Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
5-1-2006 19:12 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DE HAMER
ik had vandaag een email gestuurd naar iemand die een
zundapp ks50 watergekoeld had staan en gevraagd of ik hem in de brommerverzekering kan gooien....
en dit was zijn antwoord:
"...daar krijgt u geen brommer kenteken op wat het is een KS 50 WC motor en geen bromfiets"
wtf? 50cc is toch 50cc or what???
je hebt ook zundapps die met 50cc motor zijn hebben dan 7pk ofzo
|
|
|
|
KaWaReZ |
5-1-2006 19:13 |
Posts: 20582 |
heb daar laatst iets over gelezen/gehoord.. kan zijn hier op bf..
dit is geen "goedgekeurde" 50cc-brommer.
dit is een 50cc motor. (staat me iets van bij)
ask et goed heb uit duitsland... of een ander land waar ze een vage regeling hadden mbt 50cc-"motoren"
ff bf-search of googelen.
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
richard3 |
5-1-2006 19:14 |
Posts: 5198 |
is er dan helemaal geen mannier om die dingen op kenteken te zetten of zo ?
ze verneuken het hier wel zeg :S
|
|
op naar de grote brommers |
|
mcdronkz |
5-1-2006 19:15 |
Posts: 32777 |
is een kleinkraftrader, een duitse brommer die ong. 80/90 loopt. daarom geen goedkeur in nederland.
het beste bouw je alles over op een nederlands frame, mits die hetzelfde is. let hierbij wel op het NL-keur, anders heb je er nog niks aan.
|
|
|
|
KaWaReZ |
5-1-2006 19:16 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
is een kleinkraftrader, een duitse brommer die ong. 80/90 loopt. daarom geen goedkeur in nederland.
het beste bouw je alles over op een nederlands frame, mits die hetzelfde is. let hierbij wel op het NL-keur, anders heb je er nog niks aan.
discussie is dus hier op bf gehouwe..
weet jij mss dat topic nog?(of wast iemands profile)
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
mcdronkz |
5-1-2006 19:20 |
Posts: 32777 |
|
|
|
|
Hells Hobbit |
5-1-2006 19:25 |
Posts: 1793 |
Dennisss kan het je zo uitleggen, die weet hoe dit zit (zundapprijder,weet er aardig wat van af) maar hij mag hier nie poste, restrictie enzo,
inbox m maar als je t wilt wete...
|
|
|
|
DE HAMER |
5-1-2006 19:26 |
Posts: 46 |
|
|
me dokter seg da me problemen enkelt en alleenig door de drank kwam |
|
mulder |
5-1-2006 19:27 |
Posts: 13701 |
(het is LC niet WC) Liquid Cooled niet luchtcooled
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 5-1-2006 om 19:27 uur.
|
|
|
|
Hells Hobbit |
5-1-2006 19:30 |
Posts: 1793 |
Aldus Dennisss:
De blauwe brommer die je liet zien is niet de KS50 WC TT waar ik eerder over sprak, van het type 530. (530 was de motorfiets versie van de 529. De 529 is een bromfiets...)
Het type dat jij laat zien is een bij elkaar geraapte bromfiets op basis van een 517.
De cilinder is een nieuwe immitatie waterkoeler als ik me niet vergis...
Mocht dit gewoon een 517 bromfiets framepje zijn, met NL keur, dan snap ik niet waarom hij niet op kenteken mag.
Het ligt bij Zundapp vrij complex en verschilt per type...
Ik kan je dit wel uitleggen, maar via reply's in een topic is dit vrij lastig...
BINGLESS@hotmail.com, mocht je vragen hebben
|
|
|
|
DE HAMER |
5-1-2006 19:38 |
Posts: 46 |
bedankt mensen voor de moeite om dit myserie op te lossen...
slotje drop?
|
|
me dokter seg da me problemen enkelt en alleenig door de drank kwam |
|
KaWaReZ |
5-1-2006 19:39 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DE HAMER
bedankt mensen voor de moeite om dit myserie op te lossen...
slotje drop?
geen slotje, kan zijn dat iemand anders er binnekort over door gaat
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
zundappchef |
5-1-2006 19:41 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DE HAMER
ik had vandaag een email gestuurd naar iemand die een
zundapp ks50 watergekoeld had staan en gevraagd of ik hem in de brommerverzekering kan gooien....
en dit was zijn antwoord:
"...daar krijgt u geen brommer kenteken op wat het is een KS 50 WC motor en geen bromfiets"
wtf? 50cc is toch 50cc or what???
kijk nog iemand die probeert een zundapp met te veel vermoge op brommer kenteken te zette
kan bijna niet als je dit wil doen
moet je een andere cilinder der op zetten en zorgen dat deze orgineel loopt dan uhm laten keuren en dan op ketteken
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
DE HAMER |
5-1-2006 19:43 |
Posts: 46 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]
kijk nog iemand die probeert een zundapp met te veel vermoge op brommer kenteken te zette
kan bijna niet als je dit wil doen
moet je een andere cilinder der op zetten en zorgen dat deze orgineel loopt dan uhm laten keuren en dan op ketteken
ik dacht dat ze niet keken naar vermogen of cilinderinhoud...?
|
|
me dokter seg da me problemen enkelt en alleenig door de drank kwam |
|
Joostvdw |
5-1-2006 19:48 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
(het is LC niet WC) Liquid Cooled niet luchtcooled
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 5-1-2006 om 19:27 uur.
bij zundapp hebben ze dat veranderd, daar is het WC (water cooled), maar komt op hetzelfde neer als LC
ik snap trouwens ook niet hoe je WC als luchtgekoeld kan aanzien of hoe je LC als luchtcooled kan zien (luchtcooled bestaat niet...) maargoed
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|