Kijk ik ben na een tijdje boos beginnen te mailen ja.
Ik ben heus geen zeiklul die dit onmiddelijk gaat doen en geen geduld heeft.
want zoals ik al zei:
Ik had alles netjes betaald, en ongeveer 2 ? drie weken daarna had ik hun (vriendelijk) gemailt om te vragen of hun het al hadden opgestuurd. En daarop mailden zeniet terug. Ook bij een tweede vriendelijke mail (een aantal dagen later) mailden ze niet terug.
wat ga jij dan doen? niets mss? en hun met je geld laten mooi weer spelen?
neen, juist, dat doe je niet.
Dus ik mailde op 22 spetember (22 dagen na betaling reeds) naar hun op een minder (maar nog deftige vindik) manier naar hun.
En wat toen? Ineens diezelfde dag nog kreeg ik mail terug (die jullie niet zien want die hebik niet meer.
En daarin vroegen ze wanneer ik geld had overgemaakt en op welk nummer.
Daarop hebik dan ook vriendelijk geantwoord.
En toen vroegen ze of het rabo of postbank was.
ik mailde rabo, want op de site staat duidelijk dat dat vooor buitenlandse bestellingen was.
mar toen mailden zei "ja sorry maar dat is enkel voor buitenlandse bestellingen"
Toen mailde ik dus dat het inderdaad een buitenlandse bestelling was.
En weer kreeg ik geen reactie terug.
dus na 17 dagen geen reactie heb ik weer (een minder vriendelijk maar deftig) mailtje gestuurd en toen mailden ze weer direct terug.
toen mailden ze ja er is idd een bestelling gedaan, en dan vroegen ze wat voor MTX ik had (maar eigenlijk maakt hun dat niet uit want ik bestel toch welke spullen ik wil??)
ik wist wel dat dat een dek voor OT was en een dop voor SH en ik was er ook al achter dat die dop niet ging passen maar om te annuleren had ik geen zin omdat de afhandeling zo al moeilijk genoeg was...
En toen ik daar dus vriendelijk op had geantwoord kreeg ik weer 19 dagen geen antwoord (dus ga niet zeggen dat ik te opdringerig ben he
) Toen heb ik voor de eerste maal het woord GVD gebruikt...
wat wil je, het was inmiddels 17 november. dat is bijna 80 dagen na dat ik BETAALD had (dus 85 Dagen na bestelling)
toen in de volgende mail vroegen ze weer of het SH of OT was. en daarop had ik reeds in de vorige mail geantwoord.
en toen vroegen ze weer naar het bestelnummer (dat in de vorige mails altijd in het onderwerp vermeld stond))
Dat heb ik hun dus weer vriendelijk medegedeelt. En weer geen reactie, dus weer mail getuurd, met beklag over de service (maar heel deftig)
en toen mailden ze dat het was ingepakt en dat ze het maandag 28 november gingen opsturen.
na 17 dagen nog steeds niets ontvangen, dus ik weer gemailt hoe het ermee zat.
en toen mailden ze ineens dat ze het geld alweer haddden teruggestort
en dat is nu dus een maand geleden, en ik heb nog niets op mijn rekening...
zo dat is het hele verhaal.