-Tom- |
25-12-2005 16:52 |
Posts: 4151 |
Uhuh, als je maat 60 schoenen hebt en klompen draagt, en graag een slag van een meter wilt hebben, dan wel ja :P
|
|
FTS Member |
|
Raffel |
25-12-2005 16:54 |
Posts: 1226 |
lol, trekspie is goed ja..
daarom stapte zundapp in de 80 bakken maar over op t mechanisme wat bij fs1 in de gewone 50cc 4 bakken zit
|
|
|
|
-Tom- |
25-12-2005 16:55 |
Posts: 4151 |
Maarja, t?en was het al te laat he :P
|
|
FTS Member |
|
zundappchef |
25-12-2005 16:55 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Uhuh, als je maat 60 schoenen hebt en klompen draagt, en graag een slag van een meter wilt hebben, dan wel ja :P
valt wel mee licht er aan hoe je het geheel afsteld
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raffel
lol, trekspie is goed ja..
daarom stapte zundapp in de 80 bakken maar over op t mechanisme wat bij fs1 in de gewone 50cc 4 bakken zit
omdat het minder sterk is
nog zoiets he daarom hebben zo tot de jaren 82 met de trekspie bakken gereden
en rijden die bakken nu nog steeds
Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 25-12-2005 om 16:56 uur.
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
-Tom- |
25-12-2005 16:56 |
Posts: 4151 |
Dan nog schakelt het nooit zo fijn als een japanse brommer.
Schat, fs1 blokken zijn gebaseerd op blokken uit de jaren '60, die blokken rijden ook nog steeds :"P
Dit bericht is gewijzigd door -Tom- op 25-12-2005 om 16:57 uur.
|
|
FTS Member |
|
christianos |
25-12-2005 16:57 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Dan nog schakelt het nooit zo fijn als een japanse brommer.
mee eens, zundapp schakelt over het algemeen gewoon k*t
|
|
|
|
zundappchef |
25-12-2005 16:58 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
mee eens, zundapp schakelt over het algemeen gewoon k*t
ze schakelen inderdaat nie zo best
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Kerry King |
25-12-2005 16:59 |
Posts: 5037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
mee eens, zundapp schakelt over het algemeen gewoon k*t
ja maar zundapp is al +- 25 jaar oud en toen was het nog nie zoo als nu
|
|
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet |
|
-Tom- |
25-12-2005 17:00 |
Posts: 4151 |
Waarom schakelen andere brommers van andere merken (yamaha) dan wel goed :P
|
|
FTS Member |
|
christianos |
25-12-2005 17:00 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: king of the hill
[...]
ja maar zundapp is al +- 25 jaar oud en toen was het nog nie zoo als nu
mijn mtx is ook al 20 jaar hoor
en me mb liep ook tegen de 23 jaar
dus dat is heel goed met elkaar te vergelijken..
|
|
|
|
zundappchef |
25-12-2005 17:01 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Waarom schakelen andere brommers van andere merken (yamaha) dan wel goed :P
noem 1 model yahama wat in die tijd da zundapp de 517 uitbracht wat beter schakelde als de 517
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Raffel |
25-12-2005 17:03 |
Posts: 1226 |
vanaf welk jaar is 517?
ik ga voor de f5b en de fs1 iig
|
|
|
|
zundappchef |
25-12-2005 17:03 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
mijn mtx is ook al 20 jaar hoor
en me mb liep ook tegen de 23 jaar
dus dat is heel goed met elkaar te vergelijken..
dus de 1965 bak 517 is te vergelijk met de mb
dus niet he
edit: de 515 begonnen in 63 al
Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 25-12-2005 om 17:04 uur.
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
christianos |
25-12-2005 17:03 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]
noem 1 model yahama wat in die tijd da zundapp de 517 uitbracht wat beter schakelde als de 517
1970/75?
voor honda ga ik dan voor de SS50
|
|
|
|
zundappchef |
25-12-2005 17:05 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
1970/75?
voor honda ga ik dan voor de SS50
das model 530 daar hadden die bakjes een klok schakelbak
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|