Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR terugvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 644 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34208 - NSR terugvoeren
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8770 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSRuud 7-1-2006 16:02 Print reply

Posts: 188
GE2 cilinder kan je dus echt geen 85 mee halen he. maximaal 70-75. Dat zal wel een 50ccsnel zijn als hij zo hard trekt en hard rijd. Of hij is getuned ofzo.
ALs je je brommer wilt afvoeren kan je het beste voor een orginele cilinder gaan.
 
tsxj oran 7-1-2006 16:03 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSRuud
GE2 cilinder kan je dus echt geen 85 mee halen he. maximaal 70-75. Dat zal wel een 50ccsnel zijn als hij zo hard trekt en hard rijd. Of hij is getuned ofzo.
ALs je je brommer wilt afvoeren kan je het beste voor een orginele cilinder gaan.

prop is goedkoper en makkelijker

 
oud
Almer 7-1-2006 16:10 Print reply

Posts: 3325
ori carb derop en ring in de uitlaat klaar
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
AOF 7-1-2006 16:18 Print reply

Posts: 1477
belgische cilinder staat ook ge2 op en die is wel snel
haal je dat zeker mee
 
DVM, trotse Vlaming 7-1-2006 17:09 Print reply

Posts: 330
Of een combinatie van prop en lichtere twv? Kan je nog wat hoger in toeren gaan, verlies je minder vermogen EN kdenk nagenoeg geen trekvermogen. En je snelheid zit goed
 
khpoppema 7-1-2006 17:14 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
belgische cilinder staat ook ge2 op en die is wel snel
haal je dat zeker mee

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSRuud
GE2 cilinder kan je dus echt geen 85 mee halen he. maximaal 70-75. Dat zal wel een 50ccsnel zijn als hij zo hard trekt en hard rijd. Of hij is getuned ofzo.
ALs je je brommer wilt afvoeren kan je het beste voor een orginele cilinder gaan.



belgisch snel is GE2
nederlands sloom is GJOL
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Supernova 7-1-2006 17:18 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]

[...]



belgisch snel is GE2
nederlands sloom is GJOL



Je vergeet de duitse slome ge2 nog...
 
WP Car Customs
khpoppema 7-1-2006 17:19 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova
[...]



Je vergeet de duitse slome ge2 nog...


echt waar:S

is die net zo sloom als nl dan?

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Pegaso 7-1-2006 18:31 Print reply

Posts: 347
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Dus optie 1 een andere uitlaat. Waarom dan trouwens een andere vertanding? En wat moet er anders afgesteld worden.

optie 3 een kleine luchtslang. Op zich ook wel relaxed, maar is dit gewoon een kwestie van ipv de dikke slang een stukkie tuinslang

optie 2 een begrenzer, is het fijnst. Alleen is er ook een begrenzer die op snelheid begrenzd? want wil dan ook gewoon het liefst nog lekker in de toeren kunnen doortrekken in lage versnellingen. Misschien kunnen jullie me er even wat soorten van noemen, en welke schade hij aanricht.





ik bedoel een schakelbare begrenzer he, het maakt dan niet uit of hij veel of weinig toeren maakt, als hij maar niet teveel kw haalt.

Begrenzer die ik bouwde:

uitschakelen begrenzer: contact aanzetten en magneetje bij frame houden.

weer inschakelen: contact uitzetten.

dus als je politie tegenkomt, zet je snel je contact uit en weer aan, en je begrenzer staat erop.

voor de begrenzing zelf gebruikte ik een condensator (niet groter dan een dik stuk draad) die ik tussen de ontstekingsdraad en het frame schakelde.

schakeling:
de draad die aan het frame moet vanaf condensator sluit je aan op een relais, een aarde, een plusdraad van de accu die via het contactslot geschakeld is (kun je draad van claxon voor gebruiken), en een magneetcontactje (van bijv. oude fietscomputer).


 
vanwalsum 7-1-2006 23:46 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSRuud
GE2 cilinder kan je dus echt geen 85 mee halen he. maximaal 70-75. Dat zal wel een 50ccsnel zijn als hij zo hard trekt en hard rijd. Of hij is getuned ofzo.
ALs je je brommer wilt afvoeren kan je het beste voor een orginele cilinder gaan.


Is een belgische GE2. En in het blok zit een alu race krukas. Vandaar...

check voor de grap deze ff, http://michielvanwal...ternet.nl/HF/nsr.amr
Klinkt een beetje lomp, vooral bij stationair, maar dat is de nokia kwaliteit.

--------------------------------------------------------------------

Dat begrenzer verhaal is idd wel erg leuk, maar zou de plitie nou echt zo dom zijn en daar niet achter komen, want meestal hoor je toch wel of er een begrenzer in zit aan het draaien van de motor.

--------------------------------------------------------------------

Dan de uitlaat en twv. Hij draait nu als je 85 gaat 11500 toeren, dus misschien is dat niet eens nodig... Zou wel het meest relaxedte zijn, want dan even een ander uitlaatje erop en hij loopt weer 85.

--------------------------------------------------------------------

En de luchtslang?

 
mr200r 8-1-2006 0:15 Print reply
Posts: 5122
ring in de uitlaat en een 90 sproeier,als je een belgiese GE2 en
een 16mm keinin hebt.
 
mr200r
daanmtx 8-1-2006 0:35 Print reply

Posts: 3759
ik dacht dat je cdi en of bobine sneller stuk gaat met (elektronische)begrenzer..?
 
Honda VFR400R
richard3 8-1-2006 0:45 Print reply

Posts: 5198
hoezo zou dat dan ?:S:S
das de kutste reden ooit
wat zegt et woord begrenser jou ??

Dit bericht is gewijzigd door richard3 op 8-1-2006 om 0:46 uur.
 
op naar de grote brommers
vanwalsum 8-1-2006 11:50 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
ring in de uitlaat en een 90 sproeier,als je een belgiese GE2 en
een 16mm keinin hebt.


En hou hard loopt ie dan?

Trouwens, ik hoorde van de vorige eigenaar dat er sproeier 54 inzat. Kan dit, dit is toch veel te klein zou je zeggen.


 
tsxj oran 8-1-2006 11:51 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dvm yamaha dt
Of een combinatie van prop en lichtere twv? Kan je nog wat hoger in toeren gaan, verlies je minder vermogen EN kdenk nagenoeg geen trekvermogen. En je snelheid zit goed

met een prop kan je juist geen hoge toeren maken

 
oud

Dit topic is 8770 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved