Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #33911 - Nieuwe fase in de suzukiracer-saga
|
Pagina 9 van 15
|
Dit topic is 36089 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
richard3 |
15-4-2006 23:18 |
Posts: 5198 |
ziet er netjes uit !!
|
|
op naar de grote brommers |
|
geert-nsr |
15-4-2006 23:33 |
Posts: 6438 |
hij word egt vet
|
|
|
|
Jekko |
16-4-2006 12:30 |
Posts: 827 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
[...]
nee die zitten er niet in
tussen haakjes: brechtmv is mijn broer
Zover was ik ook wel dat er niets inzit ...
Maar ben beniewd wat er wel inhoord.....
|
|
Waiting for the wor`s to come |
|
Brechtmv |
16-4-2006 15:42 |
Posts: 11 |
Het is de bedoeling zonder pakking te werken, dit zou moeten lukken als cilinder en cilinderkop bijde gevlakt zijn, indien het niet lukt wordt er een o-ring ingeplaatst.
Heb me deze morgen even met het carter bezig gehouden:
Ben nu even met de inlaattiming bezig, ik dacht iets van een 140?
maar het blijkt nu dat ik 7 mm moet wegfrezen, it dit niet wat veel?
nu staat de inlaattiming op 100? wat volgens mij te weining is, denk wel dat dit een zuiger, membraam inlaat is dus moet de timing een stuk lager zijn dan een zuigergestuurde inlaat.
Dit bericht is gewijzigd door Brechtmv op 17-4-2006 om 11:29 uur.
|
|
|
|
Henk-88 |
16-4-2006 15:58 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brechtmv
Het is de bedoeling zonder pakking te werken, dit zou moeten lukken als cilinder en cilinderkop bijde gevlakt zijn, indien het niet lukt wordt er een o-ring ingeplaatst.
Eerst zonder koppakking proberen zou ik ook doen Als 't eventueel niet goed afsluit, kun je alsnog een sleuf draaien in de kop. Er lijkt me wel ruimte voor twee zelfs
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
bereheer |
18-4-2006 21:47 |
Posts: 1901 |
weet je wat ook vrij veel scheelt om bij je cilinder te tunen, als je de onderkant van je cilinder bekijkt en dan daaar waar je membraam opgaat moet je dat driekhoek er ook uitdremelen, dat scheelt stukken in snelheid.. ook in verbruik, maar das bijzaak
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
suzuki gt50 |
20-4-2006 22:10 |
Posts: 561 |
Poortmapje gemaakt van hoe de cilinder er nu bijligt.
|
|
|
|
Harm |
20-4-2006 22:16 |
Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bereheer
weet je wat ook vrij veel scheelt om bij je cilinder te tunen, als je de onderkant van je cilinder bekijkt en dan daaar waar je membraam opgaat moet je dat driekhoek er ook uitdremelen, dat scheelt stukken in snelheid.. ook in verbruik, maar das bijzaak
Welke driehoek?
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
SavagePielk |
22-4-2006 0:04 |
Posts: 4562 |
dat "plaatje" waar je nu recht op kijkt, dus feitelijk maak je de ruimte onder je membraan helemaal rechthoekig
|
|
|
|
suzuki gt50 |
22-4-2006 22:47 |
Posts: 561 |
een tussentijdse samenstelling:
Hier het boeltje in elkaar
De kelk mooi tussen het kader
|
|
|
|
Neluhz |
22-4-2006 22:52 |
Posts: 4032 |
nais :P
van welk materiaal is je binnenkop, alu uiteraard, maar wat voor alu?
Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 22-4-2006 om 22:52 uur.
|
|
|
|
Henk-88 |
22-4-2006 22:53 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
een tussentijdse samenstelling:
Hier het boeltje in elkaar
afbeelding
De kelk mooi tussen het kader
afbeelding
de looks heeft 'ie al hij 's mooi
nu nog rijden aight
edit: mooi achterbandje
Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 22-4-2006 om 22:56 uur.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
bobje |
22-4-2006 22:55 |
Posts: 2955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brechtmv
Het is de bedoeling zonder pakking te werken, dit zou moeten lukken als cilinder en cilinderkop bijde gevlakt zijn, indien het niet lukt wordt er een o-ring ingeplaatst.
Heb me deze morgen even met het carter bezig gehouden:
afbeelding
Ben nu even met de inlaattiming bezig, ik dacht iets van een 140?
maar het blijkt nu dat ik 7 mm moet wegfrezen, it dit niet wat veel?
nu staat de inlaattiming op 100? wat volgens mij te weining is, denk wel dat dit een zuiger, membraam inlaat is dus moet de timing een stuk lager zijn dan een zuigergestuurde inlaat.
Dit bericht is gewijzigd door Brechtmv op 17-4-2006 om 11:29 uur.
waarom wil je zonder pakking werken?
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
suzuki gt50 |
22-4-2006 22:56 |
Posts: 561 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
nais :P
van welk materiaal is je binnenkop, alu uiteraard, maar wat voor alu?
Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 22-4-2006 om 22:52 uur.
Het is gemaakt van een as die we nog liggen hadden.
Vermoedelijk automaten-aluminium.
|
|
|
|
suzuki gt50 |
22-4-2006 23:01 |
Posts: 561 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobje
[...]
waarom wil je zonder pakking werken?
omdat het normaal goed afsluit zonder pakking.
De beide vlakken zijn gevlakt en met een aluminium pakking is het redelijk kutten met de squish speling.
Een juiste groef maken voor een o ring is ook niet zo eenvoudig.
|
|
|
|
Dit topic is 36089 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 9 van 15
|
|