Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - ben van plan deze te kopen ( probleemen )????

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1284 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #34063 - ben van plan deze te kopen ( proble...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nsr_oostvl 30-12-2005 21:34 Print topicpost

Posts: 16
kzou da ier kopen ma volgens ne vriend zou da brol zijn nsr van 90
take a look : http://brommerscoote...sr-koopje.html?q=nsr
 
racing is my bussines en bussines is good

chineesboer 30-12-2005 21:36 Print reply

Posts: 3676
nu in het nederlands?


maare 400 euro is niet duur
 
honda_for_life.com 30-12-2005 21:37 Print reply

Posts: 4176
zou het wel doen voor 400 e








Quote:
heeft een topsnelheid van +- 80km/h.


Quote:
enkel de kilometerteller werkt niet

^^ nee echt

Dit bericht is gewijzigd door honda_for_life.com op 30-12-2005 om 21:37 uur.
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
mtx freak 30-12-2005 21:53 Print reply

Posts: 2711
ik neem aan dat je tog eerst gaat kijken voor dat je hem koopt dus kan je kjiken hoe hij rijd en hoe hij precies is
(mankementen en dergelijken)

altijd eerst kijken en altijd een testrit maken
 
geert-nsr 30-12-2005 22:21 Print reply

Posts: 6438
voor 400 euro zal het niet egt veel zijn. maar je kunt geluk hebben. k zou gewoon ff n kijkje nemen en testrit enzo maken
 
Darkstar 30-12-2005 22:47 Print reply

Posts: 849
Hij is niet duur.
Ik zal zeker eerst checken op mankementen.
Of schade want hij is misschien opnieuw gespoten omdat hij gevallen was.
Want hij bied hem niet voor niets zo goedkoop aan.
Dus zal zeker eerst motor goed controleren en testrit maken.
 
Zooo wat is er met jou gebeurt !?
chineesboer 30-12-2005 22:49 Print reply

Posts: 3676
goed laten janken die motor daar... in hoge toeren een keer terugschakelen, als ie goed is moet ie het kunnen hebben, ff wheelien vanaf 12 k met slippende koppeling, als dat goed gaat neem je hem maar mee
 
Evilmex 30-12-2005 22:50 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
goed laten janken die motor daar... in hoge toeren een keer terugschakelen, als ie goed is moet ie het kunnen hebben, ff wheelien vanaf 12 k met slippende koppeling, als dat goed gaat neem je hem maar mee


Owja, en dan bij koude motor, lekker ben jij
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
geert-nsr 30-12-2005 22:51 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
goed laten janken die motor daar... in hoge toeren een keer terugschakelen, als ie goed is moet ie het kunnen hebben, ff wheelien vanaf 12 k met slippende koppeling, als dat goed gaat neem je hem maar mee


en als je hem daaar dan sloopt moet je hem ook meenemen omdat jij hem gesloopt hebt

 
honda_for_life.com 30-12-2005 22:52 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
goed laten janken die motor daar... in hoge toeren een keer terugschakelen, als ie goed is moet ie het kunnen hebben, ff wheelien vanaf 12 k met slippende koppeling, als dat goed gaat neem je hem maar mee



12k met ori 50



und gie geleuft da
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
chineesboer 30-12-2005 22:52 Print reply

Posts: 3676
als die gast zegt dat ie goed is moet het kunnen, anders zou die je naaien, en je hoeft niks te kopen, tis geen winkel.. proefrit kan er iets fout gaan









edit: ori 50 loopt geen 80

Dit bericht is gewijzigd door chineesboer op 30-12-2005 om 22:52 uur.
 
honda_for_life.com 30-12-2005 22:53 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
als die gast zegt dat ie goed is moet het kunnen, anders zou die je naaien, en je hoeft niks te kopen, tis geen winkel.. proefrit kan er iets fout gaan









edit: ori 50 loopt geen 80

Dit bericht is gewijzigd door chineesboer op 30-12-2005 om 22:52 uur.



kan niet ook al istie goed



en die teller is kapot
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
geert-nsr 30-12-2005 22:56 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
als die gast zegt dat ie goed is moet het kunnen, anders zou die je naaien, en je hoeft niks te kopen, tis geen winkel.. proefrit kan er iets fout gaan









edit: ori 50 loopt geen 80

Dit bericht is gewijzigd door chineesboer op 30-12-2005 om 22:52 uur.

mijn nsr is ook ori 50 en heb er vandaag dik 80 mee gerede beetje wind mee.
 
honda_for_life.com 30-12-2005 22:57 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

mijn nsr is ook ori 50 en heb er vandaag dik 80 mee gerede beetje wind mee.



is je teller stuk of je had een erg stevige wind mee


editenk da je teller stuk is aangezien je bij voertuiggegevens ook 80 hebt staan

Dit bericht is gewijzigd door honda_for_life.com op 30-12-2005 om 22:59 uur.
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
chineesboer 30-12-2005 23:00 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

mijn nsr is ook ori 50 en heb er vandaag dik 80 mee gerede beetje wind mee.



sneeuwstorm mee?
 
geert-nsr 30-12-2005 23:01 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
[...]



is je teller stuk of je had een erg stevige wind mee


editenk da je teller stuk is aangezien je bij voertuiggegevens ook 80 hebt staan

Dit bericht is gewijzigd door honda_for_life.com op 30-12-2005 om 22:59 uur.

oke had wel flinke wind mee maar 78 op teller haalt ie wel alteid. tja teller wijkt wel meestal af..

 

Dit topic is 1918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved