christianos |
12-1-2006 20:55 |
Posts: 20445 |
eeh ja, dat is dan KVS wat bij je moterolie is gekomen
wat er aan te doen is?
dan is waterpompkeering lek, en dat wordt een nieuwe dan waarschijnlijk
is een heel duur geintje
zo'n ding is 53 euro
|
|
|
|
honda_for_life.com |
12-1-2006 20:56 |
|
Remco RS |
12-1-2006 20:57 |
Posts: 11463 |
uit japan
|
|
|
|
mb-gek |
12-1-2006 20:57 |
Posts: 10385 |
of je koopt een ander deksel met een goede keering erin
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
christianos |
12-1-2006 20:57 |
Posts: 20445 |
is niet zomaar een keerring hoor ...
|
|
|
|
Almer |
12-1-2006 20:59 |
Posts: 3325 |
idd niet zomaar een keerring, maar als jij zegt dat er een scheur in je pakking zat... welke pakking was het? Daar kan het iid van gekomen zijn volgens mij...
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
bart de scootergek |
12-1-2006 21:00 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Almer
idd niet zomaar een keerring, maar als jij zegt dat er een scheur in je pakking zat... welke pakking was het? Daar kan het iid van gekomen zijn volgens mij...
als het de pakking van je carterdeksel is boeit t nog niks, dan lekt er alleen blokolie uit, maar via daar komt er geen water in hoor. en waterpomppakking dan lekt er alleen water.
zal hoogstwaarschijnlijk die mechanical seal zijn waar christianos het over heeft, aangezien dat de enige scheiding is tussen de olie en de kvs. is idd een duur geintje.
Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 12-1-2006 om 21:00 uur.
|
|
Honda RC-33 |
|
christianos |
12-1-2006 21:00 |
Posts: 20445 |
der zit dara geen pakking, alleen een rubberen O -ring, die niet in verbinding met je moterblok staat
|
|
|
|
christianos |
12-1-2006 21:01 |
Posts: 20445 |
owja, hoe was het ook alweer, je keerring kan lek zijn of je mechanic seal
ppff, hoe kwam je daar ook alweer achter
|
|
|
|
BlackIce4 |
12-1-2006 21:01 |
Posts: 3654 |
ik had het ook met 1ste ar blok wat tevens nooit heeft gelopen. maar ik kan me niet heringeren dat dat ding watergekoelt was. volgens bromboer was het regen
|
|
|
|
bart de scootergek |
12-1-2006 21:01 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
owja, hoe was het ook alweer, je keerring kan lek zijn of je mechanic seal
ppff, hoe kwam je daar ook alweer achter
eerst gaat je kering lek geloof ik, dan komt het uit dat gaatje onder je waterpomp, volgens mij gaat daarna pas die mechanical seal lek oid.
|
|
Honda RC-33 |
|
christianos |
12-1-2006 21:03 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
ik had het ook met 1ste ar blok wat tevens nooit heeft gelopen. maar ik kan me niet heringeren dat dat ding watergekoelt was. volgens bromboer was het regen
kan niet
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
eerst gaat je kering lek geloof ik, dan komt het uit dat gaatje onder je waterpomp, volgens mij gaat daarna pas die mechanical seal lek oid.
uhm owja, zo was het, als je keerring lek was moest je al snel wezen
en als het je blok in komt is je mechanic seal harikiri en ben je de sjaak
|
|
|
|
Almer |
12-1-2006 21:56 |
Posts: 3325 |
lijkt me dus duidelijk, en waarschijnlijk is meneer de sjaak
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
12-1-2006 22:00 |
Posts: 13700 |
is het bij derbi hetzelfde principe? want mijn waterpompkering is nu ook lek en kwam ook door gaatje bij kvs pomp kvs.Maar mijn olie is niet wit/geel dus zou mijn mechanical seal wel nog goed zijn? of zit dit bij derbi heel anders?
|
|
|
|
mcdronkz |
12-1-2006 22:04 |
Posts: 32777 |
leuk h?, die waterkoeling
|
|
|
|