goed schuren
ontvetten
paar dunne lagen spuiten met wat pauses ertussen
en als je vind dat je genoeg lagen gespoten hebt
gewoon uitlaat op je brommer zetten maakt niet uit of het nog een beejte nat is en een stuk gaan planken zodat je uitlaat goed heet word en daarna lekker laten drogen
heb ik ook bij me uitlaat gedaan met motip hitte bestendig en laat echt neit meer los want als je het verhit als het nog een beetje vochtig is trekt de lak lekker in de materi van je uitlaat
Ik schuur hem helemaal kaal en dan eerst insuiten met hittebestendige zinkspray (van dat grijze troep) daarna met motip hittebestendige lak.
eventueel kan je nog met speciale blankelak spuiten. (wel van het zelfte merk gebuiken)
Ik had het met mn nieuwe uitlaat ook heel erg, 2x rijden en alle verf aan de kant van de cilinder was foetsie. Dat zat er dus op uit de fabriek. Toen zelf opnieuw gespoten met hittebestendige verf, meteen daarna goed verhit met de gasbrander, en nooit weer los gegaan.