Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kop tsx blijft lekken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 960 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34143 - kop tsx blijft lekken
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2775 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 4-1-2006 12:44 Print reply

Posts: 13830
jah ik vindt ut best wat jullie allemaal doen

maar ik probeer gewoon die jongen te helpen. maar hij moet zelf maar kijken of hij mijn raad opvolgt hoor
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joostvdw 4-1-2006 12:50 Print reply

Posts: 4789
momentsleutel is nogal duur om zomaar even uit te proberen en wij zeggen allemaal dat het daar zeeer waarschijnlijk niet aan ligt, dus dat lijkt me niet slim om alsnog te doen


breng je kop anders eens naar een revisie bedrijf, die kunnen kijken of hij nog wel recht is en kunnen em anders ook recht(er) maken
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
TSX-man 4-1-2006 13:12 Print reply

Posts: 376
hij moet toch gewoon vlak zijn als ik een spiegel pak en hem daar op vlak met korrel 800 natschuurpapier?
 
bart de scootergek 4-1-2006 13:16 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
hij moet toch gewoon vlak zijn als ik een spiegel pak en hem daar op vlak met korrel 800 natschuurpapier?



als jij hem zo gevlakt hebt, zal ik maar eerst even naar een metaal bedrijf gaan en zo je cilinder en kop even echt recht laten vlakken. op jou manier is het nooit precies vlak.

en vandaar dat al die mt'tjes altijd zo versleten zijn, jullie trekken die kopbouten maar op zijn hardst aan. verklaart die slijtsporen in de cilinders enzo ook altijd. m8 boutjes voor je kop horen met een koppel van rond de 20Nm aangetrokken te worden, daar ga je met je gevoel zo overheen.

ik gebruik iig altijd een momentsleutel, vooral omdat door te strakke kopbouten je cilinder extra hard slijt.
 
Honda RC-33
TSX-man 4-1-2006 18:12 Print reply

Posts: 376
eindelijk een reply waar ik wat aan heb
weet je ook hoeveel Nm er op een m6 kopbout mag staan dan? En ik zal dan wel s een nieuwe kop gaan zoeken. Weet iemand toevalling een adresje? En kan ik dan meteen beter een 70 kop zoeken of gewoon bij een 50 houden?
 
Joostvdw 4-1-2006 18:13 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
eindelijk een reply waar ik wat aan heb
weet je ook hoeveel Nm er op een m6 kopbout mag staan dan? En ik zal dan wel s een nieuwe kop gaan zoeken. Weet iemand toevalling een adresje? En kan ik dan meteen beter een 70 kop zoeken of gewoon bij een 50 houden?


als je toch aan een nieuwe/andere kop gaat, doe dan meteen 70cc kop
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
HersenSpinsel 4-1-2006 18:14 Print reply

Posts: 2984
je kan je 50cc kop toch laten vlakken en hem naar 70cc laten afdraaien ?
 
HPT www.derbi-club.com!
Dikke Dennes 4-1-2006 18:16 Print reply

Posts: 4337
Glasplaat pakken (Of spiegel) daar een flink stuk schuurpapier op liggen, en dan met je kop eroverheen wrijven.

Eventueel dubbele koppakking proberen. (Nieuwe!)
Eventueel een hele dunne koppakking proberen
Eventueel vloeibare pakking aan beide zijden van je pakking doen
Kop GOED strak vast aan draaien.

Mocht dit allemaal niet helpen, dan komt het niet van je kop vandaan...
 
Drive it like you stole it.
TSX-man 4-1-2006 18:18 Print reply

Posts: 376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Glasplaat pakken (Of spiegel) daar een flink stuk schuurpapier op liggen, en dan met je kop eroverheen wrijven.

Eventueel dubbele koppakking proberen. (Nieuwe!)
Eventueel een hele dunne koppakking proberen
Eventueel vloeibare pakking aan beide zijden van je pakking doen
Kop GOED strak vast aan draaien.

Mocht dit allemaal niet helpen, dan komt het niet van je kop vandaan...


En jij spreekt dan iedereen weer tegen? wat jij zegt heb ik ook allemaal al geprobeerd maar er wordt net gezegd dat je op een spiegel niet fatsoenlijk kan vlakken
 
SkaBla [Pim] 4-1-2006 18:23 Print reply

Posts: 4659
nou een dubbele koppakking hoef je niet te proberen, dat werkt gewoon niet, en lekt 100% en ik zit ook mn vraagtekens bij de rest van de post van dennisss
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Dikke Dennes 4-1-2006 18:25 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]
nou een dubbele koppakking hoef je niet te proberen, dat werkt gewoon niet, en lekt 100% en ik zit ook mn vraagtekens bij de rest van de post van dennisss


Onderbouw dat eens dan?
 
Drive it like you stole it.
bart de scootergek 4-1-2006 18:28 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
eindelijk een reply waar ik wat aan heb
weet je ook hoeveel Nm er op een m6 kopbout mag staan dan? En ik zal dan wel s een nieuwe kop gaan zoeken. Weet iemand toevalling een adresje? En kan ik dan meteen beter een 70 kop zoeken of gewoon bij een 50 houden?



M6 was dacht ik een heel stuk minder, meen rond de 12 Nm oid.
 
Honda RC-33
mb-gek 4-1-2006 18:29 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Glasplaat pakken (Of spiegel) daar een flink stuk schuurpapier op liggen, en dan met je kop eroverheen wrijven. werkt NIET heb het zelf ook al geprobeerd maar het blijft lekken

Eventueel dubbele koppakking proberen. (Nieuwe!) dit werkt al helemaal niet en gaat zeker lekken aangezien staal en staal al niet lekker ansluiten en ga jij de nog een opening tussen maken
Eventueel een hele dunne koppakking proberenkan die nog minder opvullen
Eventueel vloeibare pakking aan beide zijden van je pakking doen zorg dan voor goede hittebestendige en mag ook niet in je cil komen
Kop GOED strak vast aan draaien. zo krijg je dus 4 leuke sporen in je cil wand en loopt je cil aan gort

Mocht dit allemaal niet helpen, dan komt het niet van je kop vandaan...


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Dikke Dennes 4-1-2006 18:31 Print reply

Posts: 4337
Wat een onzin, ik post hierna niet eens meer in dit topic
 
Drive it like you stole it.
mb-gek 4-1-2006 18:32 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Wat een onzin, ik post hierna niet eens meer in dit topic

kan je niet tegen de waarheid/kritiek?
jammer hoor
zeg dan teminste wat er niet waar is
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??

Dit topic is 2775 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved