Het probleem is dat hij tot ongeveer 6k gewoon bagger loopt.
Hij is redelijk goed afgesteld bougie is bruin mss dat de ontsteking te vroeg staat(orri vroegst) ik zou het egt niet meer weten
mischien grotere sproeier mischien kleiner??
Het duurt ook een heletijd voordat hij start (omdat hij bagger loopt in lage toeren)
Hij loopt ook niet stationair
Dit bericht is gewijzigd door Hidde a.k.a. Mb op 11-1-2006 om 19:58 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: hondamt8
ik denk dat het normaal is. die 70cc's lopen onderin allemaal vrij kut... stotteren enzo die doen alleen bovenin toeren iets.
ook stotteren enz als je halfgas optrekt?
ik denk dat je er mee moet leren leven
was dit nou voor gelul
elke 70 cilinder die niet verkloot is door veilen oid moet normaal zonder stotteren af te stellen zijn
at ts
ga eens een maatje groter en een maatje kleiner proberen wass kom je er dan we achter wat beter gaat lopen en kan dan steeds een maat kleiner op groter ( net wat beter liep) pakken tot ie weer slechter gaat en zo verder
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
probeer eens een wat grotere sproeier, ontsteking zal het niet aan liggen. en als het een hoogtoerige cillinder is heeft die voor de 8k zowiezo weinig in huis
Quote:Oorspronkelijk gepost door: hondamt8
ik denk dat het normaal is. die 70cc's lopen onderin allemaal vrij kut... stotteren enzo die doen alleen bovenin toeren iets.
Net ontsteking op orri gezet maar dat maakte nix uit.
Als ik me luchtschroef verder dan 2 slagen opendraai gebeurt er verder ook niets alleen als ik hem dicht draai dan loopt hij helemaal niet stationair.
en hij zakt heeeel langzaam in toeren.
Heb je nog wel wat compressie? En hoe ist met je zuiger en zuigerveren? Als je namelijk weinig vermogen hebt wil die onderin toeren ook niet, en meestal begint het pas in de powerband. Je uitlaat kan ook uitmaken, misschien heb jij wel een niet geschikte uitlaat voor je cilinder, dat ie een late powerband heeft om et zo maar even te zeggen... probeer anders eens een lichtere vertanding dan heeft ie het onderin toeren ook minder zwaar en istie sneller bovenin toeren, je draait dan iets meer toeren op de top maar hij is dan wel sterker
Quote:Oorspronkelijk gepost door: hondamt8
ik denk dat het normaal is. die 70cc's lopen onderin allemaal vrij kut... stotteren enzo die doen alleen bovenin toeren iets.
ook stotteren enz als je halfgas optrekt?
ik denk dat je er mee moet leren leven
he niet elke 70cc is slecht
wat voor een merk carb heb je??
Dit bericht is gewijzigd door Johnny B op 11-1-2006 om 21:13 uur.
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Almer
Heb je nog wel wat compressie? En hoe ist met je zuiger en zuigerveren? Als je namelijk weinig vermogen hebt wil die onderin toeren ook niet, en meestal begint het pas in de powerband. Je uitlaat kan ook uitmaken, misschien heb jij wel een niet geschikte uitlaat voor je cilinder, dat ie een late powerband heeft om et zo maar even te zeggen... probeer anders eens een lichtere vertanding dan heeft ie het onderin toeren ook minder zwaar en istie sneller bovenin toeren, je draait dan iets meer toeren op de top maar hij is dan wel sterker
met versleten zuiger/veren wil die meestal boven in z'n toeren net helemaal niks
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hidde a.k.a. Mb
Ik haalde dus ff het spruitstuk los zag ik dat er een membraam klepje afgebroken/afgebrand was.
Daarom kwam er dus rook uit de carb
"Maar nu waar is dat stukje nu"
Cilinder was nog gewoon goed geen beschadigingen kan het dan door de uitlaat gegaan of zit het in het carter?
Ik heb met een magneet schroevendraaiertje in het carter lopen visse maar kon nix vinde.
Dit bericht is gewijzigd door Hidde a.k.a. Mb op 11-1-2006 om 21:59 uur.
is het een carbon of een stalen klep ?
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??