de rest.. geen iedee
38 toch ?
|
|
|
|
Marko |
11-2-2006 19:31 |
Posts: 1521 |
ja wees wat specifieker wat voor brommer is het
(bij derbi is 70cc 47mm en 80cc 50mm
|
|
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap. |
|
christianos |
11-2-2006 19:32 |
Posts: 20445 |
bij honda:
39 mm 50cc
45 mm 70
mbx : 49 mm 80cc
Mb8: 45 mm 80cc
|
|
|
|
-Tom- |
11-2-2006 19:39 |
Posts: 4151 |
mss handig als je weet over welke brommer 't gaat, nu loopt iedereen maar wat te blaten (op christianos na)
|
|
FTS Member |
|
Marko |
11-2-2006 19:39 |
Posts: 1521 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
mss handig als je weet over welke brommer 't gaat, nu loopt iedereen maar wat te blaten (op christianos na)
wat blaat jij nou
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marko
ja wees wat specifieker wat voor brommer is het
(bij derbi is 70cc 47mm en 80cc 50mm
|
|
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap. |
|
Deon |
11-2-2006 19:40 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]
ik heb nog een cil staan, waar ik wel wat op wil gaan prutsen.
en ik heb geen zin in ingewikkelde berekeningen. Wil het gewoon doen.
suggesties?
en niet aankomen met, jah uitrekenen, gewoon zeggen wat ik moet doen.
wel gematigd, niet dat me zuiger door me uitlaatpoort kan ofso
|
|
|
|
christianos |
11-2-2006 19:42 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]
naja je kan beunen door je uitlaatpoort iets omhoog te halen
maar ik zou het je sterk afraden te doen zonder berekeningen
|
|
|
|
Marko |
11-2-2006 19:43 |
Posts: 1521 |
zonder berekeningen ga je idd je timingen verkloote...
en dan ga je uiteindelijk mss zelfs langzamer als je pech heb
|
|
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap. |
|
christianos |
11-2-2006 19:44 |
Posts: 20445 |
of het loopt gewoon helemaal niet meer
|
|
|
|
Deon |
11-2-2006 19:45 |
Posts: 9656 |
dat zien we dan wel weer
dus gewoon aan de uitlaatpoort beginnen?
|
|
|
|
Johnny B |
11-2-2006 19:45 |
Posts: 8381 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]
alle poorten helpen met je klopboor
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
Marko |
11-2-2006 19:46 |
Posts: 1521 |
idd...
en je moet ook de juiste spullen hebben ga neit zomaar met een grove
vijl klooten alles moet perfect glad zijn anders krijg je turbulentie
en ga je uiteindelijk langzamer...
ik weet niet wat voor brommer je heb
maar je zou bv de inhamen op de zuiger pas kunnne maken met de spoelpoorten
dat is wel makkelijk als je wil beginnen en een zuiger is een stuk
goedkoper dan een cilinder
|
|
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap. |
|
Deon |
11-2-2006 19:46 |
Posts: 9656 |
niet meer dan 70% v/d boring right?
|
|
|
|
christianos |
11-2-2006 19:46 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Deon
dat zien we dan wel weer
dus gewoon aan de uitlaatpoort beginnen?
neem dan alleen de uitlaatpoort, dremel die 2 mm omhoog ofzo..
blijf vooral af van de inlaat en helemaal van de spoelers...
@!deon, niet meer dan 68% van de boring, maar dat moet jew eer uitrekenen he
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 11-2-2006 om 19:47 uur.
|
|
|
|