Ik las dit op mt5.nl:
De MTX o.t. had twee keer 18 inch; als je er één ziet met vóór 21 inch en achter 18 inch (net zoals de SH dat altijd heeft gehad), dan kun je er vanuit gaan, dat-ie uit Duitsland of België komt. Dit kan 50cc of 80 cc zijn. Ik weet dat er in het begin, zeg maar 81/82 èchte Parijs-Dakar uitvoeringen zijn geweest in het rood met de bekende grote kappen aan de zijkant èn een echte grotere tank van polyester, erg schaars!
én van de cilinders, die indertijd polulair waren is: de Malossi 70 cc, het beste en het duurste! Malossi kon (kan?) zelfs een komplete uitlaat leveren voor zowel de MT, MB als de MTX o.t., afgestemd op die cilinder! Ook populair was Zeta, verkrijgbaar in 50cc en 70 cc.
Ik ben wel benieuwd naar die uitlaat.. Heeft iemand em wel eens in het echt gezien?
En zijn er OT met 18-18 of is het onzin wat erop die site verteld word?
|