Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Rieju RR opknap project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 723 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #34239 - Rieju RR opknap project
Pagina 2 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 74351 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

khpoppema 8-1-2006 21:49 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
denk niet dat politie je zomaar laat gaan met zo'n begrenser en er nog alleen maar meer problemen mee krijgt heb daar ok over nagedacht ma als je die dicht zet zal de afstelling voor geen meter meer kloppen dus stoterd hij waarschijnlijk heel erg en dnek niet dat politie dat zomaar voor zich af laat gaan


dit is hetzelfde als een ring in de uitlaatpoort

en daar heb zonder afstellingveranderingen goed gereden

de kraan zit als het goed is achter een kap

dit ga ik ook doen als ik mtx ga afbouwen

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
senda80cc 8-1-2006 21:51 Print reply

Posts: 3434
dan klopt er iets niet aan je afstelling als hij dan nog geod loop nadat hij zijn uitlaatdruk niet meer goed kwijt kan
 
Keep on rockin' in a free world
khpoppema 8-1-2006 21:52 Print reply

Posts: 3199
nouja goed goed genoeg en maar tot 7 k
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Mr. X 8-1-2006 22:00 Print reply

Posts: 681
Ziet er veel belovend uit
 
74cc polini W , yasuni cross hm, adige membraam, doppler volle race as, 19mm dell orto, pro race platen
Deon 8-1-2006 22:03 Print reply

Posts: 9656
hoe werkt dat nou? je draait een kraan dicht? Maar hij is alleen open te draaien met een tang?

en waar is die slotpen voor.
 
Razor 8-1-2006 22:14 Print reply

Posts: 1554
Hij zal waarschijnlijk ook geen 45 lopen maar 55-60. En ik denk dat ik zelfs als die 50cc getuned is max 105 kan... Dus opzich moet het nog wel meevallen denk ik.

Over de werking:

Normaal kan je zoiets er tussenbouwen zonder aanpassingen. Nadeel is dan wanneer je de hendel overhaalt hij helemaal dicht is. Dan moet je dus op goed gevoel hem op 3 kwart dicht draaien. Dat werkt dus niet wanneer je achter de politie aan rijdt. Dus doe ik hem helemaal dicht en heb er van te voren een gat in geboord, en die frees ik uit tot de juiste gewenste snelheid.

Nadeel 2 is dat ze die rode hendel gauw zien, en ze kunnen zeggen dat je die begrenzer net hebt bedient. Dus draai je het moertje eraf wat boven de hendel zit. Maar dan zou de hendel eraf trillen tijdens het rijden. Dus boor ik een gaatje door het vaste boutje/draadeind (waar eerst de moer over heen zat), en daar duw ik het borgpennetje doorheen, en trek ik er met me vinger uit.

Dus werking alsvolgt: Hendel compleet omhalen (in mijn geval geen hendel maar meer in vleugel), dan borgpen eruit trekken en op grond laten vallen, vleugel/hendel eraf schuiven

 
blowdown en een powerband te koop!
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 8-1-2006 22:18 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
Hij zal waarschijnlijk ook geen 45 lopen maar 55-60. En ik denk dat ik zelfs als die 50cc getuned is max 105 kan... Dus opzich moet het nog wel meevallen denk ik.

Over de werking:

Normaal kan je zoiets er tussenbouwen zonder aanpassingen. Nadeel is dan wanneer je de hendel overhaalt hij helemaal dicht is. Dan moet je dus op goed gevoel hem op 3 kwart dicht draaien. Dat werkt dus niet wanneer je achter de politie aan rijdt. Dus doe ik hem helemaal dicht en heb er van te voren een gat in geboord, en die frees ik uit tot de juiste gewenste snelheid.

Nadeel 2 is dat ze die rode hendel gauw zien, en ze kunnen zeggen dat je die begrenzer net hebt bedient. Dus draai je het moertje eraf wat boven de hendel zit. Maar dan zou de hendel eraf trillen tijdens het rijden. Dus boor ik een gaatje door het vaste boutje/draadeind (waar eerst de moer over heen zat), en daar duw ik het borgpennetje doorheen, en trek ik er met me vinger uit.

Dus werking alsvolgt: Hendel compleet omhalen (in mijn geval geen hendel maar meer in vleugel), dan borgpen eruit trekken en op grond laten vallen, vleugel/hendel eraf schuiven



denk dat het nogaal opvalt als motorwout achter jou aanrijd als jij eerst die borgclip eraf moet doen en dan ook nog dat ding dicht
 
Razor 8-1-2006 22:22 Print reply

Posts: 1554
Misschien wel, maar dat ligt aan de situatie... Het is in ieder geval beter als niets. Als het echt niet kan, zal ik hem ook niet aanzetten want dan ben je dubbel de lul. Maar het is sowieso beter als niets want zo'n eurobegrenzer ben je bijne altijd de lul al mee...
 
blowdown en een powerband te koop!
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 8-1-2006 22:24 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
Misschien wel, maar dat ligt aan de situatie... Het is in ieder geval beter als niets. Als het echt niet kan, zal ik hem ook niet aanzetten want dan ben je dubbel de lul. Maar het is sowieso beter als niets want zo'n eurobegrenzer ben je bijne altijd de lul al mee...


is maar net waar je hem hebt zitten het is minder opvallend om pinnetje bij eurobegrenzer eruit te trekken, hij stotterd minder, je kan beter verstoppen
 
Roedi-Loerbeek 8-1-2006 22:28 Print reply

Posts: 1492
Ik heb ook m'n frame van m'n rr laten coaten, de kettingbeschermkap heb ik eraf gelaten en de steuntjes eraf geslepen (voor het coaten) verder heb ik een eurobegrenzer erop zitten, in je frame bij je bal hoofd zit een buisje daar kun je precies een ronde schakelaar in maken en de draden in je frame naar de cdi laten gaan (werkt heel goed en je ziet er niks van.


en verder heb ik ook de oliepomp afgesloten en het binnenwerk eruit gehaald. hier kun je gewoon een bout doorheen doen (door het gat in je carter) hij zit gewoon dicht. Kapje eroverheen en je ziet er niks meer van.

Dit bericht is gewijzigd door Roedi-Loerbeek op 8-1-2006 om 22:29 uur.
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Razor 8-1-2006 22:35 Print reply

Posts: 1554
Ja klopt maar je kan beter het binnenwerk er ook uithalen anders staat ie droog te pompen...

En ik heb nu eurobegrenzer maar of ik er tevreden over ben...niet echt.
Laatst ook weer vriend van me op de rollerbank met ze rs1. Het werd gelijk ondekt... Ze merken gewoon dat de toerenregeling niet klopt. Ook al heb je niet zo'n supersetup je kan gewoon horen/voelen dat ie niet boven aantal toeren komt. Nou is niet elke wout zo slim...

En waar heb je je brommer laten coaten?
Ook dubbellaags? en incl. stralen? Hoeveel onderdelen? En voor welke prijs?
En jij hebt zeker je frame nummer nu niet meer (zichtbaar)
 
blowdown en een powerband te koop!
Erik E 8-1-2006 22:52 Print reply
Posts: 30
Zal wel strak zijn als die begrenser werkt. alleen ik denk dat hij niet lekker loopt:S je afstelling is hetzelfte dus het lijkt mij dat je hem gaat verzuipen zowat als je hem gaat begrensen.


 
richard3 8-1-2006 23:10 Print reply

Posts: 5198
dat zal best wel mee gaan vallen denk ik
bij die euro begrenser merk je idd wel gauw dat ie gaat hikken bij een bepaald toerental dit is idd erg jammer
 
op naar de grote brommers
vroembroem 8-1-2006 23:37 Print reply
Posts: 617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik E
Zal wel strak zijn als die begrenser werkt. alleen ik denk dat hij niet lekker loopt:S je afstelling is hetzelfte dus het lijkt mij dat je hem gaat verzuipen zowat als je hem gaat begrensen.




ik denk dat het fantastisch gaat werken want dit is toch het zelfde als een ring in je uitlaat lassen als je bijvoorbeeld je brom op het politiebureau moet laten zien. een vriend van mij had zo?n ring in ze uitlaat en heeft hier 4 maanden probleemloos mee rondgereden, ging gwoon netjes 55
 
Marko 8-1-2006 23:46 Print reply

Posts: 1521
Ja maar dan zit de ring voor het expansie vat
ik weet niet of dat veel uitmaakt aangezien ik geen expert ben op gebied
van uitlaten maar ik denk dat er wel verschil in zit.

Oh en die gelijkrichter die condensatoren hoe sterk zijn die
want die condensatoren zien er wel erg groot uit
1 condensator van 2200uF zou genoeg moeten zijn.
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.

Dit topic is 74351 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved