Quote:
De topsnelheid intresseert me trouwens vrij weinig, 80 a 85 is hard zat als dagelijks vervoer.
70cc lijkt me voor dagelijks gebruik een beetje lomp, zeker omdat je dan officieel op een motor rijd en bij 50cc op een opgevoerde brommer. Of zijn er mensen die hier heel anders over denken? Wat gebeurt er bijv als de wouten er bij technisch onderzoek achter komen dat er 70cc op ligt?
met 70cc naaien ze je waarschijnlijk nog
net iets meer als anders.
en als je hem gewoon ontgrenst, of er
een 'snel' uitlaatje onder legt kun je al
wat meer rpms draaien. (inc. grotere sproeier)
als je nu 80 gaat kun je dan wel ruim 90
halen. dan koop je een iets kleiner voortandwiel
als wat je er nu op hebt liggen en je gaat
netjes 80-85.
je zult dan een iets hogere powerband hebben
en wat harder in toeren doortrekken.
edit:
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
hou nou je bek meteen te janken tis geen aprilia, je hebt std al 16mm te pakken
wie de FUCK begint er hier nou te janken?!
en ik wist trouwens niet dat er standaard
al een 16mm onderlag.
als ik het had geweten had ik nooit aan
die 110km/h getwijfeld.
Dit bericht is gewijzigd door The Catfish op 22-12-2005 om 19:44 uur.
|