Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #34037 - MTX ot café racer project
|
Pagina 3 van 27
|
Dit topic is 91000 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
ironbird |
30-12-2005 15:54 |
Posts: 1096 |
daaarnet de tank kaalgeschuurd. met een schuurmachine weliswaar, maar het is een blijft een lastig karwei. tevens de deuken geplamuurd, voor de tweede maal. hopen dat ik morgen alles egaal kan schuren.
kheb ook het kontje grof uitgeslepen uit een pvc bocht van 160
ook de achterveer losgemaakt, dan kanik een beetje zin vat voor een blokje ik moet maken om de veer op juiste hoogte (lees verlagen) te brengen.
zo meteen fotos in eerste post, eerst tomatensoepje verder opeten
edit: fotos toegevoegd
Dit bericht is gewijzigd door ironbird op 30-12-2005 om 16:14 uur.
|
|
|
|
Joostvdw |
30-12-2005 16:22 |
Posts: 4789 |
zadel moet je iets langer maken en je voorvork korter :P
dan begint het ergens op te lijken
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Neluhz |
30-12-2005 16:28 |
Posts: 4032 |
idd, nsr voorvorkje ofzo?
en hij is te kort zo, maakt de kont wat langer
wheej, 1600e post
Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 30-12-2005 om 16:31 uur.
|
|
|
|
-Tom- |
30-12-2005 16:29 |
Posts: 4151 |
En de achterkant lager, en de voorkant, en bredere velgen erin (wel 17",maar bredere velgen, en gewoon spaakwielen houden).
|
|
FTS Member |
|
Neluhz |
30-12-2005 16:30 |
Posts: 4032 |
spaakwielen is imho niet eens nodig, zijn ook best mooie caferacers te bedenken met gietwielen
|
|
|
|
Henk-88 |
30-12-2005 16:33 |
Posts: 26703 |
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
tsxj oran |
30-12-2005 16:35 |
Posts: 6498 |
goed bezig
|
|
oud |
|
Jekko |
30-12-2005 16:46 |
Posts: 827 |
leuk idee.
Hou het simpel en eenvoudig.
leuk als je een 4takt blokje erin kan krijgen.
Zorg dat hij laag word en regel andere voorvork van een racert erin.
Hou spaakvelgen en ze moeten glimmen hea
Netzoals de rest v/d bike.
|
|
Waiting for the wor`s to come |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
30-12-2005 17:28 |
Posts: 10835 |
viertakt hoeft niet in mijn ogen, je moet eigenlijk wel veel vermogen hebben vind ik
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
fs180 |
30-12-2005 17:44 |
Posts: 1346 |
laag, oldschool, niet te klein kontje, ronde koplamp, duo-veer, simpele kleuren, zo min mogelijk, zieke power, stevig geluid, onderlangse pijp
m stuur, langwerpige tank
|
|
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP |
|
Sypie_Honda |
30-12-2005 17:47 |
Posts: 13830 |
eigenlijk moet je er een cb50 blokje op maken. met zown vette pijp dan bedoel ik echt zown dikke buis met motor demper.
zow wel mooi geluidje geven en mooi staan
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
ironbird |
30-12-2005 20:08 |
Posts: 1096 |
konst wordt zeker niet langer. Kijk maar eens naar die dream50 (die CB50 in de beginpost is daar denkik op gebaseerd) die kont is nog veel korter.
en de kont mag niet ver achteruitkomen, das niet mooi.
enja, de kleuren lijken nu mss op die dream, maar het frame is nog gwooon ori rood, en de tank is gewoon kaalgeschuurd hij wordt nog gespoten
kheb iets in deze aard in gedachten, maar dan de kleuren op de kuip naar de tank verplaatsen.
duo veer komt ook niet. ik ga het eerst zo proberen.
Voorkant wordt nog lager door de 18" velgen of mss 17" kweet nog niet
en ook ga ik de binnnepoten een eind door de kroonplaten schuiven.
het blijft ook tweetakt, en wrs ga ik een homoet uitlaat zoeken ervoor (past toch std he?)en dan msss eeen megafoon dempertje knutselen.
ronde koplamp komt er ook zeker.
maar de kleuren wil ik zeker niet simpel, ik hou van combinaties en dan niet dit onderdel die kleur, dat onderdeel die kleur, maar ik wil mijn tank in meeer dan een kleur (wel deftig houden natuuurlij
|
|
|
|
Almer |
30-12-2005 21:25 |
Posts: 3325 |
hoe verneuk ik een honda?
Ik zou zeggen, het kan WEL en het kan wel mooi worden, maar in mijn ogen is een mtx frame hier niet geschikt voor omdat je van een crosserframe een racer-look moet maken, en daar zijn ze te hoog voor, en ik vind het zonde van een HONDA om ze zo te maken omdat ze nu niet meer nieuw gemaakt worden en de laatste die er nog van op de baan zijn zo origineel mogelijk moet houden
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
Madvillainy |
30-12-2005 21:28 |
Posts: 519 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Almer
hoe verneuk ik een honda?
Ik zou zeggen, het kan WEL en het kan wel mooi worden, maar in mijn ogen is een mtx frame hier niet geschikt voor omdat je van een crosserframe een racer-look moet maken, en daar zijn ze te hoog voor, en ik vind het zonde van een HONDA om ze zo te maken omdat ze nu niet meer nieuw gemaakt worden en de laatste die er nog van op de baan zijn zo origineel mogelijk moet houden
"hoe verneuk ik een honda"
zijn niet zowat alle honda mtx etc. verneukt?
|
|
|
|
ironbird |
30-12-2005 21:33 |
Posts: 1096 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Almer
hoe verneuk ik een honda?
Ik zou zeggen, het kan WEL en het kan wel mooi worden, maar in mijn ogen is een mtx frame hier niet geschikt voor omdat je van een crosserframe een racer-look moet maken, en daar zijn ze te hoog voor, en ik vind het zonde van een HONDA om ze zo te maken omdat ze nu niet meer nieuw gemaakt worden en de laatste die er nog van op de baan zijn zo origineel mogelijk moet houden
ohja,, ik had natuurlijk ok de mtx crosser gelaten en hem helemaal zwart overspoten en dan zeggen dat ik hem heb opgeknapt.
nou dat is leuk... ik doe liever wat origineels. De brommer moest toch opgeknapt worden, allez was/is rot dus het "een beetje oplappen" is geen optie.
Alshij nu nog deftig origineel was zou ik hem ook origineel houdennatuuurlijk, maar dat is hij niet, dusja...
|
|
|
|
Dit topic is 91000 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 27
|
|