weet iemand waar t zwarte draadje (van de koso) aan het contactslot bevestigd moet worden?
mijn contactslot van me derbi heeft een stuk of 5 draadjes dus welke heb ik nodig..
zelfde geld voor de benzinetank.. die heeft 3 draadjes vanuit de tank (met een schuifschoentje zitten de stekkertjes bij elkaar) en bij de koso teller zit maar 1 draadje voor benzine
Quote:Oorspronkelijk gepost door: drd erik
weet iemand waar t zwarte draadje (van de koso) aan het contactslot bevestigd moet worden?
mijn contactslot van me derbi heeft een stuk of 5 draadjes dus welke heb ik nodig..
zelfde geld voor de benzinetank.. die heeft 3 draadjes vanuit de tank (met een schuifschoentje zitten de stekkertjes bij elkaar) en bij de koso teller zit maar 1 draadje voor benzine
als je da ding koopt zit er toch een handleiding bij ? en anders ff naar je brommer boer gaan die wil je vast wel helpen. ik zou het niet weten
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
handleiding zit erbij ja maar staat alleen dat ie naar je contactslot moet.. maar er zijn vast wel mensen die hem ook hebben aangesloten dus vraag ik t hier wel..
graag mensen die t wel weten, want anders had ik hem zelf al aangesloten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: drd erik
handleiding zit erbij ja maar staat alleen dat ie naar je contactslot moet.. maar er zijn vast wel mensen die hem ook hebben aangesloten dus vraag ik t hier wel..
graag mensen die t wel weten, want anders had ik hem zelf al aangesloten
ik probeer je alleen te helpen or.. maar waarschijnlijk is die draad dat hij uit staat als je contact uitstaan kan je dus ook gewoon ff proberen.. maarja ik zeg nix meer
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
ja wel bedankt dat je meedenkt maar ik heb meer aan mensen die t zeker weten
ik heb geen zin om alle draadjes los te knippen en vervolgens kroonsteentjes er tussen te maken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: drd erik
ja wel bedankt dat je meedenkt maar ik heb meer aan mensen die t zeker weten
ik heb geen zin om alle draadjes los te knippen en vervolgens kroonsteentjes er tussen te maken
hoop toch minstens dat je gewoon stekkers aan je draadboom knijpt en niet met kroonsteenen werkt :S
en over dat aansluiten
je kan toch kijken wat hij precies vraagt voor signaal en dat signaal uit die draden opzoeken ?
met een beetje nadenken moet het wel lukken lijkt me
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
hoop toch minstens dat je gewoon stekkers aan je draadboom knijpt en niet met kroonsteenen werkt :S
en over dat aansluiten
je kan toch kijken wat hij precies vraagt voor signaal en dat signaal uit die draden opzoeken ?
met een beetje nadenken moet het wel lukken lijkt me
bij je contactslot zit op t laatst gewoon 5 losse draadjes dusja kan ook solderen worden natuurlijk..
maarja
bij je contactslot zit op t laatst gewoon 5 losse draadjes dusja kan ook solderen worden natuurlijk..
maarja
je heb wel de plus draad nodig bij je contact vandaan??
dan kan je toch gewoon kijken bij welk van de draden van ej contact er spanning op staat wanneerje contact aan staat en je moter uit
moet niet al te moeilijk zijn
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Quote:Oorspronkelijk gepost door: drd erik
weet ik maar temp meter en rpm meter aansluitne en ik kan niet testen natuurlijk
Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 10-1-2006 om 14:55 uur.
en?
daar vroeg je toch niet naar?
en waarom vraag je waar wat voor is als je alles al zou weten
ipv dat je ff antwoord dan dat je zegt dat je geen moterblok oid heb
miss dat we je dan kunnen helpen want zo schiet het niet op
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??