Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Kenteken op m'n crosser fiksen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 930 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34152 - Kenteken op m'n crosser fiksen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1794 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chineesboer 4-1-2006 19:56 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



geef argumenten?

snap niet waarom iets niet zou passen als je hetzelfde type frame zoekt dat je zelf hebt het dan niet zou passen. weet niet wat er anders is dan.



bestaat het frame van een crosser dan ook exact hetzelfde als die van een motor die wel legaal de weg op mag?


 
fordescortracing 4-1-2006 19:57 Print reply

Posts: 620
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



geef argumenten?

snap niet waarom iets niet zou passen als je hetzelfde type frame zoekt dat je zelf hebt het dan niet zou passen. weet niet wat er anders is dan.



idd normaal gezien zou het allemaal moete passen maar als je een ander type weer gaat pakken dan ga je probs hebben wssh en als je overbouwd heb je ook geen gezannik van dat ze ooit zien ofzo dat der da framenummer of balhoofd afgeweest is of aan gelast is nou kan dit wel voorkome bij een crosser dat er aan het balhoofd wordt natuurlijk maar toch
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
bart de scootergek 4-1-2006 19:58 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]



bestaat het frame van een crosser dan ook exact hetzelfde als die van een motor die wel legaal de weg op mag?





als jij bijvoorbeeld ergens een originele cr125 enduro vind verschillen die niks met de normale cr125 crosser van dat jaar, afgezien van een voor en achterlicht, en de rest om hem straatlegaal te krijgen. verder gewoon exacte dezelfde dingen.
 
Honda RC-33
fordescortracing 4-1-2006 19:59 Print reply

Posts: 620
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]



bestaat het frame van een crosser dan ook exact hetzelfde als die van een motor die wel legaal de weg op mag?





bijvoorbeeld bij een xt500 heb je ook een tt500 en dit zijn allebij de zelfde frames (bijna helemaal de zelfde motoren op verlichting en een paar dingen na) alleen de tt is een echte cross zonder frame nummer en een xt is een enduro dus met wel gewoon frame nummer
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
chineesboer 4-1-2006 20:00 Print reply

Posts: 3676
ke
 
bart de scootergek 4-1-2006 20:03 Print reply

Posts: 8916
je zou misschien Jos van Vugt uit Oirschot eens kunnen bellen, hij adverteert in 2x2 noppennieuws wel eens dat hij crossers op kenteken krijgt, dus gewoon met je huidige frame.
 
Honda RC-33
Ollie 4-1-2006 23:09 Print reply

Posts: 2468
Hmm..okee bedankt jongens.
Nou kijk ik zit te denken mijn GasGas Ec300 bj.2001 op deze manier op kenteken te krijgen, omdat dit de goedkoopste (&illegaalste) manier is.

Natuurlijk had ik er al aangedacht gewoon een frame te zoeken van een GasGas, maar 't probleem is dat de markt voor deze zo ongelooflijk klein is dat je voor een rendabele prijs een los frame + kenteken kan vinden.

En mijn GasGas rijdt wel gewoon verschrikkelijk fijn, heb al geprobeerd 'm te slijten, maar der is nauwlijks vraag naar, tsjaa dan houd ik 'm zelf wel, zijn ongelooflijk fijne machientjes

Wat ik dus waarschijnlijk wil doen is een geschorst frame met kenteken van een Xr250 vinden, liefst al wat ouder -> zodat ik dus goedkoop verzekerd rondrijd & gewoon 25kw heb (ipv. 60pk )
Zal toch alleen gebruikt worden voor enduroritjes...
 
Joostvdw 4-1-2006 23:14 Print reply

Posts: 4789
al jij dat risico wilt lopen, denk ik dat het vrij makkelijk kan

mits je die nummers goed (op de goede plek vooral!) kan slaan en ervoor zorgt dat het niet super duidelijk is dat het een ec300 is ipv xr250 (denk aan typenaam op kenteken en naam op de tank van de motor...)
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Ollie 4-1-2006 23:38 Print reply

Posts: 2468
Hoezo nummers overslaan? Ik las het balhoofd wel over...
 
mulder 4-1-2006 23:51 Print reply

Posts: 13701
Is het niet makkelijker om gewoon de nummers over te slaan? Want balhoofd omlassen moet wel precies recht gebeuren. niet dat jij dat niet zal weten
 
Ollie 5-1-2006 0:23 Print reply

Posts: 2468
Staat al een framenr. in mijn balhoofd, mijn crosser is namelijk van oorsprong enduro geweest...
Waar het kenteken gebleven is?

Misschien is het terug op te vragen oid?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 5-1-2006 0:24 Print reply

Posts: 10560
elke crosser heeft een frame nr in het balhoofd ( mijn cr heeft er iig wel cijfers in , en de nieuwe kx van een kameraad ook )
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mr200r 5-1-2006 0:50 Print reply
Posts: 5122
Ik kom regelmatig voor motorkeuringen bij het rwd,je hebt al ee crosser zet er licht op en een demper.
Op de weg naar oirschot zit een man,die het als beroep heeft
die motors worden altyd goedgekeurd,vraag eens een keuringsraport
voor motors aan.
 
mr200r

Dit topic is 1794 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved