Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Na brommer?- Motor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 742 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34061 - Na brommer?- Motor
Pagina 8 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8051 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 31-12-2005 18:01 Print reply

Posts: 10560
naja dat heb ik niet zegmaar , het is gewoon een cr 125 crossmotor . maar omdat er een framecode opzit d8 ik mischien is het mogelijk
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
John Huijben 31-12-2005 18:06 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
suzuki gt750


ook bruut , 750cc 2takt

deze pagina weleens gezien?
http://home.wanadoo....elde/turbo%20GSX.htm

das een gt750 waaraan serieus gesleuteld is , alleen geen 2takt meer

stond laatst trouwens in t blad "motor"
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
kefke 1-1-2006 3:11 Print reply

Posts: 60
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
kan ik mijn crosser ook streetlegal maken als ik er verlichting en sm velgen opzet ?


Sm velgen hoeft niet, maar het beste want anders gaan uw banden op als benzine en een slechtere grip
 
aprilia rs 50 girl 1-1-2006 14:20 Print reply

Posts: 4805
rs250 maar staat er al
 
henkie
Blukaap2 1-1-2006 14:29 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
word waarschijnlijk een yamaha RD200 uit 1975.
is wel oldtimer, dus lekker goedkoop in verzekering.



100-120 euro per jaar of 40-60 euro per jaar, waarbij je bij de gewone verzekering zoveel kms kan maken als je wilt en bij een oldtimer meestal maar 5000 oid.

Mijn volgende motor ?
VFR750 ergens uit 86-97, afhankelijk vh budget (ws een 86'er dus).
Misschien een NC24 VFR400 als ik er 1 kan vinden voor niet teveel, sloop ik de kuip dr mooi af en daarna fijn supersports pesten.

 
Stoere brommers
S1lv3r 1-1-2006 15:05 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
[...]


ook bruut , 750cc 2takt

deze pagina weleens gezien?
http://home.wanadoo....elde/turbo%20GSX.htm

das een gt750 waaraan serieus gesleuteld is , alleen geen 2takt meer

stond laatst trouwens in t blad "motor"


die gt750 schijnen hele snelle motoren te zijn.. en ze zijn een goeie basis om er een oltimerracer van te maken
 
superior mt7 1-1-2006 15:22 Print reply

Posts: 2675
ik rij nu op een honda xl600rm , maar als ik poen heb wil ik wel een vette racer hebben en een supermotard
 
V8
stoeptegel 2-1-2006 0:45 Print reply

Posts: 3085
Ik zat te denken aan een honda cb250.Is dat geen goede motor?
Ik wil gewoon een 4takt, betrouwbare, neit al te dure, en zuinige beginnersmotor. Of heeft een cb250 te weinig kracht om fatsoenlijk te rijden?
 
80 cc ownatsj
mr200r 2-1-2006 1:56 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Ik zat te denken aan een honda cb250.Is dat geen goede motor?
Ik wil gewoon een 4takt, betrouwbare, neit al te dure, en zuinige beginnersmotor. Of heeft een cb250 te weinig kracht om fatsoenlijk te rijden?


Ligt eraan wat je ermee wil doen een cb250 is zuinig,betrouwbaar
goedkoop in onderhoud en aanschaf.
Alleen de snelweg op is niet fijn geld ook voor sm en off the road
en bij een 250 zou ik gewoon rechts blijven.
Een echte beginners motor is een gs500,cb500,er5/gpz500 ,diversion 600.
Dit zijn fijne motors als je nog niet weet wat je precies wilt.
Wil je een racer elke fabrikant heeft wel een ss400 in zijn programma
ik wou ook een racer,na een proefrit kwam ik erachter dat ik toch
geen racer wou.
Haal je rijbewijs en maak op verschillende motors een rit dan weet je
wat voor jou het soort motor is.En dan kun je je druk gaan maken
over het merk/kleur/cilinders/prijs.
Er is zoveel keus.
 
mr200r
bart de scootergek 2-1-2006 12:05 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
[...]


Ligt eraan wat je ermee wil doen een cb250 is zuinig,betrouwbaar
goedkoop in onderhoud en aanschaf.
Alleen de snelweg op is niet fijn geld ook voor sm en off the road
en bij een 250 zou ik gewoon rechts blijven.
Een echte beginners motor is een gs500,cb500,er5/gpz500 ,diversion 600.
Dit zijn fijne motors als je nog niet weet wat je precies wilt.
Wil je een racer elke fabrikant heeft wel een ss400 in zijn programma
ik wou ook een racer,na een proefrit kwam ik erachter dat ik toch
geen racer wou.
Haal je rijbewijs en maak op verschillende motors een rit dan weet je
wat voor jou het soort motor is.En dan kun je je druk gaan maken
over het merk/kleur/cilinders/prijs.
Er is zoveel keus.


de motors die je opnoemt zijn dan ook typische lesmotors. lekkere all-round motors, bijna allemaal staande paralelle twins.

ze rijden allemaal wel aardig, genoeg vermogen om met het huidige verkeer mee te komen. ze zijn alleen wel vrij zwaar, maar daarentegen wel redelijk goedkoop, zuinig en goedkoop qua onderhoud.

je zult ze wel moeten begrenzen als je er met je 25kw rbw op wilt rijden.


ik wil zelf na mijn 25kw periode een mooie echte sm ipv mijn wanabee sm, en ik moet en zal ooit een v-twin racer hebben, liefst een VTR sp-2.
 
Honda RC-33
NSR-krul 2-1-2006 12:06 Print reply

Posts: 2981
honda cbr 1000 rr fireblade





Dit bericht is gewijzigd door NSR-krul op 2-1-2006 om 12:07 uur.
 
NSR-krul 2-1-2006 12:09 Print reply

Posts: 2981
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh
na brommer heb ik een volvo 440 gekocht. heb deze nu een jaar en bevalt best. de 1.6 motor eruit gehaald en een 2.0i erin gelegd.
zit een g3 gasinstallatie in dus nog goedkoop in wegenbelasting en brandstof verbruik ook.

Ga binnenkort als t meezit voor een volvo 850 kijken 2.5i 10v automaat

afbeelding



noob, daar is ander topic voor


HIER!

Dit bericht is gewijzigd door NSR-krul op 2-1-2006 om 12:10 uur.
 
Kampersjaak 2-1-2006 12:15 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


de motors die je opnoemt zijn dan ook typische lesmotors. lekkere all-round motors, bijna allemaal staande paralelle twins.

ze rijden allemaal wel aardig, genoeg vermogen om met het huidige verkeer mee te komen. ze zijn alleen wel vrij zwaar, maar daarentegen wel redelijk goedkoop, zuinig en goedkoop qua onderhoud.

je zult ze wel moeten begrenzen als je er met je 25kw rbw op wilt rijden.


ik wil zelf na mijn 25kw periode een mooie echte sm ipv mijn wanabee sm, en ik moet en zal ooit een v-twin racer hebben, liefst een VTR sp-2.


mooi spul hea,
die vtr-etjes

 
oderint dum metuant
SavagePielk 2-1-2006 12:21 Print reply

Posts: 4562
ik rij nu Suzuki Savage, 1 cilinder 650cc. Berg koppel, topsnelheid 145 km/uur (in het begin is dat genoeg ). Er staat al een Honda VT600 op me te wachten als ik het zware rijbewijs heb. Misschien dat ik hem binnenkort gewoon 25kW maak, kan ook. Voorlopig rij ik op mijn verbouwde Savage (zie pro voor foto's)
 
Dakana 2-1-2006 12:24 Print reply

Posts: 739
heb al een motor gehad, een CL70
wel mooi speelgoed opzich
maar snelweg kan je vergeten, 110 hield het Echt op...

k zou denk ik een 25kw supermotard (4t) zoeken ofzo als motor
of een vfr400 is ook mooi
licht er een beetje aan het budget op dat moment

tja en later zeker weten een rsv mille

 

Dit topic is 8051 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved