Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Nieuwe fase in de suzukiracer-saga

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 926 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #33911 - Nieuwe fase in de suzukiracer-saga
Pagina 9 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 36089 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 15-4-2006 23:18 Print reply

Posts: 5198
ziet er netjes uit !!

 
op naar de grote brommers
geert-nsr 15-4-2006 23:33 Print reply

Posts: 6438
hij word egt vet
 
Jekko 16-4-2006 12:30 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
[...]



nee die zitten er niet in
tussen haakjes: brechtmv is mijn broer


Zover was ik ook wel dat er niets inzit...
Maar ben beniewd wat er wel inhoord.....
 
Waiting for the wor`s to come
Brechtmv 16-4-2006 15:42 Print reply

Posts: 11
Het is de bedoeling zonder pakking te werken, dit zou moeten lukken als cilinder en cilinderkop bijde gevlakt zijn, indien het niet lukt wordt er een o-ring ingeplaatst.

Heb me deze morgen even met het carter bezig gehouden:


Ben nu even met de inlaattiming bezig, ik dacht iets van een 140?
maar het blijkt nu dat ik 7 mm moet wegfrezen, it dit niet wat veel?
nu staat de inlaattiming op 100? wat volgens mij te weining is, denk wel dat dit een zuiger, membraam inlaat is dus moet de timing een stuk lager zijn dan een zuigergestuurde inlaat.

Dit bericht is gewijzigd door Brechtmv op 17-4-2006 om 11:29 uur.
 
Henk-88 16-4-2006 15:58 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brechtmv
Het is de bedoeling zonder pakking te werken, dit zou moeten lukken als cilinder en cilinderkop bijde gevlakt zijn, indien het niet lukt wordt er een o-ring ingeplaatst.




Eerst zonder koppakking proberen zou ik ook doen Als 't eventueel niet goed afsluit, kun je alsnog een sleuf draaien in de kop. Er lijkt me wel ruimte voor twee zelfs
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
bereheer 18-4-2006 21:47 Print reply

Posts: 1901
weet je wat ook vrij veel scheelt om bij je cilinder te tunen, als je de onderkant van je cilinder bekijkt en dan daaar waar je membraam opgaat moet je dat driekhoek er ook uitdremelen, dat scheelt stukken in snelheid.. ook in verbruik, maar das bijzaak
 
bloaze manne, meej diene woage!
suzuki gt50 20-4-2006 22:10 Print reply

Posts: 561
Poortmapje gemaakt van hoe de cilinder er nu bijligt.


 
Harm 20-4-2006 22:16 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer
weet je wat ook vrij veel scheelt om bij je cilinder te tunen, als je de onderkant van je cilinder bekijkt en dan daaar waar je membraam opgaat moet je dat driekhoek er ook uitdremelen, dat scheelt stukken in snelheid.. ook in verbruik, maar das bijzaak

Welke driehoek?

 
http://www.durtikkers.tk
SavagePielk 22-4-2006 0:04 Print reply

Posts: 4562
dat "plaatje" waar je nu recht op kijkt, dus feitelijk maak je de ruimte onder je membraan helemaal rechthoekig
 
suzuki gt50 22-4-2006 22:47 Print reply

Posts: 561
een tussentijdse samenstelling:

Hier het boeltje in elkaar



De kelk mooi tussen het kader




 
Neluhz 22-4-2006 22:52 Print reply

Posts: 4032
nais :P

van welk materiaal is je binnenkop, alu uiteraard, maar wat voor alu?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 22-4-2006 om 22:52 uur.
 
Henk-88 22-4-2006 22:53 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
een tussentijdse samenstelling:

Hier het boeltje in elkaar

afbeelding

De kelk mooi tussen het kader

afbeelding





de looks heeft 'ie al hij 's mooi

nu nog rijden aight

edit: mooi achterbandje

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 22-4-2006 om 22:56 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
bobje 22-4-2006 22:55 Print reply

Posts: 2955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brechtmv
Het is de bedoeling zonder pakking te werken, dit zou moeten lukken als cilinder en cilinderkop bijde gevlakt zijn, indien het niet lukt wordt er een o-ring ingeplaatst.

Heb me deze morgen even met het carter bezig gehouden:
afbeelding

Ben nu even met de inlaattiming bezig, ik dacht iets van een 140?
maar het blijkt nu dat ik 7 mm moet wegfrezen, it dit niet wat veel?
nu staat de inlaattiming op 100? wat volgens mij te weining is, denk wel dat dit een zuiger, membraam inlaat is dus moet de timing een stuk lager zijn dan een zuigergestuurde inlaat.

Dit bericht is gewijzigd door Brechtmv op 17-4-2006 om 11:29 uur.



waarom wil je zonder pakking werken?
 
Sooner or later it's lager time
suzuki gt50 22-4-2006 22:56 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
nais :P

van welk materiaal is je binnenkop, alu uiteraard, maar wat voor alu?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 22-4-2006 om 22:52 uur.



Het is gemaakt van een as die we nog liggen hadden.
Vermoedelijk automaten-aluminium.
 
suzuki gt50 22-4-2006 23:01 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobje
[...]



waarom wil je zonder pakking werken?




omdat het normaal goed afsluit zonder pakking.
De beide vlakken zijn gevlakt en met een aluminium pakking is het redelijk kutten met de squish speling.
Een juiste groef maken voor een o ring is ook niet zo eenvoudig.
 

Dit topic is 36089 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved