Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - niet lopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1152 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33962 - niet lopen
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-gek 25-12-2005 11:30 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Had je links en rechts tussen de krukaswang nog ruimte over? Was verder je carter niet uitgesleten of je krukas afgesleten?


het is je linker carter die uitsltijt en je rechter kant van de krukas die afslijt
bij mb blokken iig wel
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
brommercrazy 25-12-2005 11:55 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

het is je linker carter die uitsltijt en je rechter kant van de krukas die afslijt
bij mb blokken iig wel


Je hebt idd allerlei varianten

Dit bericht is gewijzigd door brommercrazy op 25-12-2005 om 11:55 uur.
 
christianos 25-12-2005 12:35 Print reply

Posts: 20445
volgens mij heb je doodgewoon je krukas niet gecentreerd
 
Hidde a.k.a. Mb 25-12-2005 14:49 Print reply

Posts: 602
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hidde a.k.a. Mb
[...]


daarvoor deed hij het perfect (lagertje was aleen kapot)

maar hoe centreer je de krukas? want hij liep best wel zwaar int begin maar werd steeds betr

Dit bericht is gewijzigd door Hidde a.k.a. Mb op 25-12-2005 om 14:48 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Hidde a.k.a. Mb op 25-12-2005 om 14:49 uur.


 
zundappchef 25-12-2005 14:51 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hidde a.k.a. Mb
Ik heb vandaag mijn honda mb blokje gereviseerd nieuwe lagers, pakkingen, keeringen, krukas.
Maar nou zet ik mijn cilinder er weer op (wat best moeilijk ging) met een nieuwe zuiger.
Het hele geheel liep best zwaar (helemaal int begin) nou ist probleem dat de brommer helemaal niet wil lopen.
- bougie is nat
- bougie vonkt ook

wat kan dit zijn?



als niet wilt lopen moet je gaan renne of zo
lam stuk ijzer

 
1000 v twin rotax biatch
Jekko 25-12-2005 14:53 Print reply

Posts: 827
Kan het bijna niet zijn.
centreren doe je als je carters weer opelkaar hebt met krukas en nieuwe krukaslagers erin.
Dan tik je even op de beide uitgaande asjes om het sneller in een rechte lijn te krijgen.
Met een rubberen hammer het liefst en omwisselend tikken op de asjes.

Is niet jou probleem dat hij niet wil starten want dat doet hij ook zonder centreren.
 
Waiting for the wor`s to come
Hidde a.k.a. Mb 25-12-2005 14:53 Print reply

Posts: 602
kheb 4x de straat door gerent met 2 man duwe maar nix dus kom niet met onzinnige replys plzz

@zundapshef

Dit bericht is gewijzigd door Hidde a.k.a. Mb op 25-12-2005 om 14:58 uur.
 
Jekko 25-12-2005 14:54 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hidde a.k.a. Mb
kheb 4x de straat door gerent met 2 man duwe maar nix dus kom niet met onzinnige replys plzz



Gedaan wat ik zei?
 
Waiting for the wor`s to come
christianos 25-12-2005 14:56 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
Kan het bijna niet zijn.
centreren doe je als je carters weer opelkaar hebt met krukas en nieuwe krukaslagers erin.
Dan tik je even op de beide uitgaande asjes om het sneller in een rechte lijn te krijgen.
Met een rubberen hammer het liefst en omwisselend tikken op de asjes.

Is niet jou probleem dat hij niet wil starten want dat doet hij ook zonder centreren.

wedden van wel?
 
Jekko 25-12-2005 14:58 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

wedden van wel?



Wat wil je wedden monkeyboy?
Dan we naast elkaar hetzelfde blok gaan reviseren, jij wel en ik niet centreerd en daarna kijken of die van mij wel of nie start?


 
Waiting for the wor`s to come
christianos 25-12-2005 14:59 Print reply

Posts: 20445
ja is goed

edit: heb er al teveel gereviseerd en 2 keer die fout gemaakt

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 25-12-2005 om 14:59 uur.
 
zundappchef 25-12-2005 15:13 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hidde a.k.a. Mb
kheb 4x de straat door gerent met 2 man duwe maar nix dus kom niet met onzinnige replys plzz

@zundapshef

Dit bericht is gewijzigd door Hidde a.k.a. Mb op 25-12-2005 om 14:58 uur.



nog keer dan he


als niet wilt lopen moet je gaan renne of zo
lam stuk ijzer


en die brommer kijk eerst of je sproeirer nie te groot is
en het klinkt of ie nie op tijd staat
en hij erg verzopen is dus wat je moet doen met je lame balle is

bezinekraan dicht zetten bougie der uit
en renne met da ding 2 keer de straat door
aangezien je niet zoekt te lopen

dan die focking bougie der terug in begine me lopen (sorrie renne want lope zoek je nie) en de benzine kraan open

waarschijnlijk start ie nu wel
en dat de brommer kut loopt na je bak gereviseert is klopt helemaal
alles moet even wennen dat het een en anders draait
 
1000 v twin rotax biatch
zundappchef 25-12-2005 15:15 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ja is goed

edit: heb er al teveel gereviseerd en 2 keer die fout gemaakt

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 25-12-2005 om 14:59 uur.



das het verschil tusse doe goei en de slechte
de gene die 2 keer die fout maakt endoor heeft dat het zo niet moet heeft verstand maar die gene die te eigewijs is en het telkens fout doet is gewoon een noob
 
1000 v twin rotax biatch
christianos 25-12-2005 15:16 Print reply

Posts: 20445
een blok met een niet gecentreerde krukas loopt gewoon niet
 
zundappchef 25-12-2005 15:17 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
een blok met een niet gecentreerde krukas loopt gewoon niet



kijk die snapt het dan is der gewoon geen manier dat je de onsteking goed krijgt afgesteld
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 2340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved