Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Demper Leo V6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1042 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34242 - Demper Leo V6
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1491 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SendaR2004 9-1-2006 10:00 Print topicpost

Posts: 154
ik heb over de cross demper van V6 een vraag, kun je deze openmaken om bijv. demperwol te wisselen want ik zie geen popnagels of iets in die richting want ik wil deze gaan kope maar frot ik er zelf wel wat meer demperwol in voor de juten hier en wat is ong. de top van deze uitlaat op een derbi, alles ori.
 
Renault Clio 1.2RL-Energy - - - Honda CR125R > > >Owner

richard3 9-1-2006 10:02 Print reply

Posts: 5198
denk dat je dan hoop geld verneukt als de rest std. is
en dat met meer demperwol gaat ook niet werken hoor
is gewoon niet meer ruimte in die demper wss
en dan moet je ook het demp systeem van die demper eerst bekijken
voor dat wij zeker kunnen zeggen van je kan er wel demperwol bij steken of niet zullen mensen hier zeker wel weten maar ik denk dat het niet kan
 
op naar de grote brommers
ADHD-Kutkind 9-1-2006 11:23 Print reply

Posts: 1049
je kan ook heel vaak de buitenkant eraf schuiven, als je de demper los hebt gemaakt van de uitlaat door de 2 of 3 moertjes los te halen kan je de buitenkant eraf schuiven
 
m_a_r_c_o 9-1-2006 11:56 Print reply

Posts: 6443
volgens mij is het meestal de bocht die het geluid maakt en niet de demper(ook wel een beetje)
 
Seat Leon 20vt
Marko 9-1-2006 11:59 Print reply

Posts: 1521
de demper maakt het geluid juist wat zachter
maar kijk of de demper met schroeven vast zit
zoja dan kan je je demper van je bocht afschroeven en dan uit elkaar
trekken om het demper wol te vervangen
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
m_a_r_c_o 9-1-2006 12:04 Print reply

Posts: 6443
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
de demper maakt het geluid juist wat zachter
maar kijk of de demper met schroeven vast zit
zoja dan kan je je demper van je bocht afschroeven en dan uit elkaar
trekken om het demper wol te vervangen



weet ik maar op mijn gpr had ik een gianelli uitlaat en de orriginele demper en hij maakte nog steeds een tyfus kabaal terwijl hij dat niet deed met de orrie uitlaat.
 
Seat Leon 20vt
Marko 9-1-2006 14:08 Print reply

Posts: 1521
mss is een giannelli demper beter
maar iig maakt opvoer uitlaat altijd meer geluid

Maar volgens mij hoef je niet zo vaak je demperwol te vervangen
ik rij nu 2 maanden met een metrakit pijp en heb ook nog geen 1x
demperwol vervangen terwijl die zgn demperwol vreten

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 9-1-2006 om 14:09 uur.
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
ADHD-Kutkind 9-1-2006 14:27 Print reply

Posts: 1049
demperwol gaat alleen kapot volgensmij als je het in de fik zet(dan is er wel iets mis met je brom maar ok) of als je tijdens het schoonmaken in je demper water spuit maar voor de rest gaat dempwol niet zo snel kapot hoor

edit: uitlaat maakt de herrie demper dempt het waardoor eht bij sommige dempers anders gaat klinken maar geluid word vrijwel helemaal bepaalt door de uitlaat zelf

Dit bericht is gewijzigd door ADHD-Kutkind op 9-1-2006 om 14:28 uur.
 
Marko 9-1-2006 14:38 Print reply

Posts: 1521
ingewikkelde shit die uitlaten

maar je mag er wel van uitgaan dat die leovinci uitlaat het demperwol
vervangbaar is en mits je niet je uitlaat onnodig uit gaat branden ofzow
dat er ook lang blijft
een leovinci v6 is als ik me goed herinner een laag toerige uitlaat
dus leuk als je wel wat harder wilt gaan maar niet teveel
en hij zal dus niet super veel lawaai maken iets harder dan std

heb zelf een metrakit en die zijn berucht om hun lawaai en ik vind
eigenlijk wel meevallen.
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 9-1-2006 15:11 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
ingewikkelde shit die uitlaten

maar je mag er wel van uitgaan dat die leovinci uitlaat het demperwol
vervangbaar is en mits je niet je uitlaat onnodig uit gaat branden ofzow
dat er ook lang blijft
een leovinci v6 is als ik me goed herinner een laag toerige uitlaat
dus leuk als je wel wat harder wilt gaan maar niet teveel
en hij zal dus niet super veel lawaai maken iets harder dan std

heb zelf een metrakit en die zijn berucht om hun lawaai en ik vind
eigenlijk wel meevallen.


noujah visstick heeft een v6 op zijn rmx en begint beetje te trekken van 8000 toeren verder is deze uitlaat niet veel sneller dan ori en hij maakt niet zo veel herrie
 
ktmstyled 9-1-2006 16:02 Print reply
Posts: 1806
openhalen gaat gewoon... top weet ik niet.. maar om het pijpje in de einddemper zit nog een soort vezels ik denk dat als je dat er af haalt dat dat veel meer scheelt dan dat je er meer glaswol in doet
 
going sideways!
SendaR2004 9-1-2006 16:58 Print reply

Posts: 154
ik hoef alleen te weten of het gewoon opengehaald kan worden en een fatsoenlijk geluid uit komt dus niet te hard

 
Renault Clio 1.2RL-Energy - - - Honda CR125R > > >Owner
agent orange 14-1-2006 23:00 Print reply

Posts: 1180
leovinci v6 is echt een kut uilaat, is niet snel en heeft een hoge powerband, maar fatsoenlijk geluid geeft die wel.
 

Dit topic is 1491 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved