Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Technical Forum - Topic #33913 - Welke cilinder moet ik nemen voor m...
|
Pagina 3 van 3
|
Dit topic is 2818 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
JarnoD |
21-12-2005 19:29 |
 Posts: 286 |
wavor uitalat komt erop? bidalot dan bidalot cil nemen pro race dan een pro race cil nemen makklijk zat maar ik zouw manston doen ist vetst!!
|
|
|
|
Kampersjaak |
21-12-2005 19:30 |
 Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JarnoD
wavor uitalat komt erop? bidalot dan bidalot cil nemen pro race dan een pro race cil nemen makklijk zat maar ik zouw manston doen ist vetst!!
pr pijp op een pr cil heeft wijnig nut
pr pijp functioneerd veel hoger in toeren dan de cil
Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 21-12-2005 om 19:30 uur.
|
|
oderint dum metuant |
|
StefanB |
21-12-2005 19:37 |
 Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
de bidalot "race" is gewoon extreem overpriced.
voorledig mee eens!
tuurlijk, jij hebt er zoveel ervaring mee  je hebt je eigen cil nog niet eens van de binnenkant gezien.
trouwens ik zou lekker voor de manston gaan, bidalot is zwaar overpriced, zelfs de zuigers zijn 110 eu ofzo
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
De knapen |
22-12-2005 19:06 |
|
apriliars50racing |
22-12-2005 19:37 |
 Posts: 248 |
Neem de nieuwe polini cilinder is niet duur (bij een am6blok dan 225euro) hij is bijna nog nergens te krijg maar hij ziet er mooi uit (timing dan). polini geeft als antal pk op 19 orgineel onbewerkt alleen wel met een passende uitlaat, carb, onsteking. Dan heb je polini kwaliteit en toch (zeer) snel.
|
|
|
|
derbi-sprinter |
22-12-2005 20:08 |
 Posts: 375 |
neem pro race heb ik ook gedaan en het bevalt me zeer goed
|
|
Mooi dat zo kan!! |
|
Jeroen B |
22-12-2005 20:22 |
 Posts: 1929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: apriliars50racing
Neem de nieuwe polini cilinder is niet duur (bij een am6blok dan 225euro) hij is bijna nog nergens te krijg maar hij ziet er mooi uit (timing dan). polini geeft als antal pk op 19 orgineel onbewerkt alleen wel met een passende uitlaat, carb, onsteking. Dan heb je polini kwaliteit en toch (zeer) snel.
. . . .
ik vind dat zo goedkoop anders niet hoor, het zijn imo meer koppelcilinders en zoveel pk's kun je wel uit je hooft zetten (ongetuned)
Quote: Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
neem pro race heb ik ook gedaan en het bevalt me zeer goed
wil hij het voor dagelijks gebruik gaan gebruiken?
Dit bericht is gewijzigd door Jeroen__ op 22-12-2005 om 20:23 uur.
|
|
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__ |
|
fastkootje |
22-12-2005 21:11 |
 Posts: 3150 |
tuurlijk, jij hebt er zoveel ervaring mee  je hebt je eigen cil nog niet eens van de binnenkant gezien.
trouwens ik zou lekker voor de manston gaan, bidalot is zwaar overpriced, zelfs de zuigers zijn 110 eu ofzo
leuk he fucke... kindje... maarre iedreen retard kan bedenken dat dat ding teveel kost... maar jij bent gelukkig zo slim..
|
|
|
|
brommercrazy |
25-12-2005 11:45 |
 Posts: 2594 |
Ligt eraan hoeveel geld je eraan wilt besteden, en hoelang je wilt dat iets meegaat.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]
pr pijp op een pr cil heeft wijnig nut
pr pijp functioneerd veel hoger in toeren dan de cil
Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 21-12-2005 om 19:30 uur.
En dat een prorace pijp niet loopt op een pro-race, wat een onzin. Dan heb je misschien een 50 pr pijp op een 70 cilinder.
Verder bij een pro-race ben je veel spullen kwijt, je bent verplicht een 5 plaats koppeling aan te schaffen, anders slipt je koppeling, ook de pr uitlaat is verplicht anders loopt het gewoon niet. Ook een pr race drijfstang is niet onverstandig, hier kan namelijk een groter naaldlagertje in. Een naaldlager van de standaard afmetingen loopt gegarandeerd kapot.
Wat betreft de manston, is ook snel, in combinatie met de pro race uitlaat.
Vergelijking met manston en pro race, pro race gaat net iets langer door in de powerband.
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
25-12-2005 17:15 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Ligt eraan hoeveel geld je eraan wilt besteden, en hoelang je wilt dat iets meegaat.
[...]
Verder bij een pro-race ben je veel spullen kwijt, je bent verplicht een 5 plaats koppeling aan te schaffen, anders slipt je koppeling, ook de pr uitlaat is verplicht anders loopt het gewoon niet.
Als jij een vergelijkbare setup neemt doe je dr sowieso verstandig aan om een 5plaats koppeling (of iig versterkte set)... of het nou een pr/manston/enz. is...
En dat alleen de pr uitlaat er goed mee loopt is ook behoorlijke bullshit
|
|
Chille Tune shit dan |
|
robert gpr50r |
25-12-2005 17:34 |
 Posts: 612 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Ligt eraan hoeveel geld je eraan wilt besteden, en hoelang je wilt dat iets meegaat.
[...]
En dat een prorace pijp niet loopt op een pro-race, wat een onzin. Dan heb je misschien een 50 pr pijp op een 70 cilinder.
Verder bij een pro-race ben je veel spullen kwijt, je bent verplicht een 5 plaats koppeling aan te schaffen, anders slipt je koppeling, ook de pr uitlaat is verplicht anders loopt het gewoon niet. Ook een pr race drijfstang is niet onverstandig, hier kan namelijk een groter naaldlagertje in. Een naaldlager van de standaard afmetingen loopt gegarandeerd kapot.
Wat betreft de manston, is ook snel, in combinatie met de pro race uitlaat.
Vergelijking met manston en pro race, pro race gaat net iets langer door in de powerband.
dat van die koppeling valt ook zwaar meej...
ik rij nu ook nog met orgi koppeling. doet et prima. pakt goed op slipt niet. kan zelfs wheely's maken 
kheb pro-race 70cc cilinder @ derbi gpr. heb ook nog orginele krukas die houd em ook nog goed rij nu 4 maanden zo.
|
|
|
|
G-Town_Derbi_Freak |
25-12-2005 17:54 |
 Posts: 9 |
Pro Race 70 Pro Race pijp 24 mm vlak is de toeren bom
|
|
|
|
Bullet |
25-12-2005 18:01 |
 Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Ligt eraan hoeveel geld je eraan wilt besteden, en hoelang je wilt dat iets meegaat.
[...]
En dat een prorace pijp niet loopt op een pro-race, wat een onzin. Dan heb je misschien een 50 pr pijp op een 70 cilinder.
is nou eenmaal de waarheid vriend, is al meerder malen getest, de PR pijp is gewoon "te hoogtoerig"
Verder bij een pro-race ben je veel spullen kwijt, je bent verplicht een 5 plaats koppeling aan te schaffen, anders slipt je koppeling,
met sterke veren kom je redelijk ver hoor @ derbi..
ook de pr uitlaat is verplicht anders loopt het gewoon niet.
bullshit
Ook een pr race drijfstang is niet onverstandig, hier kan namelijk een groter naaldlagertje in. Een naaldlager van de standaard afmetingen loopt gegarandeerd kapot.
ooit eens gedacht om dat een fatsoenlijke naaldlager te halen ipv van de ori rotzooi?
Wat betreft de manston, is ook snel, in combinatie met de pro race uitlaat.
Vergelijking met manston en pro race, pro race gaat net iets langer door in de powerband.
een nogal overdreven vergelijking vind je niet? denk dat de uitlaat een nogal grote factor speelt
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
brommercrazy |
26-12-2005 10:53 |
 Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
Heb je zelf wel ooit met een pro race set gereden? Waarom denk je dat de uitlaat te hoogtoerig zou zijn?
Met versterkte veren kom je idd een heel eind, maar dat is net niet genoeg.
Noem eens een andere uitlaat, die er goed op loopt?
Fatsoenlijke naaldlagers lopen ook kapot, prox , malossi , doppler, en malossi, en vrij snel beginnen te rammelen, en de laatste is kapot gelopen.
Dit bericht is gewijzigd door brommercrazy op 26-12-2005 om 11:02 uur.
|
|
|
|
Dit topic is 2818 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 3
|
|