Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR terugvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 885 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34208 - NSR terugvoeren
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8827 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

FazuL NSR 8-1-2006 12:04 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
[...]


En hou hard loopt ie dan?

Trouwens, ik hoorde van de vorige eigenaar dat er sproeier 54 inzat. Kan dit, dit is toch veel te klein zou je zeggen.



57 is stdnt sproeier met 13mm, begrensde uitlaat en gjol cilinder, lijkt me niet dus
 
Djeep 8-1-2006 12:37 Print reply

Posts: 8621
Kep nog wel een STD uitlaatje met prop hier liggen ik ging niet harder dan 60-65.

ik had 50cc Athena, 16mm mikuni
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
vanwalsum 8-1-2006 14:16 Print reply

Posts: 692
Ik moet de zooi binnekort toch een keer uit elkaar halen want de pakking tussen de carb en de vlotterbak is verrot, er lekt heel langzaam bezine uit. Is dit btw even snel op de lossen met een beetje kit?

Zit nu toch te kijken wat ik doen zal. En wil graag weten of een ander twv echt wel nodig is. Bij 50 in z'n vier draait hij 6500 toeren. En bij 85 11000 toeren. Verhouding klopt dus wel. Maar hoeveel toeren maakt een std nsr bij 50 km/u. Want misschien is een andere twv dan toch niet nodig. Kunnen jullie schatten hoeveel km/u hij loopt met een std uitlaat met een ring erin. Nu doet hij het met de std GE2 uitlaat 85 km/u. Dan wil ik gwn mijn 16 mm carb laten zitten. En WAT moet ik bijstellen aan de carb bij het opzetten van een origineel uitlaatje.
 
ruud1 8-1-2006 14:27 Print reply

Posts: 806
mijn nsr loopt op de teller 55, en dan zit ik op ong 7000-8000 toeren
 
mr200r 8-1-2006 14:51 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
[...]


En hou hard loopt ie dan?

Trouwens, ik hoorde van de vorige eigenaar dat er sproeier 54 inzat. Kan dit, dit is toch veel te klein zou je zeggen.

50 maar ik had een orginele 50r,ik weet niet wat jij hebt
maar mijn mtx liep 85 met hm167 carb en sproeier 115.
En 45/50 met sproeier 88 en ring,maar ik zeg al dit ding was pas
5 jaar uit en van nette mensen was in de zelfde staat als toen hij
werdt gekocht,dan loopt hij met beide set-ups goed.




 
mr200r
vanwalsum 9-1-2006 13:07 Print reply

Posts: 692
Maar iemand een idee hoe hard ik loop als ik een andere pijp met ring erop zet, gewoon de originele met prop dus. En verder helemaal niks verander.
 
Dikke Dennes 9-1-2006 13:12 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
andere vertanding helpt niet zal alteid evenveel kw's op de roller geven



Klopt...

 
Drive it like you stole it.
De Schout 9-1-2006 16:39 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]


Klopt...



BS
politie roller meet snelheid, die schaal die erop staat heeft niets met vermogen te maken.

enne, hoe hard dat tie loopt met een ring in de uitlaat hangt nog al heel erg af van de grootte van het gat in de ring.
 
tune tweak fiddle bang bummer
vanwalsum 9-1-2006 17:04 Print reply

Posts: 692
net zo groot als de ring in de originele uitlaat. Want wil alles origineel houden
 
DVM, trotse Vlaming 10-1-2006 19:29 Print reply

Posts: 330
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

met een prop kan je juist geen hoge toeren maken



Dat weet ik ook, ik bedoel dat als je een combinatie gebruikt je je toerental niet zo hard moet terugvoeren.
 
vanwalsum 11-1-2006 16:10 Print reply

Posts: 692
Heb gisteren carb eraf gehaald.. en bleek toch een 13 mm te zijn.

Maar nou nog steeds de vraag... wat moet ik meer gaan afstellen als ik een ring in me uitlaat stop.
 
vanwalsum 23-1-2006 21:08 Print reply

Posts: 692
ik denk er nu toch ook een beetje over om een eurobegrenzer te kopen. Er zijn zat slechte verhalen over. Maar de nsr loopt nu zooo zalig dat ik hem eigenlijk niet terug wil voeren. En ben bang dat ik het ook niet zo snel goed krijg met al die sproeiers enzo.

Wat als ik een begrenzer bestel die ik op maat met 60 laat maken. En ik rij altijd 50.. mol ik dan ook mijn cdi unit?
 
vanwalsum 24-1-2006 21:56 Print reply

Posts: 692
Kan ik niet gewoon mijn gaskabel anders afstellen zodat ik nog maar 3/4 gas heb. Ga ik een stuk langzamer!

WTF!!! is dit moeilijk. Of andere cilinder, of ring in uitlaat, of eurobegrenzer. Maar wil soms ook ngo hard kunnen.....
 
honda_for_life.com 24-1-2006 21:59 Print reply

Posts: 4176
Quote:
]Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
En ben bang dat ik het ook niet zo snel goed krijg met al die sproeiers enzo.


is niet zo heel moeilijk hoor

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Wat als ik een begrenzer bestel die ik op maat met 60 laat maken. En ik rij altijd 50.. mol ik dan ook mijn cdi unit?


beter zelf maken, is goedkoper maar dan nog >>ja



 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
richard3 24-1-2006 22:00 Print reply

Posts: 5198
ik rij wel eens met euro begrenser heb er nog geen problemen mee gehad heb er ook nog niks over gehoord trouwens ?
alleen dat er best lang kan duren voor je de goede begrenser hebt
 
op naar de grote brommers

Dit topic is 8827 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved