Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR terugvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 921 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34208 - NSR terugvoeren
Pagina 9 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina
Dit topic is 8821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vanwalsum 5-3-2006 19:48 Print reply

Posts: 692
Uitlaat is ondertussen w??r terug geweest. maar 2 keer is scheepsrecht, en loopt nu mooi 65 a 70. Het knettergeluid is nu een stuk minder. Want voorin is het pijpje weer teruggezet en is wat ingekort.

Alleen nu klinkt het achter de brommer een beetje als een ertenschieter Het knettert dus nog een beetje, zijn hier nog maatregelen tegen te nemen? want als je erop zit, hoor je wel een donker geluid, en dit komt weg uit het voorstuk van de uitlaat. Best wel mooi dus.

Het loopt nu wel erg goed. Zonder dus iets af te hoeven stellen kan ik zo wisselen tussen mijn snelle uitlaat en deze. Ik denk dat ik deze nog wel wat harder kan laten lopen met een kleinere sproeier. Maar eigenlijk heb ik hem liever op safe lopen. En dan bedoel ik meer, maximaal 65 km per uur. Want hij ging al vrij makkelijk 70. Wat als ik nou een sproeiert 90 erin stop ipv de huidige 86. En dit is toch niet schadelijk ofzo?

Maargoed, wat zou btw mijn boete zijn?

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 5-3-2006 om 20:10 uur.
 
Darkstar 5-3-2006 20:03 Print reply

Posts: 849
whahah gister me 1ste prop uit me rieju uitlaat gehaald dat ding trekt als de motherfucker en rijd 95 snap er niks van maar ja ik ga hem denk ook maar afvoeren
 
Zooo wat is er met jou gebeurt !?
Darkstar 5-3-2006 20:10 Print reply

Posts: 849
ik denk dat je bij 65 a 70 boete van 80 euro krijgt ofzo
 
Zooo wat is er met jou gebeurt !?
spoorlijncrosser 5-3-2006 20:32 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Darkstar
ik denk dat je bij 65 a 70 boete van 80 euro krijgt ofzo


ik reed 80 volgens de pik maar 70 op rollerbank (volgens hun berekeningen) maja je weet hoe die rekenen he net als kindjes op de basisschool
trok wel voor geen meter maja nu ff wat aan gedaan
1,4kw dusja viel nog wel mee maar kostte me wel 70 flapjes
later die maand nog 2x aangehouden maja dat was goed afgelopen
 
vanwalsum 5-3-2006 20:51 Print reply

Posts: 692
Kan ik niet eens gewoon het politiebureau opbellen en vragen of ik ff op de rollerbank mag zonder gevolgen. Want dan weet ik hoeveel ik draai en wat ik er aan doen kan.


 
Djeep 5-3-2006 20:53 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Kan ik niet eens gewoon het politiebureau opbellen en vragen of ik ff op de rollerbank mag zonder gevolgen. Want dan weet ik hoeveel ik draai en wat ik er aan doen kan.




Ja dat kan.. Maar moet je niet gewoon een vaste begrenzer kopen? is dat niet makkelijker?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
vanwalsum 5-3-2006 21:01 Print reply

Posts: 692
Hoe bedoel je dit? ik heb nu een uitlaat begrensd.

Zitten er overigens nog risico's aan? dat als ik bij ze langsga en hij loopt te hard gelijk moet gaan dokken?

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 5-3-2006 om 21:01 uur.
 
Djeep 5-3-2006 21:07 Print reply

Posts: 8621
hahah, nou als se eenmaal weten dat je ietsje te hard gaat, dan sulle se wel meer op je gaan letten...

Gewoon een eurobegrenzer, en dan pinnejte niet gebruiken, zodat ie altijd aanstaat
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
vanwalsum 5-3-2006 21:42 Print reply

Posts: 692
of een andere tandwielverhouding proberen? Dan trek ik iets harder, maar is de top lager. Ik heb n 12-45. Wat adviseer je?
 
Djeep 5-3-2006 21:43 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
of een andere tandwielverhouding proberen? Dan trek ik iets harder, maar is de top lager. Ik heb n 12-45. Wat adviseer je?


Ik zou nie lager gaan Krijg je denk overtoeren
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
vanwalsum 6-3-2006 14:53 Print reply

Posts: 692
Ik weet niet precies wat onder het begrip overtoeren valt? leg uit.

Maar met de andere uitlaat maakt hij gemakkelijk 13000 en meer toeren. Dus het blokje kan het wel hebben. Dus weet niet of het erg veel kwaad kan om wat kleiner te rijden. Dus bijvoorbeeld 50 achter. of 48.

Of gewoon een iets grotere sproeier erin doen?

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 6-3-2006 om 15:20 uur.
 
BIET 6-3-2006 15:23 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Ik weet niet precies wat onder het begrip overtoeren valt? leg uit.

Maar met de andere uitlaat maakt hij gemakkelijk 13000 en meer toeren. Dus het blokje kan het wel hebben. Dus weet niet of het erg veel kwaad kan om wat kleiner te rijden. Dus bijvoorbeeld 50 achter. of 48.

Of gewoon een iets grotere sproeier erin doen?

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 6-3-2006 om 15:20 uur.

Overtoeren is dat je op je top teveel toeren draaid wat komt door een te ligte vertanding...als je bij de 9000 moet opschakelen en je draaid op je topsnelheid 12000 is dat niet goed:P
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
vanwalsum 6-3-2006 15:34 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Overtoeren is dat je op je top teveel toeren draaid wat komt door een te ligte vertanding...als je bij de 9000 moet opschakelen en je draaid op je topsnelheid 12000 is dat niet goed:P


Nee, zo is het idd niet. De max wat ik met deze begrensde uitlaat rij is ongeveer 65 a 70 bij 9000 toeren gok ik. En dit is ook ongeveer de max in alle versnellingen bij het optrekken.

Met mijn andere uitlaat, ook origineel alleen dan COMPLEET ontgrensd draai ik 13000 toeren bij overschakelen, kan wel verder maar dan ister niet echt veel power meer. De power zit echt tussen de 8 en 12 k. En op top draaide ik hiermee 12000 toeren. Dus overtoeren zou ie niet echt maken.

Maar zegmaar dat die 9000 toeren de max is met deze begrensde uitlaat. Dus zou ie toch langzamer moeten gaan rijden met groter tandwiel?

 
vanwalsum 9-3-2006 21:15 Print reply

Posts: 692
Vandaag even met een gasschuifbegrenzer wat gereden, maar dat rijd ook nogal kut.

Komt waarschijnlijk ook door ergernis. Er zit een VRESELIJKE ratel in het cockpitje. grrrrr
 

Dit topic is 8821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved