Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80cc blok op een mbx50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 805 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34229 - 80cc blok op een mbx50
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 481 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

geert-nsr 8-1-2006 12:08 Print topicpost

Posts: 6438
Kan een 80cc cilinder op een mbx50 pas gemaakt worden? of moet je dan er een mbx80 of mb8 blok op gelegt worden? en zo'n 80cc cilinder is toch n ge3? foto's volgen nog van de mbx
 

bart de scootergek 8-1-2006 12:10 Print reply

Posts: 8916
nja, zonder het mbx50 blok drastisch te veranderen gaat het je niet lukken. tapeinden staan niet goed enzo, drijfstang van mbx50 blok is korter.

beter zoek je er dus gewoon een mbx80 blok bij.
 
Honda RC-33
geert-nsr 8-1-2006 12:11 Print reply

Posts: 6438
moet je je frame veel pas maken voor n mbx80 blok?

 
Johnny B 8-1-2006 12:12 Print reply

Posts: 8381
nee kan niet de slag is heel anders en je krukas is ook heel anders
en wat bart zegt de tapeinde komen niet overeen.
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
MT70-nolimit 8-1-2006 12:13 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
moet je je frame veel pas maken voor n mbx80 blok?



pas er als gegoten in
 
gaat lang goed
Frysk 8-1-2006 12:13 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
moet je je frame veel pas maken voor n mbx80 blok?


mbx80 blok past in
Honda MTX-SH
Honda NS1
Honda NSR
Honda NSR (nieuw type wat splendid heeft)
Honda MBX50
Honda MBX80 (duh)

 
giggitybyte
bart de scootergek 8-1-2006 12:14 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
nee kan niet de slag is heel anders en je krukas is ook heel anders
en wat bart zegt de tapeinde komen niet overeen.


de slag van een mbx80 en een mbx50 blok is exact hetzelfde hoor.
 
Honda RC-33
geert-nsr 8-1-2006 12:15 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speeder
[...]

mbx80 blok past in
Honda MTX-SH
Honda NS1
Honda NSR
Honda NSR (nieuw type wat splendid heeft)
Honda MBX50
Honda MBX80 (duh)


maar een mbx80 blok moet je eerst pas maken op n nsr toch?? wat ophangings punten verlassen.

 
bart de scootergek 8-1-2006 12:15 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

maar een mbx80 blok moet je eerst pas maken op n nsr toch?? wat ophangings punten verlassen.




ophangpunten komen gewoon overeen, past onmiddelijk.
 
Honda RC-33
Johnny B 8-1-2006 12:18 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


de slag van een mbx80 en een mbx50 blok is exact hetzelfde hoor.

van mt5 en mt8 heeft verschil
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
bart de scootergek 8-1-2006 12:21 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
[...]

van mt5 en mt8 heeft verschil



hij heeft t nergens over mt5 en mt8, dus betrek dat er dan niet bij.

en als je bedoeld dat hij misschien van mbx80 naar mb8 wilde, dan moet je dat erbij zetten aangezien we het over de verschillen tussen een mbx50 en mbx80 blok hadden.
 
Honda RC-33
Johnny B 8-1-2006 12:23 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



hij heeft t nergens over mt5 en mt8, dus betrek dat er dan niet bij.

en als je bedoeld dat hij misschien van mbx80 naar mb8 wilde, dan moet je dat erbij zetten aangezien we het over de verschillen tussen een mbx50 en mbx80 blok hadden.

denk ana je bloed druk
was een vergelijking
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren

Dit topic is 481 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved