dt50rcrosser |
19-12-2005 11:42 |
Posts: 6252 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]
volgens mij is het argument al gegeven
klopt... maar niet door meneer de mod.. maar ik zeg er niks meer over.. geen zin in gezeik. dus klaar en ontopic maar weer
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
onraad |
19-12-2005 13:13 |
Posts: 593 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Driver
daarom vraag ik het is voor een derbi senda van 2001
en eh weelyen gaat wel als je wat gas geeft (wil ik namelijk lere lol)
verders waarom is V6 nie goed?
Dit bericht is gewijzigd door Derbi Driver op 18-12-2005 om 19:26 uur.
Wheelyen puur op je gas kun je echt enkel met een snelle motor en echt niet met een brommer. Ook al is je brommer zwaar opgevoerd, deze zal nooit zo lang zo snel blijven accelereren om op je gas te wheelyen.
Maar ik denk wel dat je met deze set-up je brommer omhoog krijgt als je wat aan je stuur trekt...
|
|
|
|
Kampersjaak |
19-12-2005 13:20 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: onraad
[...]
Wheelyen puur op je gas kun je echt enkel met een snelle motor en echt niet met een brommer. Ook al is je brommer zwaar opgevoerd, deze zal nooit zo lang zo snel blijven accelereren om op je gas te wheelyen.
Maar ik denk wel dat je met deze set-up je brommer omhoog krijgt als je wat aan je stuur trekt...
das bullshit,
als je op je gas je voorwiel in delucht kan krijgen is het toch een kwestie van evenwicht houden.
als je met een motor op gas wheely'd dan houd het ook echt wel een keer op hoor. is ook allemaal evenwicht kwestie, en achterrem controle
|
|
oderint dum metuant |
|
onraad |
19-12-2005 14:54 |
Posts: 593 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]
das bullshit,
als je op je gas je voorwiel in delucht kan krijgen is het toch een kwestie van evenwicht houden.
als je met een motor op gas wheely'd dan houd het ook echt wel een keer op hoor. is ook allemaal evenwicht kwestie, en achterrem controle
Ja maar ik bedoel dat je op een beetje snelle motor gewoon geen moeite moet doen om hem op z'n achterwiel te trekken. Je laat gewoon koppeling snel los en geeft goed wat gas. Bij een brommer moet je het veel meer van je evenwicht hebben. Als je motor naar beneden komt, heb je veel meer 'overschot' om gas bij te geven dan bij je brommer.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
19-12-2005 16:38 |
Posts: 4322 |
Ik heb autowheelys, en die zijn echt op de motor, 1e en 2e versnelling. Ja oke het is met een honda MT dus korte wielbasis maar ik heb wel de op een na zwaarste vertanding.
Maa goed ontopic.
|
|
gaat lang goed |
|
SuperMoto Rider |
19-12-2005 17:19 |
Posts: 745 |
nouw ff over die uitlaat is dus volgends julie een K uitlaat ik vind hem best relax redelijk snel en die ring is er allang uit dus maar ik vroeg wat deze setup doet en ie hoe ie weelyt alleen of je het er mee kan doen duss
|
|
|
|
enter rulezzz |
19-12-2005 17:22 |
Posts: 461 |
die uitlaat belemmert n btje de rest van de setup, neem dan bij een yasuni r 2 of 3. of een yasuni cross hm. want een leovince is nie veel sneller dan ori onbegrenst.
|
|
derbi boekt hard |
|
m_a_r_c_o |
19-12-2005 18:06 |
Posts: 6443 |
sales
Dit bericht is gewijzigd door Bullet op 19-12-2005 om 20:40 uur.
|
|
Seat Leon 20vt |
|
Exi |
19-12-2005 18:35 |
Posts: 136 |
k..
ff duidelijkheid, een leo v6 uitlaat is best grappig, maar niet op een 70cc.. Voor een 50cc, waar niet al te veel aan gebeurd is is het best ok (powerband begint redelijk laag dus voor een 50cc best leuk optrekken)..
Maar voor die 70cc ist dus nix.. Beter gaje voor een yasuni cross HM of een conti das ook wel leuk..
Over je carb, die 17,5 is gewoon te klein voor die 70cc, tenminste alsje hem optimaal wil benutten, beter kiesje dan voor een 21mm.
Vertanding is opzich goed, maar meer voor snelheid, beter kiesje voor atw 53 en vtw 13, dan komtie mss in ze 1 wel redelijk makkelijk omhoog opzich en trektie heel leuk door
En alsje dan toch bezig bent, gooi er meteen een powerfiltertje op, dat scheelt ook nog wel iets in prestaties..
Maar iig zoals je de setup hebt staan in je post krijgje der nevernooit niet auto wheelies uit, mss alsje je koppeling opt goeie moment goed snel oplaat komen en hard aan je stuur gaat hangen, optrekken zal niet ontiegelijk hard zijn en wrsch zal de top ergens tussen de 100 en 110 zitten en niet veel meer
Dit bericht is gewijzigd door Exi op 19-12-2005 om 18:35 uur.
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
19-12-2005 18:39 |
Posts: 13700 |
njah weet wel, me broertje heeft volgende setup: 70cc hebo alu, leovinci v6,21mm en 13-53 en krijgt hem zeker niet omhoog op alleen gas
|
|
|
|
Exi |
19-12-2005 18:44 |
Posts: 136 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
njah weet wel, me broertje heeft volgende setup: 70cc hebo alu, leovinci v6,21mm en 13-53 en krijgt hem zeker niet omhoog op alleen gas
alweer die pokke uitlaat op een mooie en hoogtoerige setup, what's wrong with this world
|
|
|
|
Bullet |
19-12-2005 20:42 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Exi
[...]
alweer die pokke uitlaat op een mooie en hoogtoerige setup, what's wrong with this world
hebo ng & del 21mm mooi en hoogtoerig?
je hebt er duidelijk veel ervaring mee...
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
SuperMoto Rider |
19-12-2005 22:45 |
Posts: 745 |
dus die V6 trekt gewoon stront op een 70cc ene die gast waar ik de 70cc van koop heeft er gewoon mee gerede met 17,5 en reed gewoon goed (heb er een keer mee gereden nie volgas maarja) dus v6 dumpen en iets anders (mk thrower maybe) of is da ook niks maar wat doet zo'n V6 dan op een 70 minder trekkracht ofwa???
Dit bericht is gewijzigd door Derbi Driver op 20-12-2005 om 16:23 uur.
|
|
|
|
SuperMoto Rider |
21-12-2005 17:07 |
Posts: 745 |
iemand nog info???
|
|
|
|
Jeroen B |
21-12-2005 17:25 |
|