Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #33942 - MTX-sh te warm/hapert
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 1828 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Kampersjaak |
23-12-2005 13:26 |
Posts: 12285 |
dat stotteren voor zn powerband tekend op een te grote sproeier
probeer een 95 oid 96
|
|
oderint dum metuant |
|
Honda_driver |
23-12-2005 13:28 |
Posts: 1574 |
Bedoel jij met orginele luchtfilter ook die dunne orginel smalle slang?
|
|
|
|
MT70-nolimit |
23-12-2005 13:28 |
Posts: 4322 |
Stotteren voor de powerband is idd een te grote sproeier, maar als jij vind dat ie warm word is het moeilijk te zeggen, er zit geen temp meter op. Op zich zou die Eurocilindro btw wel 11 tot 12k moeten kunnen halen, maar omdat je de ori uitlaat hebt gaat dat niet lukken
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
dat stotteren voor zn powerband tekend op een te grote sproeier
probeer een 95 oid 96
hij heeft een 90 sproeier en jij zegt naar 95 gaan
Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 23-12-2005 om 13:32 uur.
|
|
gaat lang goed |
|
christianos |
23-12-2005 13:31 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
hij heeft een 90 sproeier en jij zegt naar 95 gaan
hou es een keer op met je gezeik gozer, je weet dondersgoed dat ie een foutje maakt, en je voegt helemaal niks nuttigs toe aan dit topic, en net dat gezeik met die nsr ook al
so STFU als je niks te zeggen hebt
neem een nieuwe bougie en sproeier 95
edit: beetje snel editten he
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-12-2005 om 13:32 uur.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
23-12-2005 13:33 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
hou es een keer op met je gezeik gozer, je weet dondersgoed dat ie een foutje maakt, en je voegt helemaal niks nuttigs toe aan dit topic, en net dat gezeik met die nsr ook al
so STFU als je niks te zeggen hebt
neem een nieuwe bougie en sproeier 95
edit: beetje snel editten he :-
ahh jochie moet ik je troosten, ik verander nix aan men uitspraken hoor
|
|
gaat lang goed |
|
christianos |
23-12-2005 13:35 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
ahh jochie moet ik je troosten, ik verander nix aan men uitspraken hoor
vind je gewoon een beetje zwak
afkraken is heel makkelijk, en je grote verhalen zijn ook makkelijk
naja ontopic maar weer
Ik ga voor een te kleine sproeier i.c.m ori uitlaat
|
|
|
|
suzuki gt50 |
23-12-2005 13:38 |
Posts: 561 |
detonatie?
|
|
|
|
Magic-Walker |
23-12-2005 13:40 |
Posts: 159 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
neem een nieuwe bougie en sproeier 95
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-12-2005 om 13:32 uur.
Zal ik dan dezelfde bougie pakken of us 9 proberen?ik denk ook dat ik over un tijdje een proma uitlaat erop zet.
Edit: Waar zie je aan of je de orginele slang hebt of een ''snelle''?
Dit bericht is gewijzigd door Magic-Walker op 23-12-2005 om 13:41 uur.
|
|
|
|
Kampersjaak |
23-12-2005 13:41 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Stotteren voor de powerband is idd een te grote sproeier, maar als jij vind dat ie warm word is het moeilijk te zeggen, er zit geen temp meter op. Op zich zou die Eurocilindro btw wel 11 tot 12k moeten kunnen halen, maar omdat je de ori uitlaat hebt gaat dat niet lukken
[...]
hij heeft een 90 sproeier en jij zegt naar 95 gaan
Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 23-12-2005 om 13:32 uur.
nee geen fout,
hij heeft sproeier 100 ( toen stotterde die), en is naar 90 gegaan nerd
leer eens lezen
eurdo cil heb ik ook gehad, ding deed het goed tot aan de 9 k oid. 10 k is meer dan zat
Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 23-12-2005 om 13:43 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 23-12-2005 om 13:57 uur.
|
|
oderint dum metuant |
|
Uncle BLAM |
23-12-2005 14:35 |
Posts: 1025 |
Ik heb wel es gehoord dat een mtx niet harder wil dan 60, omdat de onsteking (orginele) daar boven zichzelf gaat tegen werken,
heeft met de constructie van de spoelen te maken
het kan ook zijn dat als de onstekingstijd daardoor verloopt dat dan de cilinder daardoor te heet wordt
vraag het ff na, ik weet niet of dit alleen met de oude of ook met de nieuwere mtx-en zo is
ik ken wel iemand die ongeveer 100km/h heeft gehaald met een mtx,
maar dan dus met een ander onstekings gebeuren van een mt ofzo
als ik 'm weer spreek zal ik het 's na vragen
|
|
een BF teller is sneller |
|
S1lv3r |
23-12-2005 14:37 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
Ik heb wel es gehoord dat een mtx niet harder wil dan 60, omdat de onsteking (orginele) daar boven zichzelf gaat tegen werken,
heeft met de constructie van de spoelen te maken
het kan ook zijn dat als de onstekingstijd daardoor verloopt dat dan de cilinder daardoor te heet wordt
vraag het ff na, ik weet niet of dit alleen met de oude of ook met de nieuwere mtx-en zo is
ik ken wel iemand die ongeveer 100km/h heeft gehaald met een mtx,
maar dan dus met een ander onstekings gebeuren van een mt ofzo
als ik 'm weer spreek zal ik het 's na vragen
klopt geen hol van
@Ts, je moet idd een rond 96 met je sproeier gaan zitten. Hij wordt nu heel warm omdat hij te weinig mengsel en dus te weinig smering krijgt (wrijving = warmte).
als je snelle slangen hebt, dan is de diameter ongeveer 3 cm. heb je originele slangen, dan kun je waarschijnlijk nog niet eens je vinger erin krijgen
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 23-12-2005 om 14:40 uur.
|
|
|
|
mulder |
23-12-2005 14:38 |
Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
Ik heb wel es gehoord dat een mtx niet harder wil dan 60, omdat de onsteking (orginele) daar boven zichzelf gaat tegen werken,
heeft met de constructie van de spoelen te maken
het kan ook zijn dat als de onstekingstijd daardoor verloopt dat dan de cilinder daardoor te heet wordt
vraag het ff na, ik weet niet of dit alleen met de oude of ook met de nieuwere mtx-en zo is
ik ken wel iemand die ongeveer 100km/h heeft gehaald met een mtx,
maar dan dus met een ander onstekings gebeuren van een mt ofzo
als ik 'm weer spreek zal ik het 's na vragen
Als de ontsteking hem begrensd, waarom word hij daardoor dan niet begrensd met 70cc dan ga je wel harder dan 60.
|
|
|
|
Magic-Walker |
23-12-2005 14:43 |
Posts: 159 |
met de andere sproeier haalde ik 70 dus daar ligt het niet aan. ik zal uns de 96/95 sproeier proberen (strax ff halen)maar wat voor bougie zal ik dan erin zetten gewoon weer un 8 of un 9? in me luchtslang is redelijk groot krijg er makkelijk un paar vingers in (: dus zal wel de snelle zijn
|
|
|
|
christianos |
23-12-2005 17:35 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
Ik heb wel es gehoord dat een mtx niet harder wil dan 60, omdat de onsteking (orginele) daar boven zichzelf gaat tegen werken,
heeft met de constructie van de spoelen te maken
het kan ook zijn dat als de onstekingstijd daardoor verloopt dat dan de cilinder daardoor te heet wordt
vraag het ff na, ik weet niet of dit alleen met de oude of ook met de nieuwere mtx-en zo is
ik ken wel iemand die ongeveer 100km/h heeft gehaald met een mtx,
maar dan dus met een ander onstekings gebeuren van een mt ofzo
als ik 'm weer spreek zal ik het 's na vragen
zal het simpel zeggen:
dat is een fabeltje
|
|
|
|
jww |
23-12-2005 18:04 |
Posts: 1779 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]
klopt geen hol van
@Ts, je moet idd een rond 96 met je sproeier gaan zitten. Hij wordt nu heel warm omdat hij te weinig mengsel en dus te weinig smering krijgt (wrijving = warmte).
als je snelle slangen hebt, dan is de diameter ongeveer 3 cm. heb je originele slangen, dan kun je waarschijnlijk nog niet eens je vinger erin krijgen
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 23-12-2005 om 14:40 uur.
Heeft iemand een foto van een snelle, en een originele, is de vorm ook anders?
|
|
Dus... |
|
Dit topic is 1828 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|