Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - chroom bladderd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 815 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #34160 - chroom bladderd
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 779 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kortje 5-1-2006 1:04 Print topicpost

Posts: 59
Het chroom aan de zijkant van mijn classic bladderd een beetje,, weet iemand of daar wat aan te doen is?
 
www.vol-gas.tk

ironbird 5-1-2006 1:10 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kortje
Het chroom aan de zijkant van mijn classic bladderd een beetje,, weet iemand of daar wat aan te doen is?



daar is niet veel aan te doen vrees ik. Laten stralen en opnieuw verchromen zonder roest eronder mss
 
onraad 5-1-2006 1:14 Print reply
Posts: 593
Ik zou zeggen probeer de 'pellen' er zo proper mogelijk helemaal af te halen zodat ze niet verder afbladderen en zo grotere stukken loskomen.
 
scooterkiller 5-1-2006 2:42 Print reply

Posts: 2987
Als het goed is dan zit die chroom op een plastic kap, dat probleem ken ik dat hebben alle Aprilia's net zoals de Habana enzo, is weinig aan te doen.
Als je eens een nieuwe chrome kap koopt zorg dan dat je regelmatig een beschermingslaag er op aan brengt met vet of iets anders want dan stel je dit probleem een stuk langer uit.

Aprilia chroom is van een zeer slechte kwaliteit en is nogal poreus, je ziet ook vaak blaasjes vorming onder de chroomlaag met water erin.


Al is alle chroom tegenwoordig ook niet zo best vanwege al dat milieu gezeik.
Net zoals de Verf


 
BIERTJUH!!!!!!!!
Kortje 5-1-2006 23:04 Print reply

Posts: 59
ok thanx
 
www.vol-gas.tk
[RRT] Lost-P 5-1-2006 23:37 Print reply
Posts: 4578
Topicnaam ge-edit
 
Chille Tune shit dan
mcdronkz 5-1-2006 23:42 Print reply

Posts: 32777
het is dan wellicht plastic, maar dit is ook te verchromen, dus ga hierover informatie inwinnen, en dan moet het goed mogelijk zijn om je kappen weer netjes te krijgen.

vroeger waren er van die modelbouw-verchroomsetjes, maar die zijn uit de winkel gehaald omdat sommige mensen niet wisten wat ze er mee aanmoesten, en dan onstond er een chemische reactie.
 
ruud1 5-1-2006 23:45 Print reply

Posts: 806
motip heeft ook een spuitbus waar chrome uitkomt (gewoon lak dus) en ik moet zeggen dat die er best mooi uit ziet...
 
mcdronkz 5-1-2006 23:46 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1
motip heeft ook een spuitbus waar chrome uitkomt (gewoon lak dus) en ik moet zeggen dat die er best mooi uit ziet...


niet zo goed als het chroom op een classic, en het is zonde als je dat verkracht.
 
Mitch_ 5-1-2006 23:46 Print reply

Posts: 346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1
motip heeft ook een spuitbus waar chrome uitkomt (gewoon lak dus) en ik moet zeggen dat die er best mooi uit ziet...


Kan best, maar het duurd 3 dagen voordat het droog is. En je ken het er gewoon weer afkrabben, tis meer voor binnengebruik. (En ja ervaring )
 
Ik ben geen gangster maar ik kan zeggen dat ik kom van de straat_ en ik heb dingen gedaan waar ik liever niet over praat. =)(H) Negative
ruud1 5-1-2006 23:47 Print reply

Posts: 806
jah verchromen is natuurlijk altijd het mooiste, maar het was misschien een idee voor als je het verchromen of een nieuwe kap te duur vind...
 
Mitch_ 5-1-2006 23:48 Print reply

Posts: 346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1
jah verchromen is natuurlijk altijd het mooiste, maar het was misschien een idee voor als je het verchromen of een nieuwe kap te duur vind...


Idd, maar spuitbus is 11 eurie en klinkt mischien niet veel, maar het is echt bagger dus dan gewoon geld weg gegooit
 
Ik ben geen gangster maar ik kan zeggen dat ik kom van de straat_ en ik heb dingen gedaan waar ik liever niet over praat. =)(H) Negative

Dit topic is 779 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved