De RS 2 is nu wel goed. Het blok sowieso, door en door beproefd maar kritisch op onderhoud. Als dat ok is, probleemloos. Ik heb een type 1 gemodificeerd naar type 2. Pfoei, nieuwe voorvork, ? 280,-- nieuwe remmen ? 120,-- nieuwe startmotor ? 220,-- verdere modificaties en groot onderhoud ? 250,--. Was allemaal nodig bij een kilometerstand van 17000,zeventienduizend. Hij roest niet behalve de onderkant van de tank door een domme strip waar water in blijft staan.
Wat recht overeind blijft is dit. De toleranties, lees montage nauwkeurigheid, neen dat is het niet. De afwerking is ook niet alles. Het is wel een koppendraaier want hij is MOOI. En, zonder proppie is hij al errug snel en als je er mee overweg kunt, kun je er ?cht lekker mee racen. Zelfs met mijn 1 lukt het om lekker door de bak te schakelen naar een heuse echte top van 85, gecontroleerd met een nauwkeurige teller van een Ducati.Nog meer vragen? Kom gerust.
|