Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Welke cilinder moet ik nemen voor mijn Derbi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1107 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33913 - Welke cilinder moet ik nemen voor m...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2748 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fastkootje 21-12-2005 15:28 Print reply

Posts: 3150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]


hoe weet jij dat?

jij weet ook niet hoe een orginele cil rijd of wel soms?

wat zijn de timingen van jou cil dan?

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 21-12-2005 om 15:27 uur.


over een paar weken wel... dan heb k hem eronder
 
drd erik 21-12-2005 15:28 Print reply
Posts: 363
gare bidalot heeft echt een kutwand als je het mij vraagt nica brokkelt gewoon af pro race achja jammer dat t geen vlinder is wand heel dun en ook wel gevoelig
 
Kampersjaak 21-12-2005 15:29 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik
gare bidalot heeft echt een kutwand als je het mij vraagt nica brokkelt gewoon af pro race achja jammer dat t geen vlinder is wand heel dun en ook wel gevoelig


er zijn 2 cilinders van bidalot hea
 
oderint dum metuant
BIET 21-12-2005 15:29 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
[...]


over een paar weken wel... dan heb k hem eronder

Wat ga je toevallig met die bidalot doen dan?:P
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
fastkootje 21-12-2005 15:30 Print reply

Posts: 3150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Wat ga je toevallig met die bidalot doen dan?:P


verkopen voor 200 euro
 
BIET 21-12-2005 15:32 Print reply

Posts: 22355
Wrom ga je hem ori maken
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
drd erik 21-12-2005 15:33 Print reply
Posts: 363
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]


er zijn 2 cilinders van bidalot hea


i know maar dat betekend niet dat de wand anders is
 
drd erik 21-12-2005 15:34 Print reply
Posts: 363
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Wrom ga je hem ori maken


schoolbrommer met meeting ander blok eronder klaar
 
fastkootje 21-12-2005 15:35 Print reply

Posts: 3150
je was me voor:p
 
Bullet 21-12-2005 15:41 Print reply

Posts: 12150
ontopic damez...

fuck bidalot en fuck pro race, beter pak je een Manston
 
**My BungHole Will Speak Now**
Jarco 21-12-2005 16:17 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
ontopic damez...

fuck bidalot en fuck pro race, beter pak je een Manston


reden?

 
Bullet 21-12-2005 19:10 Print reply

Posts: 12150
std bidalot is overpriced en het is nou niet echt een topcilindertje...

Pro race heeft uberlelijke spoelers.

dan hou je maar 1 leuke cil -> Manston
 
**My BungHole Will Speak Now**
fastkootje 21-12-2005 19:13 Print reply

Posts: 3150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
std bidalot is overpriced en het is nou niet echt een topcilindertje...

Pro race heeft uberlelijke spoelers.

dan hou je maar 1 leuke cil -> Manston


waarom geen topcilindertje ? wat is er mismee?

 
Bullet 21-12-2005 19:15 Print reply

Posts: 12150
uitlaatpoortoppervlakte kan beter, spoelers zijn niet super getimed en verbrandingskamer ontwerp ben ik ook niet echt tevreden over.

en hierbij doel ik vooral op de bidalot replica, de bidalot "race" is gewoon extreem overpriced.
 
**My BungHole Will Speak Now**
fastkootje 21-12-2005 19:17 Print reply

Posts: 3150
de bidalot "race" is gewoon extreem overpriced.

voorledig mee eens!


 

Dit topic is 2748 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved