Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Welke cilinder moet ik nemen voor mijn Derbi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1367 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33913 - Welke cilinder moet ik nemen voor m...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JarnoD 21-12-2005 19:29 Print reply

Posts: 286
wavor uitalat komt erop? bidalot dan bidalot cil nemen pro race dan een pro race cil nemen makklijk zat maar ik zouw manston doen ist vetst!!

 
Kampersjaak 21-12-2005 19:30 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JarnoD
wavor uitalat komt erop? bidalot dan bidalot cil nemen pro race dan een pro race cil nemen makklijk zat maar ik zouw manston doen ist vetst!!



pr pijp op een pr cil heeft wijnig nut
pr pijp functioneerd veel hoger in toeren dan de cil

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 21-12-2005 om 19:30 uur.
 
oderint dum metuant
StefanB 21-12-2005 19:37 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
de bidalot "race" is gewoon extreem overpriced.

voorledig mee eens!




tuurlijk, jij hebt er zoveel ervaring mee je hebt je eigen cil nog niet eens van de binnenkant gezien.

trouwens ik zou lekker voor de manston gaan, bidalot is zwaar overpriced, zelfs de zuigers zijn 110 eu ofzo
 
E24 M30b35@GT3576
De knapen 22-12-2005 19:06 Print reply

Posts: 33
Quote:
kwalitijd

kwaliteit
 
apriliars50racing 22-12-2005 19:37 Print reply

Posts: 248
Neem de nieuwe polini cilinder is niet duur (bij een am6blok dan 225euro) hij is bijna nog nergens te krijg maar hij ziet er mooi uit (timing dan). polini geeft als antal pk op 19 orgineel onbewerkt alleen wel met een passende uitlaat, carb, onsteking. Dan heb je polini kwaliteit en toch (zeer) snel.
 
derbi-sprinter 22-12-2005 20:08 Print reply

Posts: 375
neem pro race heb ik ook gedaan en het bevalt me zeer goed
 
Mooi dat zo kan!!
Jeroen B 22-12-2005 20:22 Print reply

Posts: 1929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliars50racing
Neem de nieuwe polini cilinder is niet duur (bij een am6blok dan 225euro) hij is bijna nog nergens te krijg maar hij ziet er mooi uit (timing dan). polini geeft als antal pk op 19 orgineel onbewerkt alleen wel met een passende uitlaat, carb, onsteking. Dan heb je polini kwaliteit en toch (zeer) snel.



. . . .
ik vind dat zo goedkoop anders niet hoor, het zijn imo meer koppelcilinders en zoveel pk's kun je wel uit je hooft zetten (ongetuned)


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
neem pro race heb ik ook gedaan en het bevalt me zeer goed



wil hij het voor dagelijks gebruik gaan gebruiken?

Dit bericht is gewijzigd door Jeroen__ op 22-12-2005 om 20:23 uur.
 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
fastkootje 22-12-2005 21:11 Print reply

Posts: 3150





tuurlijk, jij hebt er zoveel ervaring mee je hebt je eigen cil nog niet eens van de binnenkant gezien.

trouwens ik zou lekker voor de manston gaan, bidalot is zwaar overpriced, zelfs de zuigers zijn 110 eu ofzo



leuk he fucke... kindje... maarre iedreen retard kan bedenken dat dat ding teveel kost... maar jij bent gelukkig zo slim..


 
brommercrazy 25-12-2005 11:45 Print reply

Posts: 2594


Ligt eraan hoeveel geld je eraan wilt besteden, en hoelang je wilt dat iets meegaat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]


pr pijp op een pr cil heeft wijnig nut
pr pijp functioneerd veel hoger in toeren dan de cil

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 21-12-2005 om 19:30 uur.


En dat een prorace pijp niet loopt op een pro-race, wat een onzin. Dan heb je misschien een 50 pr pijp op een 70 cilinder.

Verder bij een pro-race ben je veel spullen kwijt, je bent verplicht een 5 plaats koppeling aan te schaffen, anders slipt je koppeling, ook de pr uitlaat is verplicht anders loopt het gewoon niet. Ook een pr race drijfstang is niet onverstandig, hier kan namelijk een groter naaldlagertje in. Een naaldlager van de standaard afmetingen loopt gegarandeerd kapot.

Wat betreft de manston, is ook snel, in combinatie met de pro race uitlaat.
Vergelijking met manston en pro race, pro race gaat net iets langer door in de powerband.

 
[RRT] Lost-P 25-12-2005 17:15 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy


Ligt eraan hoeveel geld je eraan wilt besteden, en hoelang je wilt dat iets meegaat.

[...]



Verder bij een pro-race ben je veel spullen kwijt, je bent verplicht een 5 plaats koppeling aan te schaffen, anders slipt je koppeling, ook de pr uitlaat is verplicht anders loopt het gewoon niet.



Als jij een vergelijkbare setup neemt doe je dr sowieso verstandig aan om een 5plaats koppeling (of iig versterkte set)... of het nou een pr/manston/enz. is...
En dat alleen de pr uitlaat er goed mee loopt is ook behoorlijke bullshit
 
Chille Tune shit dan
robert gpr50r 25-12-2005 17:34 Print reply

Posts: 612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy


Ligt eraan hoeveel geld je eraan wilt besteden, en hoelang je wilt dat iets meegaat.

[...]


En dat een prorace pijp niet loopt op een pro-race, wat een onzin. Dan heb je misschien een 50 pr pijp op een 70 cilinder.

Verder bij een pro-race ben je veel spullen kwijt, je bent verplicht een 5 plaats koppeling aan te schaffen, anders slipt je koppeling, ook de pr uitlaat is verplicht anders loopt het gewoon niet. Ook een pr race drijfstang is niet onverstandig, hier kan namelijk een groter naaldlagertje in. Een naaldlager van de standaard afmetingen loopt gegarandeerd kapot.

Wat betreft de manston, is ook snel, in combinatie met de pro race uitlaat.
Vergelijking met manston en pro race, pro race gaat net iets langer door in de powerband.



dat van die koppeling valt ook zwaar meej...
ik rij nu ook nog met orgi koppeling. doet et prima. pakt goed op slipt niet. kan zelfs wheely's maken
kheb pro-race 70cc cilinder @ derbi gpr. heb ook nog orginele krukas die houd em ook nog goed rij nu 4 maanden zo.


 
G-Town_Derbi_Freak 25-12-2005 17:54 Print reply

Posts: 9
Pro Race 70 Pro Race pijp 24 mm vlak is de toeren bom
 
Bullet 25-12-2005 18:01 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy


Ligt eraan hoeveel geld je eraan wilt besteden, en hoelang je wilt dat iets meegaat.

[...]


En dat een prorace pijp niet loopt op een pro-race, wat een onzin. Dan heb je misschien een 50 pr pijp op een 70 cilinder.
is nou eenmaal de waarheid vriend, is al meerder malen getest, de PR pijp is gewoon "te hoogtoerig"

Verder bij een pro-race ben je veel spullen kwijt, je bent verplicht een 5 plaats koppeling aan te schaffen, anders slipt je koppeling,
met sterke veren kom je redelijk ver hoor @ derbi..

ook de pr uitlaat is verplicht anders loopt het gewoon niet.
bullshit

Ook een pr race drijfstang is niet onverstandig, hier kan namelijk een groter naaldlagertje in. Een naaldlager van de standaard afmetingen loopt gegarandeerd kapot.
ooit eens gedacht om dat een fatsoenlijke naaldlager te halen ipv van de ori rotzooi?

Wat betreft de manston, is ook snel, in combinatie met de pro race uitlaat.

Vergelijking met manston en pro race, pro race gaat net iets langer door in de powerband.
een nogal overdreven vergelijking vind je niet? denk dat de uitlaat een nogal grote factor speelt



 
**My BungHole Will Speak Now**
brommercrazy 26-12-2005 10:53 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]




Heb je zelf wel ooit met een pro race set gereden? Waarom denk je dat de uitlaat te hoogtoerig zou zijn?

Met versterkte veren kom je idd een heel eind, maar dat is net niet genoeg.

Noem eens een andere uitlaat, die er goed op loopt?

Fatsoenlijke naaldlagers lopen ook kapot, prox , malossi , doppler, en malossi, en vrij snel beginnen te rammelen, en de laatste is kapot gelopen.

Dit bericht is gewijzigd door brommercrazy op 26-12-2005 om 11:02 uur.
 

Dit topic is 2749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved