Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - MTX ot café racer project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #34037 - MTX ot café racer project
Pagina 2 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 91003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rensmx 29-12-2005 19:18 Print reply

Posts: 903
Caferacer ownatsj! Keep up the good work!
Deze ga ik wel volgen
 
John Huijben 29-12-2005 19:20 Print reply

Posts: 2433
had laatst ook een mooie gezien, mischien als inspiratie :





 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
khpoppema 29-12-2005 19:33 Print reply

Posts: 3199
wat zijn de stijlpunten vaan caferacer?

wat bijv bij een chopper is, is de rechte lijn van balohoofd naar achteras, het liefst met vast achterbrug.

racer is duidelijk en crosser ook wel net als sm

maar wat is dat van een caferacer?
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
mcdronkz 29-12-2005 19:36 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sproeiertje
waarom is iedereen opeens zo mtxerig?


degelijk spul wat minder kost als een mt
 
PraatPaal 29-12-2005 19:37 Print reply

Posts: 7977
stuur en kontje op een hoogte,

mono zit
vaak AC
spaakvelgen
onderlangs (sigaar) uitlaat met veel herrie

oldscool look met lange tank en dikke zit

voor de rest laag en kaal
 
mcdronkz 29-12-2005 19:38 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
wat zijn de stijlpunten vaan caferacer?

wat bijv bij een chopper is, is de rechte lijn van balohoofd naar achteras, het liefst met vast achterbrug.

racer is duidelijk en crosser ook wel net als sm

maar wat is dat van een caferacer?


een caferacer is een zo spartaans en zo zuinig uitgevoerd mogelijke uitvoering van een racer

hij moet ook rank zijn
 
mcdronkz 29-12-2005 19:40 Print reply

Posts: 32777
Johnny_D 29-12-2005 19:41 Print reply

Posts: 2578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
had laatst ook een mooie gezien, mischien als inspiratie :

afbeelding

afbeelding




van motor-forum.nl is wel een dik ding jah
 
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
ironbird 29-12-2005 21:08 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
had laatst ook een mooie gezien, mischien als inspiratie :

afbeelding

afbeelding



jap maar die kont is niet zo mooi


trouwnes, iemand zei, beter 17"? die motor van motorforum daar, is dat 17"?

dat zou namelijk veel goedkoper uitkomen, ik heb og een hoopje 17" velgen liggen:p
edit: net trouwens de tank geplamuurd, en tankbevestiging bijjgeslepen aan het frame en nieuwe rubbertjes gemaakt van tuinslang

Dit bericht is gewijzigd door ironbird op 29-12-2005 om 21:09 uur.
 
Madvillainy 29-12-2005 23:58 Print reply

Posts: 519


nog een plaatje

 
fs180 30-12-2005 0:09 Print reply

Posts: 1346
beter ga je wel die achterkant verlengen
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
ironbird 30-12-2005 0:23 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fs180
beter ga je wel die achterkant verlengen



verlengen? waaromdat?
 
Dikke Dennes 30-12-2005 11:47 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird
Ik wil zeker de tweetakt behouden, anders hadik netzogoed zoals die cb50 tewerk kunnen gaan.


Enja, dit ding hebik, en ik wil het zo goedkoop mogelijk houden (dat is immers tuning in mijn ogen, zo goedkoop mogelijk, en zo deftig mogelijk het resultaat)

En de achterkant is allager hoor, als je goed kijkt zie ja dat dat achterwiel er al niet insteekt hij hangt aan een haak, en ja ik maak zo een zadel als die CB50 maar dan nog wat platter/deftiger

en wat betrft lange chromen veren, tja... monoveer he. Ik zal proberen de veer zo hard mogelijk laten opvallen in het frame door zijn kleur

En mss een pro link systeem ergens zoeken. dat is er namelijk tussenuitgezwierd (vandaar dat hij nog redelijk hoog staat achteraan)


Je wil toch met een gruwelijk knetterend geluid de straat uit:

Wijze keus van je om 2takt te houden

De Kawasaki H1b is ook h??l mooi om te bouwen tot caf?racer en dit is een 500cc 2takt 3 cilinder


 
Drive it like you stole it.
ironbird 30-12-2005 13:17 Print reply

Posts: 1096
@deniss: binnenkort koopik wrs wel een CB125 of 250 om om te bouwen

das toch de bedoeling.



Maar kan iemand mij vertellen hoeveel " die velgen op die caferacer van motorforum zijn?
 
Dikke Dennes 30-12-2005 13:25 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird
@deniss: binnenkort koopik wrs wel een CB125 of 250 om om te bouwen

das toch de bedoeling.



Maar kan iemand mij vertellen hoeveel " die velgen op die caferacer van motorforum zijn?


Hm, d?t is wel dik.

Een origineel CB50 blokje had niet echt leuk geweest...

CB125 of 250 al een stuk meer
 
Drive it like you stole it.

Dit topic is 91003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved