Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Projekt TSMT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1074 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3387 - Projekt TSMT
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1391 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 2-4-02?15:33 Print reply
Posts: 2499
nsr drijfstang is rond de 90mm
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MB50TUNED 2-4-02?21:16 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

nsr drijfstang is rond de 90mm



Weet jij hoe lang die van een mb5 is ?
ik dzacht 82(,0) mm
En weet je hoe zwaar die is?

Als je spoelpoorten 0,9 mm open staan zoals bij veel honda cilinders het geval is, dan krijg je wel een lange spoelpoort timing. Misschien kan je ze zoals hans omlaag halen, anders denk ik dat het slecht rijd.

En wat voor alu heb je gebruikt? Ik had eerst alu dat benzine opam, dat werd echt een ramp. Controleer eerst ff of dit niet het geval is, het kan je veel ellende schelen( ik spreek helaas uit ervaring )

weet er nog iemand waar je goedkoop defcon (f) kan halen?

 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sneks 3-4-02?17:00 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED



Weet jij hoe lang die van een mb5 is ?
ik dzacht 82(,0) mm
En weet je hoe zwaar die is?




Ik zal het eens opmeten, het gewicht weet ik jammergenoeg niet.

Ik gebruik als kneedbaar staal, bison kneedbaar staal. Heb jij daar ervaring mee?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Martijn 4-4-02?01:24 Print reply
Posts: 10000
Defcon....das toch een alarmfase van defensie in amerika???

ALERT ALERT ....DEFCON 4 DEFCON 4 I REPIET DEFCON 4 assume position (hehehe...degenen die tonyhawk3 hebbe...weten wel wat assume position is...maar da kenne jellie nie betale...)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
MB50TUNED 4-4-02?10:23 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Martijn TS?...

Defcon....das toch een alarmfase van defensie in amerika???

ALERT ALERT ....DEFCON 4 DEFCON 4 I REPIET DEFCON 4 assume position (hehehe...degenen die tonyhawk3 hebbe...weten wel wat assume position is...maar da kenne jellie nie betale...)


Kap nou godverdomme met dat oftopic geouwehoer in een serieus topic kneus!

Ik heb geen ervaring met bison, alleen een keer een tank van een brommer mee gerapareerd en dat ging niet zo gweldig. Dat ging beter met ander spul, maar ik ben de naam kwijt.

Ik ga binnenkort maar defcon kopen(en zoeken) daar weet ik zeker van dat het goed is. En het is ook goedkoper als bison dacht ik. Ik hoorde eerst (dacht van Rens) f100,- voor een halve kilo.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sneks 4-4-02?13:49 Print reply
Posts: 2499
alleen moet je een halve kilo kopen (of iig heel veel), en dan is het wel goedkoper. Want dat bison is tien gulden voor 30 gram...
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Baasbas 4-4-02?14:45 Print reply
Posts: 2176
hmm, boring en slag van een MT/B 50cc is 39 x 41 mm lees ik ergens.. Maar ik kan die van een NSR niet vinden. Weet iemand die?

Dit project brengt me op ideeen namelijk
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Blukaap 4-4-02?14:55 Print reply

Posts: 10006
Hetzelfde geloof ik.
 
Bastila is lief
wipe-out 4-4-02?15:00 Print reply

Posts: 7672
ja is precies hetzelfde
 
Baasbas 4-4-02?15:12 Print reply
Posts: 2176
fuk.. van mn peugeot 40 x 39,1

dan vallen honda cilinders alvast af...
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Blukaap 4-4-02?15:17 Print reply

Posts: 10006
Scootercilinders?
Die zijn toch hetzelfde qua slag en boring?
 
Bastila is lief
Baasbas 4-4-02?15:46 Print reply
Posts: 2176
heb ik ook aan gedacht.. maar scootercilinders zijn ontworpen om een hele smalle powerband te hebben zodat je met die varioshit kan zorgen dat je steeds daarbinnen blijft.

er z?t wel een vario op die peug, maar die is 15 jaar ouder van ontwerp dan de hedendaagse. Ik kan hier bijvoorbeeld never nooit de gewichtjes van verwisselen om maar een voorbeeld te geven. Ik heb dus een cilinder nodig met een veel bredere powerband
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Zeta-boy 4-4-02?16:05 Print reply

Posts: 2066
Ok Martijn TS, zoals je al hebt gezien zijn menig forummembers het niet eens met hoe je post. Het is je nog niet eerder gevraagd door moderators, maar zou je alsjeblieft je posts on-topic willen houden en meer in de geest van brommers kunnen posten en niet zo oversext willen posten. Het is namelijk erg irrtant voor veel members.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Sneks 4-4-02?16:46 Print reply
Posts: 2499
van honda 50cc blokken en van mbx80 is de slag 41,4 mm
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Blukaap 4-4-02?17:13 Print reply

Posts: 10006
En een nieuwe schakelcilinder (RS ofzo dus)?
Die hebben een scooterslag+boring en zullen toch wel een fatsoenlijke powerband moeten hebbenn.
En Kreidlers hebben ook een 40mm boring+39(,7)mm slag en dat zijn toch ook schakels.
 
Bastila is lief

Dit topic is 1391 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved