Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tsx alles benzine

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33851 - tsx alles benzine
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1319 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerarddg 17-12-2005 12:50 Print reply

Posts: 404
Dan moet je eerst je hele carb weer in elkaar zetten en een slangetje op je benzine toevoer aansluiten en gaan blazen. Dan houd je je carb op z'n kop en als je er dan geen lucht meer in kan blazen, werkt je vlotter goed
 
d2themax 17-12-2005 12:58 Print reply

Posts: 149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Dan moet je eerst je hele carb weer in elkaar zetten en een slangetje op je benzine toevoer aansluiten en gaan blazen. Dan houd je je carb op z'n kop en als je er dan geen lucht meer in kan blazen, werkt je vlotter goed



Thnx, ik ga het meteen ff uitproberen.
 
D2theMax (Bite the dust sucker) echt kansloos !!!!!
scooterkiller 17-12-2005 13:34 Print reply

Posts: 2987
neee joh kan veel makkelijker gewoon dekseltje loshalen, benzine aansluiten op je carb en dan met je vinger de vlotter dicht doen/houden.

als i dan niet lekt is het goed.

en als je je vlotternaald schoon hebt gemaakt dan daarna ff een druppeltje olie erop doen werkt ook perfect mits die niet versleten is..


Dit bericht is gewijzigd door scooterkiller op 17-12-2005 om 13:36 uur.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
mail2kid 17-12-2005 13:35 Print reply

Posts: 1905
ik zou zeggen; stop wat benzine in je tank, je carb aansluiten op je tank en bezine kraantje open, als het na een tijdje lekt dan is hij nie goed afgestelt.

als hij lekt dan moet je de vlotterbak eraf halen, met een schuifmaat meten hoe hoog je vlotter hangt(moet 22,4mm zijn mag een 1mm verschillen) als het te hoog is duw je vlotter naar beneden niet al te hard.
als het te laag is duw je hem omhoog. maar als het aan de vlotter ligt dan zal het wel zo zijn dat de vlotter te hoog is
 
Golf II styling
scooterkiller 17-12-2005 13:38 Print reply

Posts: 2987
ligt eraan of je een plastic of kopere vlotter hebt.
plastic valt niet veel aan te stellen namelijk.

Dit bericht is gewijzigd door scooterkiller op 17-12-2005 om 13:38 uur.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
mail2kid 17-12-2005 13:42 Print reply

Posts: 1905
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller
ligt eraan of je een plastic of kopere vlotter hebt.
plastic valt niet veel aan te stellen namelijk.

Dit bericht is gewijzigd door scooterkiller op 17-12-2005 om 13:38 uur.


nouja 12mikuni is meestal mey koperenvlotter
 
Golf II styling
scooterkiller 17-12-2005 14:00 Print reply

Posts: 2987
je weet maar nooit
 
BIERTJUH!!!!!!!!
d2themax 17-12-2005 14:20 Print reply

Posts: 149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller
je weet maar nooit


Het is een koperen vlotter,

ik heb de vlotter getest en deze funtioneerd goed.nu vraag ik me af wat dan mijn probleem is ?
 
D2theMax (Bite the dust sucker) echt kansloos !!!!!
Inox 18-12-2005 10:27 Print reply

Posts: 271
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: d2themax
[...]


Het is een koperen vlotter,

ik heb de vlotter getest en deze funtioneerd goed.nu vraag ik me af wat dan mijn probleem is ?

Hoe heb je hem getest? Als je hem met je hand hebt dichtgeduwt weet je nog niet of hij misschien tegen de rand van je vlotterbak blijft hangen. De beste manier is om hem ondersteboven te houden en dan blazen.
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
tsxj oran 18-12-2005 10:42 Print reply

Posts: 6498
de vlotter testen? op lekage?
en anders moet je dat pinnetje op je vlotter verbuigen, dan zal hij minder benzine geven aan de carburateur
 
oud
mb-gek 18-12-2005 10:51 Print reply

Posts: 10385
hoe scheef staaat jou brommer op de standaard?

en je moet zoeiso altijd je brandstof kraaan dicht zetten als je niet rijd
anders kan er een zooi brandstof verdampen via de overloop in theorie

is die vlotter lek ?
sluit die goed af ?
kan je vlotter scheef komen te zitten ( bij keihin bijv hangt dat stangetje waar je vlotter aan zit 2 u tjes en kan die eruit vallen)

en anders gewoon ff alles wat je los kan halen van je carb los halen en helemaal doorspuiten met de compresser en dan weer inelkaar zetten

zo heb ik mijn eeuwig lekkende keihin ook laten stoppen :P

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??

Dit topic is 1319 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved