Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Nieuwe fase in de suzukiracer-saga

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #33911 - Nieuwe fase in de suzukiracer-saga
Pagina 7 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 36096 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Henk-88 10-3-2006 14:39 Print reply

Posts: 26703
de linker vervangingsbuis lijkt (op de foto in de start-post) een gemeen knikje te hebben...

Het geheel gaat er steeds beter uitzien, mooi werk kerel
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
suzuki gt50 10-3-2006 17:54 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
de linker vervangingsbuis lijkt (op de foto in de start-post) een gemeen knikje te hebben...

Het geheel gaat er steeds beter uitzien, mooi werk kerel



dit is waar
maar in het echt staat de buis mooi hoor, het is de foto die een beetjes vals lijkt!
 
AOF 10-3-2006 18:24 Print reply

Posts: 1477
volgnes mij heeft iemand de link van je fotos gejat want lijkt me neit dat die op straat daar horen of wel?
 
suzuki gt50 13-3-2006 21:25 Print reply

Posts: 561
Er is een volledig geupdated topic op pagina 1
 
westcoastnewbie 13-3-2006 21:37 Print reply

Posts: 284
Das vet
Zo verder doen
 
suzuki gt50 26-3-2006 20:45 Print reply

Posts: 561
De cilinder is zo goed als af, enkel de inlaat moet nog onder handen genomen worden.

Nu was de cilinder aan de beurt.
We gebruikten een aluminium cilinder met een gietijzeren buis erin (suzuki zr50)=> een tamme cilinder met smalle uitlaatpoort. Hier ging men broertje iets mee doen...
De bedoeling is om hem zo extreem mogelijk te tunen.
Hij is al uitgedraait op 47mm en er steekt een airsal zuigertje in.
De cilinder wordt helemaal getund.
We gaan een compressieverhouding hanteren van 14:1

De originele uitlaatpoort voor de tune beurt



Zo staat hij er nu bij.



De uitlaatpoort is op een timing van 200? gebracht.
Deze is ook al verbreed en er zijn fluiters ingebracht.
De spoelpoorten op een timing van 135?





Hier zie je duidelijk het verschil tss een ori cilinder en de getunede.




Na het tunen van de cilinder wordt het geheel nog eens netjes afgewerkt.


Dit bericht is gewijzigd door suzuki gt50 op 26-3-2006 om 20:51 uur.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 27-3-2006 15:12 Print reply

Posts: 17929
MF -> UF
 
geert-nsr 27-3-2006 16:03 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
De cilinder is zo goed als af, enkel de inlaat moet nog onder handen genomen worden.

Nu was de cilinder aan de beurt.
We gebruikten een aluminium cilinder met een gietijzeren buis erin (suzuki zr50)=> een tamme cilinder met smalle uitlaatpoort. Hier ging men broertje iets mee doen...
De bedoeling is om hem zo extreem mogelijk te tunen.
Hij is al uitgedraait op 47mm en er steekt een airsal zuigertje in.
De cilinder wordt helemaal getund.
We gaan een compressieverhouding hanteren van 14:1

De originele uitlaatpoort voor de tune beurt

afbeelding

Zo staat hij er nu bij.

afbeelding

De uitlaatpoort is op een timing van 200? gebracht.
Deze is ook al verbreed en er zijn fluiters ingebracht.
De spoelpoorten op een timing van 135?

afbeelding

afbeelding

Hier zie je duidelijk het verschil tss een ori cilinder en de getunede.

afbeelding


Na het tunen van de cilinder wordt het geheel nog eens netjes afgewerkt.


Dit bericht is gewijzigd door suzuki gt50 op 26-3-2006 om 20:51 uur.

Leuk cilindertje

 
suzuki gt50 30-3-2006 20:31 Print reply

Posts: 561
De open air filter van K&N is binnen.








 
SavagePielk 30-3-2006 20:36 Print reply

Posts: 4562
Suzukipowerrrr lekker bezig, ik hou het in de gaten
 
BSTS 30-3-2006 20:36 Print reply

Posts: 4241
chilll project
mooi gedraaid, dat adaptertje voor de schijfrem.
mijn complimenten, ik heb trouwens zelf een suzuki gt 80 gehad, maar omdat die duits was heb ik hem weg gedaan, wel jammer opzich.

suc6 met je project
 
sprintjah
bereheer 30-3-2006 20:51 Print reply

Posts: 1901
die filter en carb krijg je alleen nooit tussen je frame, moet je een knik in maken ofzow

waarom eik geen malossi of autissa cilinder? veel beter dan die immi rommel
 
bloaze manne, meej diene woage!
suzuki gt50 30-3-2006 20:54 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer
die filter en carb krijg je alleen nooit tussen je frame, moet je een knik in maken ofzow

waarom eik geen malossi of autissa cilinder? veel beter dan die immi rommel



Ten eerste: het is een STANDAARD bewerkte cilinder.

En kijk uit je ogen, bij de beginpagina staat hoe het frame aangepast is

 
Palava 30-3-2006 20:54 Print reply

Posts: 2866
airsal zuiger? ik bind de zuiger van airsal niet echt goede kwaliteit..
 
bereheer 30-3-2006 20:59 Print reply

Posts: 1901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
[...]



Ten eerste: het is een STANDAARD bewerkte cilinder.

En kijk uit je ogen, bij de beginpagina staat hoe het frame aangepast is




ja das een immi, de originele zijn van alliminium
 
bloaze manne, meej diene woage!

Dit topic is 36096 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved