Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - past een zundapp blok onder een mtx-sh?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
Project: ThaSuzukiTs...
MF: Beste wensen voo...
Project: MTX80s moto...
BeF: Kreidler dice s...
BeF: Probleem koppel...
BeF: Honda mb5 kleur...
BeF: Honda MB toeren...
Project: Rd50 Cafera...
MF: Het Grote "...
BeF: Mengbuis voor h...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
User: TSX-Rider
Gallery: Tsx SuperMo...
Bromfiets: Honda X8R
Project: MTX80s moto...
Bromfiets: Orion Ove...
Motor: Honda MTX-ot
Bromfiets: Honda MTX...
Bromfiets: Honda MB
User: Aerox Erik
Motor: BMW R1100RT
   Online Users
   Er zijn 468 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33969 - past een zundapp blok onder een mtx...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Raffel 25-12-2005 17:06 Print reply

Posts: 1226
je kunt ze met elkaar vergelijken net zolang als dapp ze is blijven produceren.. zolang ze met t concept door blijven gaan mag je ze vergelijken met brommers van dat jaar
 
christianos 25-12-2005 17:06 Print reply

Posts: 20445
welk jaartal wil je horen dan?
 
-Tom- 25-12-2005 17:06 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



noem 1 model yahama wat in die tijd da zundapp de 517 uitbracht wat beter schakelde als de 517

Fs1 uit '69
YB uit '67 ofzo, en er zijn nog tal van andere bromfietsen/lichte motorfietsen die hier niet bekend zijn, en eerder zijn gebouwd, die hebben allemaal hetzelfde schakelprincipe als de fs1.
Leeftijd is geen excuus :P Ze konden later toch overstappen op andere bakken?
 
FTS Member
christianos 25-12-2005 17:08 Print reply

Posts: 20445
neem een zundapp

geef een bouwjaar waarvan jij wil horen dat ie goed schakeld

volgens mijn gegevens is 517 nog geprodueerd in 1973, dus gelijk met de SS50 van honda

die ik beter vind schakelen
 
zundappchef 25-12-2005 17:10 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Fs1 uit '69
YB uit '67 ofzo, en er zijn nog tal van andere bromfietsen/lichte motorfietsen die hier niet bekend zijn, en eerder zijn gebouwd, die hebben allemaal hetzelfde schakelprincipe als de fs1.
Leeftijd is geen excuus :P Ze konden later toch overstappen op andere bakken?



dat is ook gebeurt met de 529 (die zijn begonnen in 68) modelen naar een schakelklok

de ouwde bakken zijn nog tot 69 gemaakt en daarna overgestapt op schakelklok die ze zijn blijve produceren tot 82
 
1000 v twin rotax biatch
christianos 25-12-2005 17:13 Print reply

Posts: 20445
het is gewoon een feit dat zundapjes over het algemeen echt heel brak schakelen...


 
zundappchef 25-12-2005 17:15 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
het is gewoon een feit dat zundapjes over het algemeen echt heel brak schakelen...





dat komt omdat iedereen de kleine schakelslagen zijn gewent
maar als je die goed afsteld merk je bijna geen verschil
(en met goed afstelen bedoel ik niet zoals ze het in de fabriek deden)
 
1000 v twin rotax biatch
mcdronkz 25-12-2005 17:16 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Uhuh, als je maat 60 schoenen hebt en klompen draagt, en graag een slag van een meter wilt hebben, dan wel ja :P


hm, dan moet ik toch maar aan een zundapp blok gaan denken
 
christianos 25-12-2005 17:16 Print reply

Posts: 20445
zundapp blok in je kever?
 
mcdronkz 25-12-2005 17:16 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
zundapp blok in je kever?


nee want het is geen viercilinder
 
christianos 25-12-2005 17:17 Print reply

Posts: 20445
maak je 4 blokken naast elkaar

edit: alle gekheid op een stokje, @ topicstarter, reviseer gewoon je ori blok..

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 25-12-2005 om 17:18 uur.
 
Joostvdw 25-12-2005 17:18 Print reply

Posts: 4789
dan heb je wel meer vermogen dan opt kenteken staat, moet je wel opnieuwe keuren
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
mcdronkz 25-12-2005 17:20 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
dan heb je wel meer vermogen dan opt kenteken staat, moet je wel opnieuwe keuren


pas na 40% extra vermogen

en aangezien een kever std 25 kw heeft !
 
Joostvdw 25-12-2005 17:23 Print reply

Posts: 4789
dat haal je wel hoor

40% boven op de 25kw is 35kw, 35kw gedeeld door de 4 cilinders, is 8,75kw per cilinder, nou dat lukt wel met een zundapp

jaja, niet als ze standaard zijn en een niet standaard kever haalt ook meer dan 25kw, tging om het idee
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
zundappchef 25-12-2005 17:28 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
dat haal je wel hoor

40% boven op de 25kw is 35kw, 35kw gedeeld door de 4 cilinders, is 8,75kw per cilinder, nou dat lukt wel met een zundapp

jaja, niet als ze standaard zijn en een niet standaard kever haalt ook meer dan 25kw, tging om het idee



sins waneer kun jij nadenken
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 6860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved