Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Homoet onder NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 901 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #34017 - Homoet onder NSR
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1878 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 29-12-2005 0:56 Print reply

Posts: 5198
je moet gewoon wat kracht zetten niet te veel natuurlijk als et goed is past ie net met 1 hoekje niet daar moet je em ff langs duwen dan gaat dat zo
ik heb alleen de rechter gedaan moest best wat uit maar dat kan ook komen omdat die taps bij mij niet lekker meer zaten en dat het bij jou gewoon niet nodig is
maar hij past wel gewoon beetje kracht zetten maar wel voorzichtig h? zonde als je em nu zou slopen eh
 
op naar de grote brommers
Djeep 29-12-2005 0:58 Print reply

Posts: 8621
hmmmm, naja hij stond onder behoorlijke druk toen ik hem erop wilde zetten, maja miss een beetje uitveilen kan nog wel een idee zijn krijg ik daar verder geen problemen mee? valse lucht ofso?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
BIET 29-12-2005 1:05 Print reply

Posts: 22355
Veel gekloot en geduw, maar dat ding past wel hor...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Djeep 29-12-2005 1:08 Print reply

Posts: 8621
Na dan gaa ik nog maar een middagje kloten.... En een uitlaatpakking kopen, want die zat er nog niet op... wask ff vergeten



Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 29-12-2005 om 1:24 uur.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
khpoppema 29-12-2005 5:19 Print reply

Posts: 3199
je meot hem eerst op je cil tap eind gooien niet helemaal vast zetten

dan dat busje erop en daar vast zettendan kun je hem bij de cil aandraaien

het enige wat kan zijn is dat het gat van het ophangpunt wat bmoet bijveilen of de gaten bij de cilinder.

het nu wel zijn dat je demper tegen de achter as bout aan schuurt
(bij inveren da he)
dan kun je aldijt nog een ringetje ofzo bij ophangpunt doen
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
richard3 29-12-2005 10:42 Print reply

Posts: 5198
dat heeft een nut die ring (want dan zet je em ondr druk) en het verschil is niet groot genoeg
ik moest dij de cil iets wegvijlen maar verder paste ie gewoon

 
op naar de grote brommers
Djeep 29-12-2005 11:27 Print reply

Posts: 8621
bij de cil iets wegvijlen, dan bedoel je de cilkant van de uitlaat?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Dikke Dennes 29-12-2005 11:30 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Ja me ophangpunt moet er af dan maar... Hij heeft onder een NSR gehangen, dus dat kan het probleem niet zijn..... Naja probeer wel ophangpunt eraf te halen en met een beugel via de demper te monteren


Homoet dempers zijn h??l dun! Ik zou eerder je ophanging aan het frame verplaatsen.
 
Drive it like you stole it.
Djeep 29-12-2005 11:34 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]


Homoet dempers zijn h??l dun! Ik zou eerder je ophanging aan het frame verplaatsen.


Ja dat kan ook, ik moet maar eerst kijken of ik hem er gewoon opkrijg... door een beetje te vijlen..
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Dikke Dennes 29-12-2005 11:38 Print reply

Posts: 4337
Ja klopt.

Over oldtimers kan ik je zeggen dat een Homoet nooit ineens past...
Soort 'geintje' van Chrs Homoet

Op mijn Zundapp heb ik de aansluiting van het frame moeten verbuigen en toen nog het gat waar het boutje doorgaat op de uitlaat moeten bijvijlen...

En oja, de lak die origineel op een Homoet zit is KUT, bladdert er zo af...

Mijne heeft al 3 laklagen gehad Blijft er op de bocht afbladderen...
 
Drive it like you stole it.
BIET 29-12-2005 11:41 Print reply

Posts: 22355
eigenlijk zijn het maar kut pijpen
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Quantoelicoe 29-12-2005 11:41 Print reply

Posts: 927
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Mijne heeft al 3 laklagen gehad Blijft er op de bocht afbladderen...


meestal bij d bocht...

 
Djeep 29-12-2005 11:52 Print reply

Posts: 8621
ja daar hebt de mijne ook last van... Maja boeit me niet
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
khpoppema 29-12-2005 14:17 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Ja klopt.

Over oldtimers kan ik je zeggen dat een Homoet nooit ineens past...
Soort 'geintje' van Chrs Homoet

Op mijn Zundapp heb ik de aansluiting van het frame moeten verbuigen en toen nog het gat waar het boutje doorgaat op de uitlaat moeten bijvijlen...

En oja, de lak die origineel op een Homoet zit is KUT, bladdert er zo af...

Mijne heeft al 3 laklagen gehad Blijft er op de bocht afbladderen...


bij mij was de ori lak het fijnst alleen alst onder de modder zit dan wil t roesten maar das logisch


 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Dikke Dennes 29-12-2005 14:18 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quantoelicoe
[...]


meestal bij d bocht...



Jep, ook wel logisch natuurlijk, de bocht van een expansie wordt gruwelijk heet
 
Drive it like you stole it.

Dit topic is 1878 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved