Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR terugvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 987 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34208 - NSR terugvoeren
Pagina 6 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8826 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 4-2-2006 15:00 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
ok, dan is het nu duidelijk idd. Nooit geweten dat het zo weinig scheelt op top..

En dan zei BIET.

Doe er gewoon kleinere slangen in, en wat moet ik dan bijstellen, of gaan vervangen? andere sproeiers enzo?

Vervangen, de luchtslangen natuurlijk .. koste maar weinig. Moet je vragen/ bestellen slome luchtslagen, zit een soort deuk in datie minder lucht krijgt. Als je die sjit erop gezet hebt moet je ff opnieuw afstellen, kleinere sproeier om te beginnen. Maarja de sjit gaat je bij elkaar echt niet meer dan 10 euro kosten dus is zeker wel de moeite waard om te kijke of je zow het resultaat haalt dat je wilt hebben heaj
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
vanwalsum 4-2-2006 22:51 Print reply

Posts: 692
In je gashendel zit volgens mij een wieltje waarom die kabel gewonden moet worden... als je dat wieltje nou een heel stuk kleiner maakt, dan kan je kabel niet ver genoeg open, maar je gashandel heeft nog wel volledige slag... is dat geen idee?


 
Djeep 4-2-2006 22:58 Print reply

Posts: 8621
Gast, zet er gewoon een slome cilinder op... Of neem een eurobegrenzer... Ik heb er 1 en die werkt gewoon goed..
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
BIET 5-2-2006 0:15 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
In je gashendel zit volgens mij een wieltje waarom die kabel gewonden moet worden... als je dat wieltje nou een heel stuk kleiner maakt, dan kan je kabel niet ver genoeg open, maar je gashandel heeft nog wel volledige slag... is dat geen idee?



Dat rijd echt ZWAAR kut.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
niekmtx 6-2-2006 16:04 Print reply

Posts: 471
stop gewoon iets in je gasschuif dat je gas nie zo ver open kan..
 
Brommerloos
vanwalsum 6-2-2006 19:29 Print reply

Posts: 692
waar haal ik zulke kleine nippeltjes vandaan

en hoe zit het met de kabel die naar mijn oliepomp loopt?
 
vanwalsum 11-2-2006 16:52 Print reply

Posts: 692
zo, heb net de nieuwe uitlaat eronder gezet. Klinkt als een snorfiets en rijd 40 km/u. Hoe kan dit? zou ik nog dingen af moeten gaan stellen, wat dan? zou ik nog iets kunnen doen door aan de stelschroeven buiten de carb te draaien?
 
jeffreyyy 11-2-2006 16:54 Print reply

Posts: 1634
denk eerder aan je hoofdsproeier... rijd hij verder helemaal goed ?..
of is het juist de bedoeling dat ie 40 rijd ? ( kheb het niet helemaal gevolgt dit topic )
 
vanwalsum 11-2-2006 16:55 Print reply

Posts: 692
wilde de nsr terugvoeren. had er eerst de originele uitlaat op zonder prop. dit reed 85. En nu dus de originele uitlaat met een prop. En loopt 40 km/u.

Hij rijd verder helemaal goed, geen geschok of iets anders.
 
jeffreyyy 11-2-2006 16:57 Print reply

Posts: 1634
dan is het toch netjes ?
 
honda_for_life.com 11-2-2006 16:58 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
zo, heb net de nieuwe uitlaat eronder gezet. Klinkt als een snorfiets en rijd 40 km/u. Hoe kan dit? zou ik nog dingen af moeten gaan stellen, wat dan? zou ik nog iets kunnen doen door aan de stelschroeven buiten de carb te draaien?



moet je afstellen

beginnen met andere sproeier

kijk gewoon ffen in de afstel faq
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
vanwalsum 11-2-2006 17:29 Print reply

Posts: 692
het lijkt trouwens wel of er nu een soort tik zit bij de uitlaatpoort.

Wat me wel opviel, er zat een ring om het stuk heen wat de cilinder inschuift. Nou had ik ook al pakking om mijn cilinder zelf zitten van de ouwe uitlaat. Dus ik heb die ring er af getrokken omdat ik de uitlaat er anders achter bij de bevestiging niet opkreeg.
 
vanwalsum 12-2-2006 14:40 Print reply

Posts: 692
ik heb nu sproeier 72 erin gedaan. Er zat 86 in.

Met de nieuwe 72 sproeier loopt de brommer ongeveer 48 km/u.

Even wat vertellen. een vriend heeft een gjol cilinder. Hij heeft deze uitlaat er ook onder gehad en hij liep 55 km/u. Ik rij dus met een snelle belg rond. En zou dus minimaal wel 60 moeten halen niet?

Moet ik dan nog kleiner gaan met die sproeiers?
 
richard3 12-2-2006 14:43 Print reply

Posts: 5198
neej

jij haalt ook gewoon 55 want die uitlaat laat je cil niet meer lucht afvoeren !
nog ff paar maten kleinere sproeier proberen misschien

 
op naar de grote brommers
vanwalsum 12-2-2006 14:54 Print reply

Posts: 692
voor 68 gaan dan?
 

Dit topic is 8826 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved