Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX kapot

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34139 - MTX kapot
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

onraad 4-1-2006 10:14 Print topicpost
Posts: 593
Heb MTXr. Reed prima. Uitlaat herspoten en eropgezet. Reed nog steeds zoals het moest. Gisteren wilde ik vertrekken en niets meer. Ding start dus niet meer ( aanlopen lukt ook niet ). Bougie geeft nog vonk genoeg. Benzine in de tank en alles net zoals ervoor. Ik heb er dus niets aan veranderd en plots rijdt hij niet meer. Iemand een idee?
 

khpoppema 4-1-2006 10:18 Print reply

Posts: 3199
carb ff schoonmkaen miss zit er iets verstopt

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Almer 4-1-2006 10:51 Print reply

Posts: 3325
bougie deruit--->droogmaken

endje duwen

bougie nat?---> probeer eens een andere bougie

bougie droog---> carb schoonmaken

bougie zeiknat---> carb ook schoonmaken
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
tsxj oran 4-1-2006 10:54 Print reply

Posts: 6498
is je bougie wel goed? aangezien hij het helemaal niet meer doet
(ff nieuwe bougie proberen dus)

Dit bericht is gewijzigd door tsxj oran op 4-1-2006 om 10:55 uur.
 
oud
Scarface 4-1-2006 10:56 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
is je bougie wel goed? aangezien hij het helemaal niet meer doet
(ff nieuwe bougie proberen dus)

Dit bericht is gewijzigd door tsxj oran op 4-1-2006 om 10:55 uur.



Heb MTXr. Reed prima. Uitlaat herspoten en eropgezet. Reed nog steeds zoals het moest. Gisteren wilde ik vertrekken en niets meer. Ding start dus niet meer ( aanlopen lukt ook niet ). Bougie geeft nog vonk genoeg. Benzine in de tank en alles net zoals ervoor. Ik heb er dus niets aan veranderd en plots rijdt hij niet meer. Iemand een idee?




Dit bericht is gewijzigd door Scarface op 4-1-2006 om 11:03 uur.
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
eendennisbiertje 4-1-2006 11:30 Print reply

Posts: 82
de bougie kan wel goed vonken, maar wil nog niet zeggen dat die als er druk op staat door compressie dat die het dan nog goed doet.
heb ik vaak gehad, bougie vonkt goed, wil alleen niet lopen, andere bougie en hij doet het weer perfect!
 
tuning is not a crime
wietplant 4-1-2006 11:50 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
afbeelding


ja daar heeft i wat aan
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
onraad 4-1-2006 14:35 Print reply
Posts: 593
Bedankt allemaal. Het was dus de bougie die het toch niet meer deed. Tegen het kader vonkte ze anders wel goed maar blijkbaar niet in de cilinder.
 
wietplant 4-1-2006 14:41 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad
Bedankt allemaal. Het was dus de bougie die het toch niet meer deed. Tegen het kader vonkte ze anders wel goed maar blijkbaar niet in de cilinder.


is daar nou eigk nog een truk voor ? want je hoort wel vaker dat bougie kapot is terwijl hij nog wel goed (lijkt) te vonken ? ik heb het zelf ook een x gehad en nog gekeken maar zag eigenlijk geen verschil tussen de goede en de slechte. ( ja slechte was iets viezer want die was gebruikt )
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
onraad 4-1-2006 14:53 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant
[...]


is daar nou eigk nog een truk voor ? want je hoort wel vaker dat bougie kapot is terwijl hij nog wel goed (lijkt) te vonken ? ik heb het zelf ook een x gehad en nog gekeken maar zag eigenlijk geen verschil tussen de goede en de slechte. ( ja slechte was iets viezer want die was gebruikt )


Mja zou wel interessant zijn want ik dacht ook dat deze nog goed zou zijn.
 
wietplant 4-1-2006 15:23 Print reply

Posts: 2092
of niemand leest dit of niemand weet iets.. jammer
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
mb-gek 4-1-2006 15:27 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant
of niemand leest dit of niemand weet iets.. jammer

als iemand het had geweten zou het al bekent zijn op het forum he

maar wass valt er wel een verschil te zien aan de vonk
miss niet veel maar wel iets

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
onraad 4-1-2006 19:08 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

als iemand het had geweten zou het al bekent zijn op het forum he

maar wass valt er wel een verschil te zien aan de vonk
miss niet veel maar wel iets



Ik zag toch niet direct verschil tussen de vonk van de slechte en de goede bougie hoor. Misschien kun je de sterkte uitmeten en daar iets uit afleiden...
 
repsacje2ndedition 4-1-2006 19:15 Print reply

Posts: 198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
bougie deruit--->droogmaken

endje duwen

bougie nat?---> probeer eens een andere bougie

bougie droog---> carb schoonmaken

bougie zeiknat---> carb ook schoonmaken

tis dus nooit goed ...
wat je zegt klopt dus niet,hij word droog of nat
bougie nat?---> probeer eens een andere bougie

bougie droog---> carb schoonmaken


zucht...
 
blaasdwaas 4-1-2006 19:24 Print reply

Posts: 601
mss is er een meter waarmee je de piekvoltages kan meten en daaruit kan concluderen of de ene minder piek heeft als de andere
 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
Dikke Dennes 4-1-2006 19:26 Print reply

Posts: 4337
Zoals hietboven als ergens staat, even kijken of je bougie nat wordt, als dat niet zo is heb je geen benzine toevoer. (Logisch)

 
Drive it like you stole it.

Dit topic is 1126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved